Laikos, kad Rietumu autobūves uzņēmumi piedzīvo vienu izaicinājumu pēc otra, Lamborghini paziņo par pieprasījuma pieaugumu, ko var salīdzināt ar ažiotāžu.
Autoražotājs savā preses relīzē vēsta, ka pirmajos deviņos 2024. gada mēnešos pārdoti 8411 automobiļi – par 8,6 procentiem vairāk kā gadu iepriekš un vairāk kā jebkad, arī apgrozījuma un peļņas rādītājiem sasniedzot vēl nebijušus augstumus.
Pieprasījums pēc jauniem Lamborghini produktiem ir tāds, ka gaidīšanas saraksti tiek ieplānoti gadiem ilgi uz priekšu, piemēram, modelis Urus būs jāgaida līdz 2025. gada beigām, Revuelto līdz 2027. gadam.
Uzņēmuma vadītājs Stefans Vinkelmans panākumus saista ar modeļu klāsta atjaunināšanu pēdējā pusotra gada laikā, turklāt kopš septembra piedāvājumu papildina Huracan pēctecis – 920 Zs jaudīgais hibrīds Temerario.
Lamborghini mātesuzņēmumam Volkswagen šī ziņa ir kā balzāms dvēselei, jo citi grupas zīmoli: Porsche, Audi un Bentley, fiksē pārdošanas apjomu kritumu.
Jā, tas ir nopietns sasniegums, jo Lamborghini nav tas pats, kas Škoda.