55 600 eiro: modernizētais Audi S3 saņem 333 Zs (+ FOTO) 6

 
iAuto | 15.aprīlis 2024 4:11

Modernizētais Audi S3 kļuvis spēcīgāks, jaudas ziņā panākot Golf R un pietuvojoties saimes līderim Audi RS 3.

Pirms dažām nedēļām pirmizrādi piedzīvoja modernizētais A3, tagad kārta sportiskajiem modeļiem, kas pazīstami kā S3 hečbeks un sedans. Vizuālo pārmaiņu skaitā jauna reste ar augstāk paceltiem melnas krāsas „Audi riņķiem”, jauns buferis un gaisa pievadi, kā arī dienas gaitas lukturu elementu izkārtojums, bet tiem, kam patīk vēl vairāk izcelties, par piemaksu pieejama Akrapovič izplūdes sistēma ar četriem prāviem apaļas formas izvadiem.

Arī salonā izmaiņu netrūkst: jauns ātrumpārslēgs, ventilācijas atveru noformējums, salona izgaismojums, hromētas ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres agrāko plastmasas izstrādājumu vietā. Apdarei izmantota arī Dinamica mikrošķiedra, alumīnijs un oglekļa šķiedras ieliktņi. Sērijveidā 10,1 collu multivides ekrāns, Audis Virtual Cockpit un bezvadu uzlāde viedtālrunim, bet par piemaksu MMI Navigation, kas ietver visu savienojumu paketi un piekļuvi lietotņu veikalam, ar kuru daudzas lietojumprogrammas var izmantot tieši transportlīdzekļa displejā.

Divlitru TFSI motors tagad attīsta 333 Zs (tikpat, cik VW Golf R) un 420 Nm griezes momentu, kas ir par 23 Zs un 20 Nm vairāk nekā pirms modernizācijas. Ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h tagad tiek paveikts 4,7 sekundēs, kas ir par 0,1 sekundi ātrāk nekā iepriekš, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h. Ražotājs apgalvo, ka motors un kārba ir pārstrādāti, lai uzlabotu veiktspēju un atsaucību, nodrošinātu lielāku atdevi, piemēram, septiņu pakāpju S tronic tagad pārslēdzas ātrāk pie pilnas slodzes un uztur augstākus apgriezienus, bet dzinēja apgriezienu diapazons ir paplašināts no 2100 līdz 5500 apgr./min.

Reizē ar jauno Torque Splitter (tāds arī Golf R un Audi RS 3), kas sadala griezi starp aizmugures riteņiem pēc vajadzības un nomainījis veco Haldex pilnpiedziņu, modernizētais S3 ieguvis sešus elektroniskos braukšanas režīmus, tostarp jauno Dynamic Plus, kas nosūta pēc iespējas lielāku griezes momentu uz aizmugurējo asi un uz aizmugurējo riteni, kas atrodas līkuma ārpusē. Turklāt ESP pārslēdzas uz sporta režīmu, bet dzinējs un transmisija darbojas agresīvāk. Tiesa, īsta drift režīma, kā tas ir Golf R un Audi RS 3, S modelim nebūs, toties ir modernizēta balstiekārta (par 15 mm zemāka nekā A3), sviras ar stingrākiem gultņiem, kas uzlabo reakciju uz stūri un līkumu izbraukšanu, pārstrādāta stūres iekārta un ESP regulējumi. Par piemaksu var iegādāties balstiekārtu ar adaptīvajiem amortizatoriem.

No rūpnīcas S3 tiek piegādāts ar 18 collu riteņiem un 225/40 Falken sporta riepām, perforētajiem bremžu diskiem tagad ir 357 mm izmērs, bremzēm izmantoti lielāka izmēra komponentes.

Modernizētais Audi S3 pie izplatītājiem nonāks kā Sportback hečbeks un sedans no 2024. gada otrā ceturkšņa. Cenas sākas no atzīmes 55 600 eiro.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Zapte 15.aprīlis 2024 9:48
2 1 Atbildēt

Šitā vecā miskaste ar STg3 softu izkodīs to gredzenu pavēlnieku uz autobāņa!  3k euro un smaids sejā garantēts:

www.ss.lv/msg/lv/transp...9-5/bxhok.html

Virzulis 15.aprīlis 2024 15:06
2 0 Atbildēt

Ko tu tur dirs vecais bebr. 

Vienreiz izbrauci ar tačku kurai pavairāk zirgu, tā pie katra raksta savu tupumu rādi. 

Kādēl vispār salīdzini mazo audi ar kaut kādu hibrīdparketnieku? 

Ar Q5 arī nav vērts salīdzināt, Q5 dargāks, bet arī kvalitatīvāks. 

S3 ir mini sedaniņš. Savukārt tā pseidodžip kupra kam viņa vajadzīga? Ne džips, ne parasta vieglā auto vadāmība. 

Turklāt cuprai un 25 ir milzīga atšķirība. Es saprastu, ja tu vel runātu par rsQ8 un Uruss.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 5

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti