Vācijas Nekārsulmā no Audi rūpnīcas konveijera nobraucis pēdējais R8 eksemplārs – kupeja versijā Performance Quattro Edition ar Carbon-Aero aprīkojuma pakotni un 20 collu riteņiem.
Pēdējam R8 pa rūpnīcas vārtiem vajadzēja izbraukt jau 2023. gada novembrī, taču modeļa fani sasparojās un pēc paziņojuma par ražošanas beigām, apbēra Audi ar pasūtījumiem, kas pērno gadu ļāva noslēgt ar nebūt ne sliktu rezultātu - 1591 izgatavotiem automobiļiem.
Neraugoties uz pēdējā brīža ažiotāžu, R8 tomēr palika visvājāk pieprasītais Audi modelis, tādēļ iznākums ir likumsakarīgs – ražošanas beigas pēc 18 gadiem uz konveijera. Ražīgākais šim modelim bija 2008. gads, kad tika izlaisti 5016 eksemplāri.
Reizē ar Audi R8 vēsturē aiziet Volkswagen 5,2 litru V10 motors. Tas gan vēl noteiktu laiku pieejams radnieciskajam Lamborghini Huracan, taču arī ne ilgāk par šo gadu, bet kamēr itāļu tehnikas faniem skaidri zināms, ka Huracan būs saimes turpinājums, sportiskā Audi modeļa cienītājiem šāda mierinājuma nav – vadība ir pieminējusi varbūtēju pēcteci pilnībā elektriska modeļa veidolā, taču konkrēti termiņi nav zināmi.
Bla nu Porziņģis…, salīdzināji arī.
Porziņģim pēc 40 būs 3x mugurkauls pārstādīts un kustēties bez sāpēm spēs tikai ar ripu palīdzību, tas galīgi nav normāls cilvēka augums, domā ko runā.
Vismaz 2018 gada R8 man ar saviem 1.85 nebija problēmu ierausties. Varbūt kaut kādām spec versijām tir ir problēmas.