Elektriskais krosovers izmēģina spēkus rallijā, tiesa gan – projektam ir tikai koncepta statuss.
Škoda Motorsport uz elektriskā krosovera Enyaq Coupe vRS bāzes radījusi rallija automašīnu Enyaq RS Race, plānojot dažus no koncepta risinājumiem izmantot turpmākajos modeļos. Lielu uzsvaru konstruktori likuši uz jauno biokompozītmateriālu, kas izstrādāts sadarbībā ar Šveices Bcomp.
Bamperi, spārni, jumts (parastajam Enyaq ir panorāmas jumts), gaisa ieplūdes atveres un aizmugurējais spārns ir izgatavoti no linšķiedras materiāla un to var atrast arī salonā. Pavisam no šī vieglā un pārstrādājamā materiāli izgatavotas 16 detaļas, kas kopā ar rallija auto lieko detaļu izņemšanu no salona, devis 316 kilogramu samazinājumu salīdzinājumā ar standarta modeli.
Enyaq RS Race koncepts ir par 72 milimetriem zemāks nekā standarta krosovers. Virsbūve priekšpusē paplašināta par 70 milimetriem, aizmugurē par 116. Apakšdaļa klāta ar aizsargplāksnēm, un aerodinamika veidota tā, lai līdz minimumam samazinātu turbulenci arkās, uzlabotu gaisa plūsmu uz radiatoriem un palielinātu piespiedējspēku.
Vairākas detaļas aizgūtas no Škoda Fabia RS Rally2 - Atech kausveida sporta sēdekļi ar sešpunktu drošības jostām, putu durvju pildvielas un automātiskā ugunsdzēšanas sistēma. Komplektā bremzes ar oglekļa keramikas elementiem, desmit virzuļu suportiem uz priekšējās ass un četru virzuļu suportiem aizmugurē, kam jāpieskaita modernizēta piekare stūres iekārta.
Piedziņas sistēma neatšķiras no sērijveida automobiļa – tie ir divi elektromotori ar kopējo jaudu 340 Zs. Pateicoties vieglākai konstrukcijai, rallija koncepts 100 km/h sasniedz 5,0 sekundēs (parastais Enyaq Coupe RS – 5,5), bet maksimālais ātrums ir tie paši 180 kilometri stundā.