Hyundai luksusa zīmols Genesis ir kārtējais autoražotājs, kas nolēmis nesteidzināt pāreju uz pilnībā elektrisku piedziņu, tā vietā izvēloties iekšdedzes motora un elektromotora savienību.
Genesis atteicies no idejas pēc 2025. gada ražot tikai elektriskos transportlīdzekļus, tā vietā dodot priekšroku hibrīdautomobiļiem. Saskaņā ar izdevuma InsideEVs informāciju, Genesis pircēji vairāk uzticas hibrīdiem, tādēļ šāda veida tehnika uzņēmuma piedāvājumā parādīsies arvien vairāk.
Jaunās stratēģijas ietekmi pirmais izbaudīs krosovers GV70, kas nākamgad tiks pie elektrificētas spēka iekārtas, bet gadu vēlāk – pie hibrīdiekārtas, kur iekšdedzes motors strādā kā ģenerators, ražojot elektrību e-motoram, kas griež riteņus.
Tādējādi GV70 kļūs par pirmo Genesis modeli, kuram būs četru veidu spēkstacijas. Tagad tas jau tiek piedāvāts ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem un pilnībā elektriskajā versijā.
Arī mātesuzņēmums Hyundai neslēpj, ka turpmāk hibrīdiem veltīs lielāku uzmanību. Hyundai sagaida, ka līdz 2028. gadam tas spēs palielināt hibrīda elektrisko automašīnu pārdošanas apjomu pasaulē līdz 1,33 miljoniem vienību gadā. Savukārt Genesis cer uz lielāku pieprasījumu pēc elektrificētiem transportlīdzekļiem Amerikas Savienotajās Valstīs, kas ir viens no zīmola galvenajiem tirgiem.
Pie ražotājiem, kas tā vai citādi maina pieeju iepriekš izziņotajai Electric Only stratēģijai pieskaitāmi arī Mercedes-Benz, Cadillac, Aston Martin, Volvo, Porsche un Bentley.