Ne tikai standarta modelis: Hyundai piesaka elektriskā Inster Cross modifikāciju (+ FOTO)

 

Foto: Hyundai

iAuto | 16.oktobris 2024 14:26

Hyundai dažādojis elektriskā mazauto Inster piedāvājumu ar Cross modeli, kas uz konveijera stāsies šī gada beigās.

3,83 m garais Hyundai Inster drīzumā kļūs pieejams Eiropas pircējiem, turklāt ražotājs tam paredzējis vairākas citas modifikācijas. Cross ir viena no tām, šādam modelim no standarta produkcijas atšķiroties ar nedaudz skarbāku izskatu.

Lai to pasvītrotu, Hyundai dizaineri aprīkojuši Inster ar jauniem bamperiem priekšā un aizmugurē, melna plastikāta uzlikām visapkārt virsbūvei, īpaša dizaina 17 collu riteņu diskiem un jumta bagāžnieku (piemaksa?). Salonā pelēko materiālu apdari atdzīvina citrondzelteni ielaidumi, savukārt kā modeļa ekskluzīvais krāsojums pieteikts matētais Amazonas Green Matte tonis.

Hyundai Inster Cross ražošana sāksies 2024. gada nogalē.

Atgādināsim, ka Inster standarta modelis ir 3,83 m garš un 1,63 m plats, kas pēc izmēriem to ierindo starp Renault 5 un Dacia Spring. Automašīna radīta uz Dienvidkorejā zināmā Casper bāzes, taču ir garāka un apveltīta ar garāku riteņu bāzi. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var dalīt, bet pašu sēdekli pārbīdīt par 16 cm, iegūstot 350-1059 litru bagāžas telpu.

Hyundai uzsver, ka Inster ārpusei un interjeram izmantoti otrreiz pārstrādāti un ilgtspējīgi materiāli, piemēram, virsbūves melnajam tonim izmanto krāsvielu, kas izgatavota no atkārtoti izmantotām riepām, bet salonam izmantoti materiāli no otrreizēji pārstrādātām PET pudelēm un organiskais polipropilēns no cukurniedrēm.

Salonā arī 10,3 collu mērinstrumenti un multivides ekrāns, režīmu slēdzis pie stūres un viedtālruņa uzlādes niša viduskonsolē. Apple CarPlay un Android Auto Inster nodrošina kabelis, toties ir komforta izgaismojums ar 64 krāsu variantiem.

Hyundai elektriskais mazauto bāzes versijā iegūst 42 kWh akumulatoru un 71 kW (97 ZS) motoru, bet ​​kā alternatīva pieejams variants ar 49 kWh akumulatoru un 85 kW (115 ZS) elektromotoru. Abos gadījumos griezes moments ir 147 ņūtonmetri. 100 km/h tie sasniedz attiecīgi 11,7 un 10,6 sekundēs, maksimālais ātrums ir 140 un 150 km/h, bet sniedzamība – līdz 300 un 355 km.

Ātrās uzlādes stacijā 10 līdz 80 procentu uzlāde iespējama pusstundas laikā, bet vehicle-to-Load-Funktion (V2L) funkcija nodrošina divvirzienu uzlāde, ļaujot apgādāt ar enerģiju arī kādu e-velosipēdu vai ar elektrību darbināmu darba rīku.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ne tikai standarta modelis: Hyundai piesaka elektriskā Inster Cross modifikāciju (+ FOTO)

Hyundai dažādojis elektriskā mazauto Inster piedāvājumu ar Cross modeli, kas uz konveijera stāsies šī gada beigās. Lasīt vairāk

 

Jaunais Volfsburgas lepnums. Pirmā tikšanās ar Volkswagen Tayron (+VIDEO) 4

Volkswagen Tayron ir jaunākais papildinājums zīmola krosoveru klāstā. TV Autoziņas bija vieni no pirmajiem, kas Vācijā iepazinās ar jaunāko “T” modeli. Lasīt vairāk

 

GAC Aion V – Eiropas pirmizrāde Parīzē; Ķīnā no17 000 eiro, cik pie mums? (+ FOTO) 3

Līdz 750 km sniedzamība, dāsns aprīkojums, mazs patēriņš – 4,60 m garais ķīniešu krosovers paredzēts globālajam tirgum. Ķīnā tā cena sākas no atzīmes 17 000 eiro, bet pie mums? Lasīt vairāk

 

Piedošanas nebūs - puiši ar Audi vajā vadītāju, kas viņiem patraucēja (+ VIDEO) 12

Puiši, kas ar Audi pa kreiso malējo joslu aiztraucas milzu ātrumā, spiesti strauji bremzēt, izbraucot zaļajā zonā, jo viņiem patraucē cits Audi, kas iziet uz kravinieka apsteigšanu. Tālākajā vainīgais tiek vajāts, apstādinot visas maģistrāles kustību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti