Subaru Impreza jaunās paaudzes modelis, kas Eiropas pirmizrādi svinēja 2017.gada septembrī Frankfurtes autoizstādē, tagad sasniedzis arī Latviju.
Subaru Impreza 2018 Foto: iAuto.lv
Zināms, ka savā piektajā paaudzē Impreza izgatavota uz jaunās SGP platformas, kas turpmāk tiks izmantota visiem japāņu markas jaunumiem. Tas ļāvis izgatavot stingrāku, labāk pasargātu un plašāku virsbūvi, pazemināt smaguma centru. Samazināts trokšņu līmenis un novērstas vibrācijas. Jaunā Impreza kļvusi garāka, platāka un nedaudz zemāka, bet riteņu garenbāze palielinājusies par 25 mm līdz 2700 mm. Bagāžas nodalījums var uzņemt 385-835 litrus, bet velkamās piekabes svars nedrīkst pārsniegt 1200 kg.
Subaru Impreza 2018 Foto: iAuto.lv
Piektajā paaudzē Impreza vadāmība kļuvusi vēl labāka un ne jau tikai, pateicoties zemākam smaguma centram un stingrākai virsbūvei, bet arī simetriskajai pilnpiedziņai un jaunas konstrukcijas stabilizatoriem, kas pretojas ikvienai virsbūves sasverei gan šķērsvirzienā, gan garenvirzienā.
Subaru Impreza 2018 Foto: iAuto.lv
Automobilis komplektēts ar Eye Sight drošības kompleksu, kas apvieno adaptīvo kruīzkontroli, sadursmes novēršanas sistēmu un joslas uzturēšanas palīgu. Impreza atpazīst šķēršļus aklajās zonās un brīdina par iespējamo sadursmi, braucot atpakaļgaitā.
Subaru Impreza 2018 Foto: iAuto.lv
Impreza motortelpā atrodas jauns 2,0 litru četrcilindru opozītmotors, kas ir par 7,8 kg vieglāks nekā priekštecis un attīsta 156 Zs (196 Nm) jaudu. Komplektā ar šādu agregātu Impreza 100 km/h sasniedz 9,8 sekundēs, maksimālais ātrums ir 205 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 7,0 litri uz 100 km.
+ Aktīvās drošības aprīkojums "Eye Sight", kurš VISIEM Subaru ir iekļauts pamataprīkojumā
+ Labi līdzsvarots auto un labi pieguļ pie ceļa
+ Degvielas patēriņš atbilst uzrādītajam
- Skaļš motors, īpaši, ja stiprāk iespiež gāzes pedāli
- Videokameras attēla kvalitāte
Kāda ir Jūsu pieredze ar "Boxer" tipa dzinējiem, rakstiet komentāros?
Subaru Impreza 2018 Foto: iAuto.lv
Kārtējais nabagu vienvietīgais auto.
Ļoti mierīgi var braukt, sēdēt 4 cilvēki. Telpas ziņā viss pārdomāts un vietas pietiek. Šajā ziņā viss ir praktiski un atliek tikai novēlēt, lai vienā auto ikdienā brauktu vismaz 2 cilvēki, pārsvarā jau pa vienam.
Tikai četri? Tad jau tiešām vienvietīga mašīna; četri cilvēki - tas ir polo klases standarts...
Var arī pieci, bet tas ir saspiestāk, mierīgi un ērti var braukt 4