Kia EV3 konkursā Eiropas Gada auto 2025 izcīna 2. vietu - iAuto

Kia EV3 konkursā Eiropas Gada auto 2025 izcīna 2. vietu 3

 

Foto: Kia

Kia | 11.janvāris 2025 14:55

Prestižā Eiropas Gada auto 2025 (COTY) konkursa finālā, kam kvalificējās tikai septiņi no kopumā 48 pretendentiem, 2. vietu ieguvis pilnīgi jaunais Kia EV3.

Šis panākums seko Kia uzvarai 2022. gadā, kad zīmols konkursā triumfēja ar tikko debitējušu modeli – pilnībā elektrisko EV6. Tik augstvērtīgs rezultāts ir spēcīgs novērtējums uzņēmuma iespaidīgajam un Eiropā labi novērtētajam elektrisko modeļu klāstam.

Briseles automobiļu izstādē Beļģijā izziņotā rezultāta noteikšanā piedalījās žūrija, kuras sastāvā ir 60 augsti vērtēti automobiļu nozares žurnālisti no 23 valstīm.

Kia EV3 fināla balsojumā saņēma 291 punktu. Tam sekoja Citroën ë-C3/C3 (215 punkti), Hyundai Inster (172 punkti), Dacia Duster (168  punkti), Cupra Terramar (165 punkti),

Alfa Romeo Junior (136 punkti), bet 1. vietu ar 353 punktiem ieguva Renault 5/Alpine A290.

“Esam pagodināti par augsto novērtējumu. Tas apliecina, ka Kia ir izveidojis izcilu elektrisko automobiļu klāstu, kas kļūst pieejams aizvien lielākam skaitam Eiropas autobraucēju,” sacīja Kia Europe prezidents un izpilddirektors Marks Hedrihs. “EV3 vicečempiona tituls kopā ar EV6 uzvaru 2022. gadā un vairākiem apbalvojumiem, ko saņēmis arī EV9, apliecina, ka Kia ir tas autoražotājs, kas šobrīd nosaka elektromobiļu standartus. Šāds rezultāts tik īsā periodā mums palīdzēs kāpināt elektromobiļu pārdošanu Eiropas Savienībā.”

Konkursa finālistu saraksts oficiāli tika izziņots pagājušā gada novembrī, un pēc tam žūrijas ekspertiem bija astoņas nedēļas laika skrupulozai pretendentu vērtēšanai, kas noslēdzās Metetas testu centrā Beļģijā.

Sorens Rasmusens, Eiropas Gada auto žūrijas priekšsēdētājs: “Pateicoties inženiertehniskajiem risinājumiem, dizainam un cenas un vērtības attiecībai, EV3 pārliecinoši pievienojas saimei, kura jau lepojas ar EV6 un citiem pārsteidzošiem modeļiem. Žūrijas vārdā saku, ka ar nepacietību gaidām, ko Kia radīs nākotnē.”

Ar segmentā vadošo sniedzamību līdz 605 km (WLTP rādītājs modelim ar 81,4 kWh akumulatoru) un inovatīvu interjera dizainu, kas balstīts uz Kia pretstatu pievilkšanās filozofiju Opposites united, EV3 turpina pārsteigt gan automobiļu ekspertus, gan autobraucējus visā pasaulē. EV3 ir viens no efektīvākajiem elektromobiļiem tirgū, turklāt piedāvā tādu stila, tehnoloģiju, veiktspējas un vērtības kombināciju kā neviens cits modelis kompakto SUV segmentā.

Kia EV3 augstais rezultāts Eiropas Gada auto 2025 nav pirmais modeļa panākums starptautiskajā arēnā. Šogad Kia EV3 izcīnīja uzvaru prestižā 2025. gada Sieviešu Pasaules gada auto (WWCOTY) konkursa kompakto apvidus automobiļu kategorijā. Žūrija, kuru veido 82 auto žurnālistes no 55 valstīm piecos kontinentos, vērtēja Kia EV3 pēc tādiem kritērijiem kā drošība, kvalitāte, cena, dizains, braukšanas ērtums, veiktspēja un ietekme uz vidi. Viņu ieskatā no 12 kompakto SUV kategorijas automobiļiem uzvaru bija pelnījis tieši EV3. Uz pārējo vienpadsmit konkurentu fona Kia EV3 izcēlās ar izcilām braukšanas īpašībām, modernām tehnoloģijām, komfortu, kā arī cenas un vērtības attiecību, pilnībā sasniedzot ražotāja mērķi vairot elektromobilitātes pievilcību daudz plašāka klientu loka acīs visā pasaulē.

EV3 ir pieejams visā Eiropā. Tā daudzpusīgums apvienojumā ar pieejamību ļauj tam uzņemties mājsaimniecības galvenā automobiļa lomu. Laika gaitā Kia plāno ieviest arī EV3 pilnpiedziņas (AWD) variantu un GT modeli, lai klienti varētu izvēlēties alternatīvas šobrīd pieejamajiem divu riteņu piedziņas (2WD) modeļiem.

 

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

Foto: Kia

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Modžo 11.janvāris 2025 17:55
2 0 Atbildēt

Ja vien EV auto dīleri uzvestos korekti un mākslīgi nepaaugstinātu cenas uz EKII atbalsta rēķina. Patiesībā - darbs, konkurences padomei, patēretaju aizsardzības padomei un tieši šī atbaksta izsniedzējiem.  Kāpēc pēc patanetriem identiski EV3 Latvijā privātpetsonām maksā apmēram 3-4 tūkstoši dārgāk nekā citās Eiropas valstīs.  Un tas ir tieši tik cik valsts nodrošina atbalstu privātpersonām. Priekš uzņēmumiem cenas ir līdzìgas, kā Eiropā..visdrīzāk, tiem nav atbaksta

ZZZZ 11.janvāris 2025 16:39
1 0 Atbildēt

Kāpēc Hyundai/Kia? Pat ja neņem vērā dizainu kas nu katram ir pēc gaumes, tad vērtība slēpjas sīkumos. Daudzos, kas vēlāk tos apgūstot pārvēršas lielā vērtībā. Varētu jautāt KGM Torres EVX ir tepat blakus!? Jā ir, bet brāļi korejieši daudz nianses paturējuši sev, un ja būtu jāizvēlas stipri pārdomātu cena/performance ko iegūstam.

 Tik daži aktuālākie piemēri...

1.Lādējot no parastās 220V rozetes var izmantot paraso klasisko shēmu bez 3 sazemojošā vada, kas atļauj savienot vairākus pagarinātājus.

2. Rekuperācija un tās vadība. Pārdomāta ērta, un saprotama/prognozējama.

3. Braukšanas režīmu aktivizācija ar vienu fizisko pogu.

4. Klimata uc svarīgāko funkciju vadība ar loģiski saprotamām pogām. Utt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz zem riteņiem (+ VIDEO) 5

Braukšanas prasmes vēl neapguvušais jaunais velosipēdists aizķeras aiz apgaismes staba un krītot gandrīz pakļūst zem riteņiem. Video autors raksta, ka puika nav cietis, bet par notikušo paziņots vecākiem. Lasīt vairāk

 

Uncharted – trešais Subaru ar elektrisko piedziņu un pirmais ar priekšpiedziņu (+ FOTO) 2

Ilgus gadus Subaru automobiļi bija pieejami vien ar visu riteņu piedziņu, un tas jau bija kļuvis par šīs markas “firmas zīmi”. Šoreiz būs citādi, jo Uncharted būs pieejams gan 4x4 variantā, gan lētākā priekšpiedziņas versijā. Lasīt vairāk

 

Agresīva braukšana ir signāls par dziļākām problēmām, ne tikai ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums 37

Lai gan ceļu satiksmes noteikumi ir konkrēti un skaidri, daudziem autovadītājiem agresīva braukšana joprojām šķiet kā izņēmums, kas reizēm ir pieļaujams. Arī šī gada “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati liecina, ka 64% autovadītāju mēdz braukt agresīvi – 7% to dara bieži, bet 57% – reti. Lasīt vairāk

 

Stellantis pārtrauc ūdeņraža auto izstrādes programmu 3

Starpnacionālais autobūves uzņēmums Stellantis, kas zem sava karoga pulcē vairākus visā pasaulē pazīstamus autoražotājs, šonedēļ nācis klajā ar negaidītu paziņojumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti