Kārtējo reizi jāpateicas Mārim par iespēju sajust īstu un reālu autožurnālista darba specifiku! Šoreiz tas bija brauciens uz Split Horvātijā, arīdzan skaistu vietu un apkārtni, kas, pateicoties Toyota ražotāja pārstāvju pasākuma organizācijai, vainagojās pat ar ekskursiju Horvātijas nacionālajā dārgumā - Krk parkā. Tomēr pāris atziņu ielāgošanai - tas bieži ir smags darbs un piepūle. Tie ir ļoti agrie reisi. Tie ir savienotie lidojumi viens pēc otra. Tie ir laika grafiki, kas jāievēro. Tie ir vakariņu pasākumi līdz vēlai naktij utt. Tās ir sarunas (arī) par un ap auto tematiku, nereti - pat par daudz.
Toyota Camry 2019 Foto: iAuto.lv
Mazliet komiski, taču lidoju uz Romu kopā ar Valsts Prezidentu R. Vējoni ar visu svītu. Tad nākamais lidojums no Romas uz Splitu jau ar Toyota product manager Kaupo Õllek un Toyota Baltic Managing Director Osvaldo Valentini. Nopietni vīri. Vakarā uz viesnīcu un pēc tam - vakariņās. Forša vieta un ēdiens, laba kompānija (Latvija pārstāvēta godam, vairāki atpazīstami cilvēki nozarē - kopā esam 5 cilvēki), bet totāls nogurums, gulēt aizeju pēc 23:30, kas 00:30 pēc Latvijas laika.
Toyota Camry 2019
Nākamās dienas rīts sākas ar feinu agro pastaigu ostas pilsētiņā Trogir, kas pati par sevi ir liela arhitektūras pērle un bauda acīm. Vēlāk brokastis un transfērs uz lidostu, kur mūs sagaida vairāki jaunie Toyota Camry. Nelielas formalitātes atsevišķajā Toyota uzkodu zonā, tiekam sadalīti pa 2 cilvēkiem uz auto un tests var sākties. Auto navigācijas iekārtā viss maršruts jau ievadīts un atliek safotografēt mašīnu un doties ceļā. Vienojamies, ka mans igauņu pārinieks stūrēs pirmais.
Toyota Camry 2019
Pirmais iespaids labs. Patīk auto vizuāli un arī salonā. Aprīkojums - maksimālā komplektācija Executive. Hibrīds ar 2,5 dzinēju 218zs un variatora ātrumkārbu. Ādas salons ar pilnu elektropaku utt. Braucam, izmēģinām arī paātrinājumus, bet patēriņš uzrāda virs 8,5 litriem. Izrādās, kāds bija uzlicis EKO režīmu. Ārkārtīgi daudz. Tiesa, vēlāk, pārslēdzam uz parasto režīmu un tad, kad mēģinājām ekonomēt (kalnos), sasniedzam cienījamu 5,9 litru patēriņu lielam auto ar 218zs, kas esot reāli arī ikdienai (gan nevis 4,7litri, kā prospektos). Ārpilsētā pirmā fotosesija un tad samaināmies. Braucu pa autobāni, izmēģinu arī ātrāku braucienu un tad arī pa kalnu serpentīniem tests. Ļoti labas bremzes, laba vadāmība. Lielā ātrumā varētu būt pārliecinošāk. Laba dinamika un arī atzīstami akustiski kluss salons. JBL audiosistēmai bija jāskan labāk (manam ikdienas Passat ar vienkāršāku audio tā ir pat kvalitatīvāka). Asākos pagriezienos riepas kauc un saprotam, auto netīk agresīvs braukšanas stils. Vairākām fotosesijām mijoties ar braukšanu, tiekam līdz pārtraukumam KRK nacionālajā parkā, kur ražotājs jau noorganizējis gan parka apmeklējumu, gan info stendus vairākās vietās. Pēc tā atliek vien ceļš līdz viesnīcai, kur ieplānota Toyota Camry prezentācija ar vakariņām pēc tās. Vakars atkal noslēdzas pavēlu. Man jau ne tik aktuāli, dodos pie miera. Citi paliek vēl ilgāk pasākumā ar alko degustācijām :)
Toyota Camry 2019
Trešā diena beidzot mierīga. No rīta - brokastis, vēlāk - tests tikai dienas pirmajai pusei, jo atkal divi lidojumi, sākumā līdz Frankfurtei, tad arī līdz Rīgai.
Braucu ar bēšīgi baltas pērles krāsas (citu) Camry pirmo brauciena pusi gar piekrasti. Skaisti dabas skati ar un bez auto fonā, priecē sasniegtais 5,4litru patēriņš. Citiem bija pat 4,9litri! Lieliska dinamika ikdienas braukšanai. Šodien auto patīk vairāk nekā vakar, laikam izjūtas par mājām silda sirdi :)
Ražotājs par konkurentiem nosauca Škoda Superb, VW Passat un Ford Mondeo.Toyota ražotāja jaunais sauklis - “no more boring cars”
Salons
Panelis ir mīksta materiāla, nekādu blakusskaņu braucot. Sēdekļi ērti (neņemot vērā limitētas regulācijas iespējas), elektroregulācija bez atmiņas iestatījumiem. Stūrei elektroregulācija - ērti.
Klimatkontrole - jaudīga (ne tā kā iepriekšējiem Toyota modeļiem)
Toyota Camry 2019
Toyota Camry 2019
Piekare
Komforts mierīgai braukšanai. Varētu būt stingrāka piekares darbība.
Piekares darbību nedzird.
Automāts - visos režīmos lielisks, goda vārds.
Toyota Camry 2019
Nepatika:
- blāva projekcija stiklā
- analogais panelis spidometram un tahometram jau kļūst par vakardienu
- pārāk augsts sēdeklis, man tā sēdēt nav ērti un patīkami
- JBL audiosistēmai tomēr nav super skaņas
Patika:
- klusums salonā
- dinamika
- vadāmība
- plašums salonā
- ļoti labas bremzes
- aprīkojums - viss, ko var vēlēties
- aprīkojums - drošības sistēma
Kopumā paldies Toyota par lieliski organizētu pasākumu. Visur mūs gaidīja cilvēki no Toyota komandas, vairākas ēdināšanas pauzes, perfekta ražotāja pārstāvju prezentācija mediju vakarā utt. Aplausi!
Toyota Camry 2019
Tā arī notiek tie visi auto testi:
tiek piedāvāts maksimāli nokomplektēts auto, uzsauc vakariņas un citādi ļaujas izdupsēties, un tad tas pseidožurnaļuga, pārdotā prostitūta, liela uz nebēdu.
Rakstā iztrūkst vārdi no reklāmas bukleta - "leģendārais", "nākamās paaudzes tehnoloģijas", utt.