Nost ar skārienekrāniem – Opel, Citroen un Dacia piedāvā jaunus auto arī bez tiem - iAuto

Nost ar skārienekrāniem – Opel, Citroen un Dacia piedāvā jaunus auto arī bez tiem 55

 

Citroen C3 pamata modelis You Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 5.marts 2025 4:12

Mūsdienās ir grūti atrast tādu jaunu auto, kurā nav iebūvēts centrālais skārienekrāns multivides saturam un dažādām kontroles funkcijām, taču – vai tiešām tādu katram vajag?

Pasaulē arī šodien netrūkst cilvēku, kas var iztikt bez bakstīšanās pa skārienvirsmām un fona gaismiņām, bez vieglmetāla riteņu diskiem un pat bez elektriskajiem stiklu pacēlājiem. Un ir tādi autoražotāji, kas ir iemanījušies šādus vienkāršus transportlīdzekļus pārdot un joprojām pelnīt naudu. Dacia ir viens no tiem, un tagad arī Stellantis izmanto līdzīgu pieeju.

Zināms, ka 2025. gadā modeli bez centrālā skārienekrāna piedāvā Fiat (Grande Panda), turklāt tagad tam pievienojas vēl divi citi Stellantis zīmoli: Opel ar Frontera un Citroën ar C3 Aircross.

Visus trīs modeļus vieno kopīga platforma un visi trīs pamata modelim skārienekrāna vietā uz priekšējā paneļa montē viedtālruņa turētāju. Atkarībā no tirgus, šie modeļi komplektēti arī ar manuālo pārnesumkārbu un klimata iekārtu, mehānisko stāvbremzi un pat ar roku darbināmiem stiklu pacēlājiem.

Dacia iztiek arī bez ciparu mērinstrumentiem vadītājam, tādēļ šajā vietā agrākos gados ierastās analogās ciparnīcas ar adatveida rādītājiem.

 

 
55 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 5.marts 2025 15:42
29 1 Atbildēt

Es nemuldu,vienkārši sarunājos sarunvalodā.Nevis viena pati tēsla kko ieviesa, bet gan pašu to skāriensuudu ražošanas izmaksas nokrita līdz autorūpniekšharlataānu iecienītajam "ieekonomēšanas" slieksnim.Kārtīga poga (kur nu vēl ja metāliska) šodien viņiem izmaksā vairāk, nekā tāds ekrāns. 

Animēti virzienrādītāji,ieslēdzot virzienrādi tuvās gaismas luktura izslēgšanās dažādos miskastes modeļos,avārijas "bremzētāja" nostrādāšana negaidīti nepiemērotā (un  pat bīstamā!) situācijā,bezjēgā žilbinšas (un vienlaikus neko diži labāk uz assfalta nespīdošas) led-gaismas,izgaismotas pr.restes un pretīgi žilbinoši pa visu virsbūvi izstiepti aizmugurējie lukturi, neatslēdzamu bezjēdzīgi kaitinošu "ekstru" uzmācīga aizkadra ieviešana- šis viss pieder pie dižā Lohkultivācijas mehānisma.

Vērotājs 5.marts 2025 7:55
23 3 Atbildēt

Tumsonība ir visu veco izmest misenē

felix65 5.marts 2025 6:51
20 2 Atbildēt

Atbalstu. Kaut arī pašam bakstīklis, jo bija bez variantiem, tomēr pogas ir daudz labāk. Sānlogiem airi.. nu, tas gan ir too much.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Ļoti grezns Unimog, bet – tikai vienā eksemplārā (+ FOTO) 8

Par godu uzņēmuma 80. gadu jubilejai, Mercedes-Benz Special Trucks izstrādājis unikālu transportlīdzekli, ko droši var saukt par greznāko Unimog, kāds jebkad radīts. Lasīt vairāk

 

Atteikšanās no iekšdedzes dzinēju aizlieguma kritizē Volvo un Kia 17

Daži autoražotāji nebūt nepriecājas par Eiropas Savienības kursa maiņu attiecībā uz pilnīgu iekšdedzes motoru aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk trešās paaudzes Leaf ražošanu (+ FOTO) 2

Japānas autoražotājs Nissan savā Sanderlendas rūpnīcā Apvienotajā Karalistē ir uzsācis jaunās paaudzes Leaf modeļa ražošanu, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma elektrifikācijas attīstībā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti