Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar modernizēto Juke, kas Eiropas tirgū kļūs pieejams no maija.
Arī pie mums savulaik populārā, taču dizaina dēļ neviennozīmīgi vērtētā Nissan Juke pirmā paaudze ieradās 2014.gadā, otrajai paaudzei sekojot piecus gadus vēlāk. Šogad tiks laists klajā modernizētais variants, atgriežot pircēju pieprasīto spilgti dzelteno krāsu un galveno uzmanību veltot funkcionalitātes uzlabošanai.
Jaunākais Juke iegūst jauna dizaina riteņu diskus un dzelteno krāsu, kas iekļauta sportiskās N-Sport versijas izvēlē. Šajā gadījumā automobilim arī melnas krāsas jumts, A un B statnes, spoguļu korpusi un radiatora reste, dzeltenas krāsas ielaidumi, svītras uz priekšējā paneļa un diegu nošuves salonā.
Iebūvēts jauns 12,3 collu platekrāna displejs, kas aizstāj līdzšinējo astoņu collu displeju multimedijiem un tāda paša izmēra ekrāns arī vadītāja instrumentiem, kam divas grafiskā dizaina izvēles. Multivides sistēma labāk atpazīst balsi un saprot vairāk komandu, kā arī draudzējas ar Android un iPhone viedtālruņiem, izmantojot bezvadu savienojumu. Jaunievedumu skaitā elektriskā stāvbremze, jauns klimatkontroles vadības bloks, lielāks cimdu nodalījums.
Visi Juke tagad komplektēti ar atpakaļskata kameru, N-Connect četru kameru „putna lidojums” – par piemaksu.
Motoru izvēlē tāpat kā iepriekš 117 ZS trīscilindru turbo benzīna dzinējs ar 6MK vai 7DSG, kā arī hibrīdversija, kurā 1,6 litru benzīna dzinējs apvienots ar 49 Zs elektromotoru, 15 kW starteri/ģeneratoru un 1,2 kWh bateriju.
Modernizētā Nissan Juke cenas vēl nav atklātas.
Ko auto dizainers ir gribējis pateikt salona viduskonsolē ventilācijas atverei izveidojot tādu dizainu. Ka kalnu slēpotājs ir aizmirsis salona slēpošanas brilles?
Juke neveicas, katras paaudzes modelī ko salaiž ne tā, sākotnējos modeļos priekšējie lukturi bija auto būves "šedevrs".