E.ON uzskata, ka pāreja uz elektrisko mobilitāti ir pareizs lēmums, jo šādi tiek samazināti kaitīgie izmeši un ietaupīts miljardiem litru degvielas.
Vācu mediji raksta, ka saskaņā ar Federālās autotransporta pārvaldes datiem, gada sākumā Vācijā bija reģistrēti vairāk nekā 1,65 miljoni elektromobiļu. Šie skaitļi ņemti par pamatu enerģētikas koncerna E.ON aprēķiniem, kas apgalvo, ka tas ļauj ietaupīt gandrīz 1,4 miljardus litru benzīna un dīzeļdegvielas gadā.
Salīdzinot ar tādu pašu automašīnu skaitu ar iekšdedzes dzinējiem, elektriskie transportlīdzekļi ietaupa aptuveni četrus miljonus tonnu CO2 gadā. Tas atbilst oglekļa dioksīda daudzumam, ko gadā var piesaistīt 160 miljoni koku – pieņemot, ka automašīnas tiek uzlādētas ar zaļo elektrību, piemēram, ar tādu, ko Eon piegādā savās publiskajās uzlādes stacijās.
Izmantojot vidējo Vācijas elektroenerģijas kombināciju, elektromobiļi joprojām ietaupa vairāk nekā 2,8 miljonus tonnu CO2 gadā, apgalvots enerģētikas uzņēmuma pētījumā.
E.ON ir liels Vācijas enerģētikas uzņēmums, kas specializējas elektroenerģijas un dabasgāzes piegādē, kā arī atjaunojamo energoresursu attīstībā un enerģijas infrastruktūras pārvaldībā. E.ON tika dibināts 2000. gadā, un tas ir viens no lielākajiem enerģētikas uzņēmumiem Eiropā.
Var jau muldēt. Visi CO2 iet gaisā Ķīnā un Kongo, ko vējš pūš tālāk citiem. Elektrību ražo tikai dienā un vējā. Pārējā laikā var zīst un kūkot.