Reaģējot uz ES uzliktajiem ievedmuitas tarifiem, Ķīnas SAIC piederošais britu MG Motors pārslēdzies no elektroautomobiļiem uz automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem.
MG operatīvi reaģējis uz pircēju noskaņojumu Eiropā, noprotot, ka pēdējā laikā novērotā vēsā attieksme pret elektromobiļiem tik ātri nemainīsies. Rezultātā modeļu saimes MG3 un MG ZS papildina divi jaunumi ar iekšdedzes motoriem.
Līdz šim mazauto un kompaktais SUV bija pieejami tikai ar hibrīdpiedziņu un automātisko pārnesumkārbu, bet šogad klāstu papildinās versijas ar 1,5 litru iekšdedzes dzinēju. Šāds risinājums ražotājam ļauj izvairīties no paaugstinātajiem tarifiem, turklāt dod iespēju piedāvāt pircējam pievilcīgu cenu.
Zināms, ka iekšdedzes motoru modeļus darbinās jauns četrcilindru agregāts, kas attīsta 116 Zs un apvienots ar 5MK. Modelim MG3 tas nodrošina patēriņu 6,1 litrs uz 100 km, MG ZS tērēs 6,5 litrus.
Abu modeļu standarta komplektā atpakaļskata kamera, salons ar diviem ekrāniem, gaisa kondicionētāju, informācijas un izklaides sistēmu ar Android Auto, Apple CarPlay un DAB+ radio, kā arī MG Pilot vadītāja palīdzības sistēmas, tostarp joslas uzturēšanas palīgsistēma LKA.
Pārdošanā abi jaunumi nonāks martā, MG3 cena Vācijā sāksies no atzīmes 17 990 eiro, bet MG Zs – no 20 990 eiro.
Beidz muldet, paskaties ko saka rietumeiropas auto mehaniki, ka MG ir daudz labaks , uzticamaks un kvalitativaks neka VW un Stelantis