Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Līdz 489 Zs, līdz 656 km - Audi prezentējis Audi Q6 Sportback e-tron (+ FOTO)

 

Foto: Audi

Audi | 14.oktobris 2024 12:12

Audi papildina savu elektrisko automobiļu modeļu klāstu ar Q6 Sportback e-tron, kas globāli ir viens no klientu vidū populārākajiem virsbūves variantiem. Audi izteiksmīgais Q6 SUV e-tron dizains ir papildināts ar Sportback īpašībām, un teju perfektās proporcijas ir vēl izteiksmīgākas.

Tādējādi iegūts mūsdienīgāks un sportiskāks siluets, ko īpaši novērtēs dizaina cienītāji. Q6 Sportback e-tron, kam piemīt PPE (Premium Platform Electric) sniegtās veiktspējas, sniedzamības, efektivitātes un uzlādes priekšrocības, ir vēl viens piemērs PPE elektroauto platformas pielietojumam.

Dinamiskā izskata Sportback versija apvieno SUV ietilpību ar kupejas eleganci. 2899 milimetru garenbāze nodrošina pietiekami daudz vietas salonā pat pasažieriem aizmugurējos sēdekļos. Tāpat Q6 Sportback e-tron ir praktiski sīklietu glabāšanas nodalījumi salonā, kuru kopējā ietilpība ir 25 litri.

Pateicoties aerodinamiskajam virsbūves dizainam ar cd vērtību 0,26 (SUV variantā – 0,28) un lielajam akumulatoram ar 100 kWh bruto ietilpību (neto: 94,9 kWh), 4771 milimetra garais, 1965 milimetrus platais (bez spoguļiem) un 1665 milimetrus augstais Q6 Sportback e-tron performance (par 37 mm zemāks salīdzinājumā ar SUV variantu) spēj nobraukt līdz pat 656 kilometriem. Tas nozīmē, ka Sportback ir vislielākā sniedzamība starp Q6 e-tron sērijas modeļiem.

Pasažieriem rūpīgi pielāgots salons

Atbalsojot ikonisko pirmās paaudzes Audi TT Coupé modeli, Sportback slīpā jumta līnija pastiprina tā sportisko estētiku. Automobilim ir graciozs siluets, kas atgādina aerodinamisku ūdens pilienu. Dizaineru komanda pārveidoja visu jumta izliekumu, sākot no A statnes, tādējādi Sportback ir par 37 milimetriem zemāks nekā SUV modelis. Šīs izmaiņas piešķir klasiskajām SUV proporcijām dinamiku un eleganci, kas raksturīga tikai Sportback formai.

Q6 Sportback e-tron salons tagad vairāk nekā jebkad iepriekš ir orientēts uz pasažieru vajadzībām. Materiālu īpašības tika rūpīgi izvērtētas jau salona izstrādes sākumposmā. Audi MMI panorāmas displejs kopā ar MMI pasažieru displeju veido vizuāli iespaidīgu digitālo skatuvi. Lai veidotu trīsdimensiju telpisko arhitektūru, kas līdzsvaro estētiku un pasažieriem pielāgotu ergonomiku, spēcīgu kontrastu dizaina elementi salonā ir apzināti izvietoti vai nu priekšplānā, vai fonā.

Plašs modeļu portfelis ar vairākiem piedziņas un akumulatoru variantiem

Q6 Sportback e-tron ir pieejami divi akumulatoru izmēri un divi piedziņas varianti, kas būs pieejami pieejami jau no tirdzniecības uzsākšanas brīža. Ar 83 kWh augstsprieguma akumulatoru (neto: 75,8 kWh) pat pieejamākajai versijai ir pārliecinošas braukšanas īpašības. Q6 Sportback e-tron ar aizmugurējo piedziņu ir 185 kW (252 ZS) jauda, un starta kontroles Launch Control režīmā tas no 0 līdz 100 km/h paātrinās septiņās sekundēs.

Audi Q6 Sportback e-tron performance modelim ar aizmugures piedziņu un 100 kWh akumulatoru (neto: 94,9 kWh) jauda ir 225 kW (306 ZS), un starta kontroles Launch Control režīmā tas no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,6 sekundēs. Q6 Sportback e-tron quattro, kura sistēmas jauda ir 285 kW (387 ZS), šo paātrināšanos paveic 5,9 sekundēs.

Jaudīgākajai versijai – SQ6 Sportback e-tron – ar diviem elektromotoriem uz priekšējās un aizmugurējās ass ir 360 kW (489 ZS) sistēmas jauda, un starta kontroles Launch Control režīmā tas 100 km/h sasniedz vien 4,3 sekundēs. Visiem Q6 Sportback variantiem maksimālais ātrums fiksēts pie 210 km/h. SQ6 Sportback e-tron maksimālais ātrums ir 230 km/h.

Lielais akumulators Audi Q6 Sportback e-tron performance ar aizmugures piedziņu nodrošina sniedzamību līdz pat 656 kilometriem. Savukārt ar 83 kWh akumulatoru tā sniedzamība ir līdz pat 545 kilometriem. Pilnpiedziņas modelis spēj nobraukt līdz 636 kilometriem, bet pilnpiedziņas SQ6 Sportback e-tron – 607 kilometrus.

Izsmalcināta HV akumulatora siltuma pārvaldība un 800 voltu elektriskā sistēma nodrošina iespaidīgu uzlādes veiktspēju. Piemēram, Audi Q6 Sportback e-tron performance ir nepieciešamas tikai desmit minūtes ātrās uzlādes stacijā, lai atbilstošos apstākļos ar maksimālo uzlādes jaudu 270 kW iegūtu sniedzamību līdz 265 kilometriem.

Braukšanas dinamika un drošība

Q6 Sportback e-tron progresīvais un sportiskais dizains atbilst tā braukšanas dinamikai. Audi ir būtiski mainījis Q6 e-tron modeļu sērijas balstiekārtas sistēmu un komponentus. Pārveidotā priekšējā ass būtiski ietekmē elektriskā Sportback braukšanas dinamiku.

Q6 e-tron ieguvis augstāko piecu zvaigžņu novērtējumu, ko piešķīrusi Euro NCAP (Eiropas jauno automobiļu vērtēšanas programma), kas ir atzīta Eiropas patērētāju aizsardzības organizācija. Automobilis tika novērtēts un uzrādīja izcilus rezultātus kā pieaugušo un bērnu pasažieru aizsardzības, tā neaizsargāto satiksmes dalībnieku aizsardzības un drošības asistentu kategorijās.

Iegūstot 92% rezultātu bērnu pasažieru aizsardzības kategorijā, Audi Q6 e-tron modeļu saime šobrīd ir labākā savā klasē starp visiem 2023. un 2024. gadā testētajiem automobiļiem. Tāpat automobilis ieguva ļoti augstu rezultātu pieaugušo pasažieru aizsardzības kategorijā – 91% apmērā.

Moderna apgaismojuma tehnoloģija

Aktīvais digitālais gaismas paraksts sniedz unikālu, tikai Audi raksturīgu dizainu un estētiku. Otrās paaudzes digitālajiem OLED aizmugurējiem lukturiem ir seši OLED paneļi ar 360 segmentiem.  Izmantojot īpaši izstrādātu algoritmu, tie reizi desmit milisekundēs ģenerē jaunu attēlu un piešķirt lukturiem dzīvīgu un inteliģentu izskatu. Priekšpusē aktīvo digitālo gaismas parakstu veido algoritma mijiedarbība ar divpadsmit aptumšojamiem segmentiem.

Digitālās OLED tehnoloģijas otrā paaudze veido jauno Audi modeļu izskatu un daudzkārt palielina to funkciju klāstu. Tādējādi tiek uzlabota arī satiksmes drošība, kā to demonstrē komunikācijas gaisma 2.0 digitālajā OLED aizmugurējā lukturī. Šī funkcija brīdina citus satiksmes dalībniekus par negadījumiem un avārijām. Kritiskās situācijās uz ceļa tā papildu parastajai aizmugurējo lukturu grafikai parāda īpašu, statisku aizmugurējo gaismu parakstu ar integrētiem brīdinājuma simboliem.

Digitālā skatuve: jauna displeja un vadības koncepcija

Tāpat kā to SUV māsas modelim Q6 Sportback e-tron, A6 e-tron, A5 un Q5 sērijas modeļiem ir jauna displeja un vadības koncepcija. Salonā dominē digitālā skatuve ar Audi MMI panorāmas displeju un MMI pasažieru displeju. Plānajam, brīvi stāvošajam Audi MMI panorāmas displejam ir izliekts dizains un OLED tehnoloģija. To veido 11,9 collu Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma un 14,5 collu MMI skārienjutīgais displejs. Digitālo skatuvi var papildināt, izvēloties 10,9 collu MMI pasažieru displeju ar aktīvu privātuma režīmu.

Jaunajā informācijas un izklaides sistēmā pirmo reizi tiek izmantota Android Automotive OS operētājsistēma. Tā ir aprīkota ar jaunākajiem Audi connect pakalpojumiem, tostarp uzlabotu e-tron maršruta plānotāju. Tādas populāras lietotnes kā YouTube ir pieejamas, izmantojot jau MMI iestrādāto trešo pušu lietotņu veikalu. Līdz ar to visas sniegtās iespējas var izmantot bez nepieciešamības lietot viedtālruni. Arvien jaunas lietotnes, kas būs pieejamas regulāri, uzlabo Q6 Sportback e-tron digitālo funkcionalitāti.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārkāpums pēc pārkāpuma - BMW vadītājs bojā markas tēlu (+ VIDEO) 7

Apdzenot vietā, kur to nedrīkst darīt un radot bīstamas situācijas ik uz soļa, BMW vadītājs pievienojas tiem, kas "bojā markas tēlu". Lasīt vairāk

 

AUDI – Audi zīmols Ķīnas tirgum (+ FOTO) 2

Audi sadarbībā ar savu Ķīnas partneri SAIC nodibinājis jaunu zīmolu AUDI, kas ražos elektriskos automobiļus Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Auto durvju rokturiem jābūt “lieliem un bezkaunīgiem” – tā ir drošāk 11

Vācijas ADAC automobiļu kluba eksperti brīdina no autobūvē diezgan plaši izmantotajiem “iegremdējamiem” durvju rokturiem, kas automašīnai iekļūstot negadījumā, tās pasažieriem var maksāt dzīvību. Lasīt vairāk

 

Kā Latvijā autovedējs transportē jaunus auto uz dīleru salonu - Cupra ietīts, bet Seat? (+ FOTO) 16

Redzot autovedēju ar dažādi "noformētiem" automobiļiem tā kravā, rodas jautājums - kādēļ vieni ir pilnībā segti, otri daļēji, bet trešie - pavisam "pliki". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti