Vācijas autobūves uzņēmums publicējis attēlus ar GLC testu prototipu, kas tiek izmēģināts Zviedrijā, lai pieslīpētu krosovera spējas darbībai ziemas apstākļos un skarbākā klimatā.
Zināms, ka elektriskais GLC iegūs 800 voltu arhitektūru, silīcija karbīda invertorus, aizmugurējo elektromotoru ar divpakāpju pārnesumkārbu un jaunu bremžu sistēmu, kas vienā modulī apvieno pastiprinātāju, galveno cilindru un ESP bloku.
Daudz pūļu vācieši ieguldījuši, lai panāktu efektīvāku siltumsūkņa darbību – izmantojot trīs enerģijas avotus: lieko siltumu no akumulatoriem un elektromotoriem, kā arī apkārtējo gaisu, siltumsūknis ziemā sildīs baterijas iekšpusi, bet vasarā to dzesēs, nodrošinot arī piespiedu dzesēšanu pirms ātrās uzlādes.
GLC tiks piedāvāti vairāki akumulatori ar dažādu jaudu un ķīmisko sastāvu, savukārt divmotoru spēka iekārtai būs individuāla vilces kontrole un iespēja automātiski izslēgt priekšējo motoru, lai taupītu enerģiju.
Tiek ziņots, ka Mercedes-Benz GLC ar EQ tehnoloģiju tirgū nonāks nākamgad, nomainot ne pārāk veiksmīgo modeli EQC.