Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto testē mazlietotu "BMW" 3. sērijas Gran Turismo X (+foto) 24

 

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

iAuto.lv | 17.aprīlis 2017 17:52

Daudzi klasisko vērtību cienītāji visai regulāri sastopas ar zināmu satraukumu, kad vācu autoražotājs “BMW” rada kādu sev neraksturīgu modeli. Sākotnēji vīpsnāšana bija par SUV lauciņa apgūšanu, bet “X” modeļi nu ir neatņemama “BMW” sastāvdaļa. Līdzīgu sabiedrības reakciju piedzīvoja arī 1. sērijas priekšpiedziņas hečbeks un markas cienītāju pavisam neizprotamie 2. sērijas “Active Tourer” un “Gran Tourer”. Taču šoreiz par citu “dīvaini” – 3. sērijas “Gran Turismo”.

TEHNISKIE DATI

Izmēri

  • Garums: 4824 mm
  • Platums: 1828 mm
  • Augstums: 1508 mm
  • Riteņu bāze: 2920 mm
  • Klīrenss: 165 mm
  • Bagāžnieka tilpums: 520-1600 l
  • Pašmasa: 1570-1725 kg

Benzīna dzinēji

  • 320i: 2.0l  184 Zs/290 Nm – ar 6-pakāpju manuālo vai 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 320i xDrive: 2.0l 184 Zs/270 Nm - ar 6-pakāpju manuālo vai 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 330i un 330i xDrive: 2.0l  252 Zs/350Nm – tikai ar 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 340i un 340i xDrive: 2.0l  326 Zs/450 Nm - tikai ar 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu

Dīzeļdzinēji

  • 118d:  2.0l 150 Zs/320 Nm - ar 6-pakāpju manuālo vai 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 320d un 320d xDrive: 2.0l 190Zs/400 Nm - ar 6-pakāpju manuālo vai 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 325d: 2.0l 224 Zs/450 Nm - tikai ar 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 330d un 330d xDrive: 3.0l 258 Zs/560 Nm - tikai ar 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu
  • 335d xDrive: 3.0l 313 Ze/630 Nm - tikai ar 8-pakāpju “Steptronic” automātisko pārnesumkārbu

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Sports vai elegance?

“BMW” 3. sērija līdz šim tika ražota četros virsbūves variantos – klasiskajās četrdurvju sedana un universāla, kā sportiskajās kupejas un kabrioleta versijās. Pēdējie divi gan nes 4. sērijas nosaukumu, zem kura sastopams arī 4. sērijas “Gran Coupe”. Bet atgriežoties vienu ciparu atpakaļ, kopš 2013. gada 3. sērijas modeļu gammā sastopams arī piecdurvju fastbeks “Gran Turismo”, radot elegantāku un ekskluzīvāku iespaidu. Tā riteņu bāze ir 2920 mm gara -  par 110 mm garāka, nekā standarta 3. sērijas šasijai, tādējādi aizmugurē sēdošajiem piedāvājot daudz vairāk vietas. GT ir arī par nepilniem diviem centimetriem platāks.

Auto priekšdaļa ir tāda pati, kā citām 3. sērijas versijām, lielākās atšķirības redzamas, aizmugurē un virsbūves līnijā. Tālu krītošā jumta līnija beidzas līdz ar automobiļa aizmuguri, padarot to masīvāku - kāds iespējams to pat varētu noturēt par 5. sērijas GT. Kā sportisks akcents ir manuāli izbīdāms spoileris, kas droši vien pie krietni lielāka ātruma virs Latvijā atļautā, uzlabo auto stabilitāti. Sānu logus neieskauj rāmis, un atkarībā no aprīkojuma versijas iespējams iegūt hromētu apmali gar sānu logu aili, tā vēl vairāk akcentējot elegantās dizaina līnijas. Ar riteņu disku u.c. vizuālo elementu palīdzību, 3. sērijas izskatu var padarīt vai nu sportiskāku vai elegantāku – pēc izvēles.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Praktisks un ērts salons gan vadītājam, gan pasažieriem

Salons garenvirzienā ir jūtami plašāks, nekā standarta 3. sērijas automobiļos. Aiz 190 cm gara auguma vadītāja, vieta kājām pietiks tikpat garam, ja ne garākam pasažierim, bet būs jārēķinās ar galvas duršanos uz aizmuguri krītošajā jumtā. Lai gan auto tiek pozicionēts kā ekskluzīvāka 3. sērija, pēc sēdekļiem to nepateiksi. Ādas sēdekļi priekšā un aizmugurē ir plakani, tāpēc veicot, straujākus manevrus, galveno uzdevumu noturēt visus vietās paveic drošības jostas. Arī garākiem mierīgiem braucieniem prasītos komfortablākas “mēbeles”, it īpaši šāda segmenta automobilim.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Priekšējais panelis un ierīču vadība ir tāda pati, kā citos 3. sērijas modeļos, un tas joprojām apstiprina, ka “BMW” ir “drivers’ car” jeb auto tā vadītājam.  Viss izvietots tā, lai bez problēmām būtu sasniedzams un saprotams. Uzslavējams ir veids, kā organizēta informācijas sistēmas vadība ar grozāmsviru un pāris īsceļu pogām, kas atrodas tieši pa rokai, ja tā atbalstīta uz elkoņbalsta viduskonsolē. Varbūt intuitīvāka prasītos saskarne un izvēļņu izvietojums centrā novietotajā ekrānā, kas no sākuma ir jāpamācās un tad jālieto.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Foto: iAuto.lv

Šķiet, ka “BMW” šajā modelī nav izvēlējušies pārāk dārgus apdares materiālus, taču tie izvietoti un savienoti priekšzīmīgi, kas liek domāt to, ka arī pēc gadiem pa Latvijas ceļiem nebūs nekādas grabēšanas. Par sīklietu un pudeļu novietošanu BMW inženieri ir labi padomājuši, vienīgi šmuce var gadīties, ievietojot vai izceļot kafijas krūzi no tai paredzētās vietas starp pārnesumu pārslēgšanas sviru un priekšējo paneli.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Mūzikas cienītājiem papildaprīkojuma sarakstā droši vien būtu jāatķeksē augstvērtīgāka audiosistēma, jo standartā pieejamie skaļruņi skan diezgan plakani un neatskaņo tik plašu frekvenču diapazonu, lai varētu baudīt iemīļotos ierakstus. Tiesa, “Harman Kardon” audiosistēma rēķinam pieskaitīs 1 110 EUR.

Tas, kā iespējams organizēt mantu izvietošanu bagāžniekā, liek sarkt daudziem universāliem, kuru misija būtībā ir kravas telpas izmantošana.  3. sērijas “Gran Turismo” bagāžniekā ir gan tīkliņi, gan atsaites kravas nostiprināšanai, gan arī divas sliedes stiprinājumu atrašanās vietas regulēšanai. Tas vēl nav viss – zem bagāžnieka grīdas ir vieta vēl dažādiem sīkumiem un arī aizmugurējā loga ‘palodzei’,  ja tiek vestas lielākas kravas, atgāžot aizmugurējā dīvāna atzveltni.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Pārnesumkārba - piemērs citiem

Testa auto bija “BMW 320 GT xDrive” “Sport line” aprīkojuma versijā, kurā iekļauti 17” vielgmetāla diski (pēc izvēles dabūjami arī 18” un 19”), ādas sporta stūre un “Steptronic Sport” pārnesumkārba.  Aprīkojuma sarakstā tādas ekstras, kā alumīnija apdare, ādas sēdekļi (ar roku regulējami), navigācija, brīvroku sistēma, divzonu klimata kontrole, distances sensori, kruīza kontrole, lietus sensors un tālo gaismu asistents u.t.t., auto cenai pārsniedzot 55 000 EUR atzīmi. Sporta stūre pēc taustes ir salīdzinoši cietāka un raupjāka, kā citos līdzvērtīgos automobiļos, taču ērta lietošanā, un arī uz tās izvietotās kruīza kontroles un informācijas sistēmas vadības pogas ir ātri apgūstamas. Mērinstrumentus “BMW” ieturējuši ļoti klasiskā stilā, taču to interesantā veidā apvienojuši ar displeju borta datora informācijas attēlošanai – tas daļēji integrēts apaļajās skalās un neizlec no ieturētā stila.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

“320d” var uzskatīt par zelta vidusceļu dzinēju izvēlē, it īpaši ar “Steprtonic” pārnesumkārbu un “xDrive” piedziņu. Dzinējs attīsta 190 Zs,  no nulles līdz simtam aizšauj automobili 7.7 sekundēs un ļauj sasniegt 225 km/h ātrumu. Vairāk nekā pietiekoša dinamika ikdienas braukšanai, bet, ja tas tomēr ir par maz – ir plaša citu dzinēju izvēle.

Ja parasti teicienu “galvu reibinošs” attiecina uz ātrumu, tad “320d”  gadījumā tas jāsaka par dzinēja 400 Nm griezes momentu un pārnesumkārbas darbību. “Sport” braukšanas režīmā auto zibenīgi reaģē uz mazākajām izmaiņām gāzes pedāļa stāvoklī un jebkurā brīdī ir spējīgs paātrināties, ja tas ir nepieciešams. Var vien iedomāties, kādas sajūtas pārņemtu jaudīgākajās šī modeļa versijās. “xDrive” pilnpiedziņa nepārtraukti novada spēku visiem četriem riteņiem, taču tā pielāgojas ceļa segumam un braukšanas manierei, palielinot vai samazinot piedziņu katram ritenim individuāli. Pateicoties tam un citām stabilitātes sistēmām, dzinēja jauda tiek izmantota maksimāli efektīvi un negadījās brīži, kad auto lielā griezes momenta dēļ izspolētu – pat uz slidena seguma. To, cik ļoti iesaistās stabilitātes palīgsistēmas ir iespējams regulēt, izvēloties starp dažādiem braukšanas režīmiem, vai izslēdzot tās pavisam. Dīzeļdzinēja degvielas patēriņš ir iecietīgs arī pret ‘smagākas kājas’ īpašniekiem – aktīvi braucot galvenokārt pilsētas apstākļos, patēriņš turējās 6 l/100 km robežās.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

“320d GT” stūrēšana sākotnēji šķiet stīva, nedaudz raisot asociācijas ar atrašanos pie kartinga stūres, taču viss notiek precīzi un vadītājs var sajust visu, kas notiek ar riteņiem. Stingra balstiekārta auto gaitu padara vēl sportiskāku, bet tas negatīvi ietekmē braukšanas komfortu. Pārslēdzoties starp “Sport”, “Comfort” un “Eco” braukšanas režīmiem, izmainījās vien dzinēja, pārnesumkārbas un stūrēšanas reakcijas – balstiekārta joprojām paliek stingra, liekot gānīt bedrainās un nelīdzenās Rīgas ielas ar haotiski izmētātajiem aku vākiem. Citādi būtu lielisks auto ikdienā. Jā, starp citu citi ražotāji no “BMW” varētu mācīties ne vien to, kā lieliski saprogrammēt pārnesumkārbas darbību, bet arī to, kā ļoti vienkārši pārslēgt braukšanas režīmus – viens pogas spiediens pa rokai bez liekām ceremonijām.

BMW 320d Gran Turismo xDrive Foto: iAuto

Pircējs izvēles priekšā

Kā zināms, jo lielāka ir izvēle, jo grūtāk izvēlēties. To pašu varam sacīt par “BMW” trešo (un ceturto) sēriju. Šeit izvēli galvenokārt nosaka katra gaume, nevis praktiskās īpašības. Bet, ja tomēr izvērtējam arī tās, tad tieši “GT” ir vispraktiskākais no visiem virsbūvju variantiem – visvairāk vietas pasažieriem un ar lielāku kravas telpu, nekā “Touring” universālim. Tas nemaksā būtiski dārgāk par sedanu un universāli, un ir lētāks par ceturtās sērijas modeļiem.

Šo modeli var iegādāties jaunu, bet var arī mazlietotu un cena tādā gadījumā ir daudz draudzīgāka.

Latvijā mazlietotus BMW var iegādāties autocentrā "WESS Select" izvēloties sev piemērotu automobili no esoša katalog un apskatot automašīnu uz vietas jebkurā darba laikā. Savukārt, ja katalogā Jūs nevarat atrast vēlamo automobili vēlamajā komplektācijā (piemeram, BMW 320 GT xDrive), interneta mājas lapā var aizpildīt pieprasījuma anketu, norādot visas Jums svarīgās detaļas un papildaprīkojumu. "WESS Select"  piedāvā tikai pārbaudītus BMW ar patiesu vēsturi, kuri ir pieejami ES teritorijā. Piegāde no Vācijas aizņem tikai 10 dienas!

Turklāt "WESS Select" Jūsu pašreizējo automašīnu labprāt paņems kā pirmo iemaksu. Tur arī var noformēt līzingu un iegādāties apdrošināšanas polisi. "WESS Select" autosalons atrodas K.Ulmaņa gatve 123 un tālrunis ir (+371) 67 004 700

PLUSI UN MĪNUSI

+ “Steptronic” darbība

+ 320d īpašību un degvielas patēriņa attiecība

+ Pārsteidzoši labas praktiskās īpašības

+/- Sportiska balstiekārta uz komforta rēķina

- Gribētos ērtākus, noturīgākus sēdekļus

- Vēja skaņa salonā pieaug proporcionāli braukšanas ātrumam

 
Visi komentāri
 
es 17.aprīlis 2017 17:57
0 4 Atbildēt

Laba paraugstunda mormoņiem!

viencexperc 17.aprīlis 2017 18:07
6 14 Atbildēt

Kārtējais komunistu auto. Ja nav naudas 7.-ajai sērijai, tad labāk braukt ar autobusu, nekā ar šo tazu.

core 17.aprīlis 2017 18:10
8 2 Atbildēt

Tev jau arī nav naudas 7ai sērijai, bet tu tak brauc ar amerikāņu lūzni nevis autobusu

es 17.aprīlis 2017 18:15
8 3 Atbildēt

Visos amerikāņu lūžņos braukšana ir kā autobusā. Nav tikai e-talona termināla. Ak jā, autobuss ir ekonomiskāks.

viencexperc 17.aprīlis 2017 18:31
1 6 Atbildēt

Tu zini ar ko es braucu?

Tad tu uzskati, ka šis ir ērts un labs auto? Tas taču ir tik pat liels kā džeta, dacia logan u.c. sūdi.

Tad jau tev liekas tie arī labi.

Saprastu vēl par piekto sēriju kā kompromiss nabagiem... bet trešā!!! Tā taču parodija uz riteņiem. Man dēls pa pagalmu braukā ar spēļu elektromobīli. Viņam salons ir lielāks.

es 17.aprīlis 2017 19:17
7 2 Atbildēt

Nu redz, man jau sākumā likās, ka tev ir problēmas privātajā dzīvē. Nu tas apstiprinājās. Pat visas psihologa spējas nevajadzēja.

core 17.aprīlis 2017 19:19
5 2 Atbildēt

Es neesmu ar tādu braucis, tāpēc neko neuzskatu, jo nemēdzu par mašīnām spriest pēc bildīšu un video skatīšanās, kā to dari tu. Bet, piemēram, ar chrysler sebring esmu braucis, tik neērtu mašīnu vēl jāpameklē.

Bet komentārs bija par to, ka tu arī nevari atļauties septīto, tāpēc brauc ar vecu amerikāni, un mēģini visiem, un visvairāk pats sev, iestāstīt ka tas ir baigi labs.

viencexperc 17.aprīlis 2017 21:06
1 10 Atbildēt

Redzi kā ir?

Pats neesi braucis, bet gudri spried. Tad klausies, ko saka gudrs un pieredzējis cilvēks. 3.sērija ir miniatūrs, kompakts auto. Tajā ir maz vietas, braukšanas bauda nav nekāda. Protams, ja iepriekšējais auto ir bijis kāds no volkswagen grupas, tā nedomās. Citiem vārdiem sakot - nabagu auto cilvēkiem, kuriem dārgākais priekšmets ir adidos trenūzenes.

P.s.

Ja man būtu nauda priekš JAUNA septītās sērijas bmw, es brauktu ar JAUNU escalādi, pacifica hibrīdu, dodž dēmonu vai suburbanu, vai mersedesu, bet nekādā gadījumā ar bmw.

TDI 18.aprīlis 2017 12:49
5 0 Atbildēt

Sūdexpert , beidz pietirst ''ēteru'' un irst par ko nezini .

3er GTeškā salōns ir kudī ērtāks(garāks) nekā 5er.

Tas tā - neexperta , 5erXd lietotāja , viedoklis

Scotinsh77 18.aprīlis 2017 11:31
6 0 Atbildēt

Smiekliigs experts:)))

core 17.aprīlis 2017 22:15
8 0 Atbildēt

Tu būtu tas gudrais cilvēks? tu tak esi dumjš kā zābaks.

Kurā vietā es kaut ko gudri spriežu? tu esi tas kas pie katra raksta plātās ar visu ko google ir palīdzējusi atrast.

p.s.

nu re... ja būtu nauda... bet nav... tāpēc tu brauc ar vecu, lētu amerikas lūzni

Davidič ( давидич ) 17.aprīlis 2017 18:10
1 4 Atbildēt

Viņam rādio pogas neērtas. Gavno!

iAuto 17.aprīlis 2017 18:33
5 0 Atbildēt

Radio pogas kā reiz ir ērtas un pat 8! Nepatika stūrēs funkcionalitāte, lai pārslēgtu radio stacijas, jo izvēle ir jāapstiprina.

LMT 17.aprīlis 2017 19:36
3 13 Atbildēt

Mēsls ne BMW, ta jau toč labāk ar žurku braukt!

kasinsh79 17.aprīlis 2017 21:59
9 4 Atbildēt

Ak jēēē - apkārt vieni truli idioti vien?

Komentāri kā pienākas pirmklasniekiem.

No sērijas, cits auto labāks par redzamo... no sabiedriskā transporta loga ;)

Bmw ir jūtama citāda aura, vai tas 1., 2. Vai 3. sērija. Visi tie auto ir perfekti. Visiem Bmw ir vislabākie automāti. Visiem Bmw ir vislabākās piekares.

Tāpēc. Konkrētais testa auto - superīgs Bmw. Moderns Bmw.

Ļoti glīts Bmw.

Zemesgramata 17.aprīlis 2017 23:49
0 0 Atbildēt

Par auru varu piekrist. Tur ir kaut kas apakšā, kas uzrunā iekšējās reptiļa smadzenes. Gluži kā metāl mūzika.

Kādu laiku braucu ar 1. ,pēc tam ar 5. Sērijas modeli. Ir sanācis arī ar 740 to,kas no 2003. gada. Neviens no tiem nebija personīgais auto. Pat sev nepirktu BMW. Lielākā kļūda ir pirkt vecu premium,manuprāt. Bet es saprotu, ko cilvēki tajā saskata.

kasinsh79 18.aprīlis 2017 4:59
7 0 Atbildēt

Man ir bijuši vairāki Bmw.

Izcelšu 1.sēriju (5 gadus braucu) un 5.sēriju xdrive (1.5 gadus braucu, līdz to nozaga). Abiem tiem auto bija kas labs un baudāms. Ok, 118d tehniskais izpildījums bija kaut kas, taču brauca tas kā īsts Bmw! 530 xdrive lietots un kopts (diemžēl) bija labāks un patīkamāks par manu tagadējo Peugeot 508, gandrīz jaunu, max komplektācijā... Pirkt vecu premium var tikai ļoti bagāts cilvēks, tam gan jāpiekrīt.

iAuto 18.aprīlis 2017 7:06
7 0 Atbildēt

Tas, ka patīk amerikāņu auto ir ļoti labi. Tas, ka akli noliedz lielu daļu pārējos auto ir vienkārši muļķīgi, jo parāda zināšanu un izpratnes trūkumu, vājās spējas salīdzināt.

Cilvēki ir dažādi un ļoti labi, ka vēl ir pieejami dažādi auto, lai gan strauji ejam unificēšanas virzienā (VAG koncerns).

Mēs, iAuto braucam ar vairākiem desmitiem dažādu auto katru gadu, cenu amplitūdas ir visdažādākās (no 10 000 līdz 170 000 EUR), tā arī auto piedāvātās iespējas un tehniskie risinājumi.

Auto virsbūves izmērs būtu pirmais kritērijs, ar kuru būtu jāsāk sava auto izvēle. Šobrīd straujāk augošais sortiments ir tieši apvidus auto (piepacelts klīrenss) klasē, piemēram, BMW jau ir X1, X3, X4, X5, X6 un gaidām X7, Audi arī paplašina piedāvājumu un ir modeļi Q2, Q3, Q5 un Q7, arī MB paplašināja un sakārtoju savu apvidus auto piedāvājumu un tas ļāva viņiem atgriezties pirktāko premium top1 pozīcijā pasaulē, kurā pēdējo reizi bija pirms 15 gadiem.

Jā, auto iegādes izmaksas ir ļoti svarīgs arguments, bet arī tas ir daudz plašāks, kā uzturēšanas izmaksas, nodokļi, rezerves daļu pieejamība un cenas, vērtības kritums laika gaitā un iespējas to pārdot lietotu auto tirgū.

Apgalvot, ka 3. sēriju pērk tie, kuri nevar atļauties 7. sēriju ir vienkārši sekli, kur nu vēl salīdzinājums ar drēbju izvēli....

Piemēram, Eiropā autoražotājiem liels izaucinājums ir jaunā paaudze, kuri vispār nevēlas iegādāties savu auto, tāpēc tiek domāti dažādi veidi, ka piesaistīt šo auditoriju.

francūzis 18.aprīlis 2017 8:28
2 0 Atbildēt

Francijā jaunieši masveidā izvēlās auto līdz Golf izmēriem. Golf pat skaitās jau par lielu viņiem.

iAuto 18.aprīlis 2017 9:55
0 0 Atbildēt

Tieši tā, tas pats Itālijas dienvidos, Spānijā un Portugālē. Pēc klasifikatorā tā ir A un B klase, kurai Latvijā ir tikai ap 8% tirgus. Lūk, pirktāko automobiļu (jauni) TOPs Eiropā 2016. gadā www.iauto.lv/zinas/pasaule...6-gada-apskats

kris 18.aprīlis 2017 10:17
6 0 Atbildēt

forss auto , pats sev tādu gribētu :) nesaprotu cepsanos par šo auto, katrs brauca ar ko vēlas, kapec censamies citiem kko iegalvot

ABECEDE95 18.aprīlis 2017 13:09
1 4 Atbildēt

Steptroniks ir tāda... laidenā pilsētas kārba biežām apturēšanām/uzsākšanām. Bet salīdzinoši gausa. Klasiskā DCT divsajūgu (robo) ir krietni atsaucīgāka un BMW "garam" atbislstošāka, tāpēc arī tiek ielikta M paketē.

Ar šo viedokli padalījos. Neuzspiežu.

kasinsh79 18.aprīlis 2017 14:46
6 1 Atbildēt

Tā ir pati labākā automātiskā kārba, ar kādu nācies braukt!

Ja runā par "džoistiku", ar ko aprīkots testa auto.

Pilnīgi jebkurā momentā - zibenīga reakcija, nejūt neviena ātruma pārslēgšanos. Goda vārds, ļoti skumstu pēc tāda automāta tehniskā izpildījuma pēc BMW, pie kā bija pārāk pierasts laikam...

Scotinsh77 18.aprīlis 2017 15:26
5 0 Atbildēt

Pilniigi preciizi teikts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 16

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 12

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti