Toyota Land Cruiser J70 arī 40 gadus pēc modeļa ienākšanas tirgū nav aizmirsts, jo dažos tirgos tas joprojām ir ejoša prece. Piemēram, Austrālijā, kur ilgdzīvotājs tikko piedzīvojis kārtējo modernizāciju.
Piekāpjoties vides prasībām, J70 šogad zaudēja ikonisko 4,5 litru V8 dīzeļdzinēju, atstājot pircējus arī bez manuālās pārnesumkārbas, kas tika piedāvāta kopā ar šo motoru. Jaunākā modernizācija piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu atgriež apritē, šoreiz kopā ar mazāko 2,8 litru četrcilindru dīzeli, kas attīsta 201 ZS jaudu un 450 ņūtonmetru griezes momentu. Šis motors var strādāt arī kombinācijā ar sešpakāpju automātu, šajā gadījumā griezes momentam pieaugot līdz 500 Nm.
Automātam pilns griezes moments ir pieejams daudz agrāk - pie 1600 apgr./min, kamēr apvienojumā ar MK tikai tad, kad sasniegti 2400 apgr./min.
Ražotājs informē, ka Land Cruiser 5MK pirmie trīs pārnesumi ir īsāki, lai uzlabotu veiktspēju, uzsākot kustību, savukārt piektais pārnesums ir garāks, lai uzlabotu degvielas efektivitāti un samazinātu dzinēja troksni pie lielākiem apgriezieniem.
Toyota uzstādīja arī jaunu spararatu, pārveidoja priekšējo viduskonsoli, lai atbrīvotu vietu ātrumpārslēgam un upurēja no kalna nobraukšanas palīgsistēmu (automātam tā paliek).
Austrālijā lētākais Land Cruiser J70 ar manuālo pārnesumkārbu maksā 47 000 ASV dolārus (pārvēršot no Austrālijas dolāriem).
Drīz pēc J70 modernizācijas Austrālijas tirgum, var gaidīt pārmaiņas arī Japānā un Tuvajos Austrumos - vēl divos tirgos, kur šis modelis joprojām tiek piedāvāts – protams, ievērojot šo tirgu specifiku.