Eiropā šī modeļa analogs ir krosovers Tiguan.
Modernizācijas gaitā Taos ticis pie jauna priekšpuses noformējuma ar zemāk novietotu radiatora resti un šaurākiem lukturiem, ko savieno diožu josta. Šāda līnija savieno arī aizmugures lukturus, bet salonā galvenais jaunievedums ir “brīvi stāvošs” 8,0 collu skārienekrāns, kas aizstājis iepriekš izmantoto priekšējā panelī integrēto 6,5 collu ekrānu. Zemāk atrodas centrālie ventilācijas sistēmas izvadi, bet zem tiem – klimatkontroles vadības skārienekrāns.
Park Distance Control distances sensori un Adaptive Front Light System gaismas tagad iekļautas jau SE komplektācijas bāzes komplektā, turklāt visi Taos būs aprīkoti ar uzlaboto 1,5 litru četrcilindru turbomotoru, kas attīsta 176 ZS – par 16 ZS vairāk salīdzinājumā ar veco modeli, un, kas būtiski – iepriekš izmantotās septiņu pakāpju DSG vietā tas tagad visās versijās apvienots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu neatkarīgi no piedziņas.
2025. gada Taos pircējiem būs pieejama plašāka riteņu disku izvēle un trīs jaunas virsbūves krāsas: Bright Moss Green, Monterey Blue Pearl und Monument Gray.
Jaunā VW Taos cenas tiks paziņotas vēlāk. Eksperti domā, ka tas maksās nedaudz vairāk nekā iepriekšējais modelis, kura cena sākas no atzīmes 25 420 USD (aptuveni 23 000 eiro) bāzes modelim Taos S ar priekšējo riteņu piedziņu.
Nez LV ar var pasūtīt VW Tiguan ar tik skaistu zaļas krāsas virsbūvi?
Nevaru joprojām šķirties skaistās Mazda 626 zaļā krāsā. Visi tik štancē baltas, zilas un pat brūnas krāsas virsbūves. Labi, ka vēl ir sudraba un melnas krāsas virsbūves. Zaļas krāsas tik Škoda un Opel var manīt.