saab 9-5 2,3 T AERO, 2000.gada, 30 000 km = 16 000 EUR
Kā tas viss izskatās - noskrejiens mazs prieks AERO un sitas cenas, bet 2000.gads ... kāda būtu normāla cena šitādam variantam?
Paldies!
saab 9-5 2,3 T AERO, 2000.gada, 30 000 km = 16 000 EUR
Kā tas viss izskatās - noskrejiens mazs prieks AERO un sitas cenas, bet 2000.gads ... kāda būtu normāla cena šitādam variantam?
Paldies!
Tādu aparātu varētu dabūt par 10 000 EUR, bet ne jau ar tādu noskrējienu. Ja tas ir reāls, tad gandrīz jauns auto!!!
pat ja gimenee ir 3 auto, pa 5 gadiem dabuut 30000 km ir gandriiz nereaali... kur nu veel ar taadu aperaatu taatad - vai nu melo un patiesiibaa ir kaai 150000, vai nu noskreejiens reaals, bet auto ir bliezts un staaveejis paarus gadus...
DeaDMoroZZZ rakstīja: pat ja gimenee ir 3 auto, pa 5 gadiem dabuut 30000 km ir gandriiz nereaali... kur nu veel ar taadu aperaatu taatad - vai nu melo un patiesiibaa ir kaai 150000, vai nu noskreejiens reaals, bet auto ir bliezts un staaveejis paarus gadus...
DeaD, ir iespējams vēl viens variants, kuram parasti neviens netic, tajā skaitā arī es. Autiņš ir nēmts gāšanai, attiecīgi lietots reti, bet nežēlīgi.
KurBads rakstīja: saab 9-5 2,3 T AERO, 2000.gada, 30 000 km = 16 000 EUR
Kā tas viss izskatās - noskrejiens mazs prieks AERO un sitas cenas, bet 2000.gads ... kāda būtu normāla cena šitādam variantam?
Paldies!
Vai tas gadijuma nav no ASV un 30K nav judzes ?
Kāda starpība..nobraukums tāpat nereāls, parasti 2000.gadam ir ap 200-250K, a šim 30K, brīnumi jau notiek, bet jau viņš stāv Rumbulā, tad tur kaut kas ir apakšā
to tirgo SAAB dileris ... skiet taadaa gadijumaa par noskrejienu varetu nemelot?
skatos, ka Vacijaa ~ 10 000 EUR ir pa pilnam 9-5 AERO ap 2000 g., tatad tada ir cena, bet protams par 150-200 000 km noskrejiena ...
Motorolers rakstīja: Kāda starpība..nobraukums tāpat nereāls, parasti 2000.gadam ir ap 200-250K, a šim 30K, brīnumi jau notiek, bet jau viņš stāv Rumbulā, tad tur kaut kas ir apakšā
nestav tas Rumbulaa, bet gan pasā Eiropas sirdī
Kā tad, kā tad KurBads atradis konfekri rumbulā no ASV. Par ko jūs domājas, viņš takš Beļģijā dzīvo, tur savu mēslu pietiek, lai vēl no ASV un rumbulas ievestu
P.S. Beļģijā var atrast samērā lētus eksemplārus, salīdzinājumā ar Vāciju, ja neticat paprasiet man. Tas 9-5, ar ko biju uz vasaras pasākumu ir no turienes par ļoti, ļoti sakarīgu cenu, pie tam pirkts no dīlera. Arī mazus nobraukumus tur var atrast. Konkrētais gan izskatās pēc pasakas, bet tāpēc tam cena arī ir attiecīga, ka normāls 2002 gada.
Kurbad, pasaki dīleru, es mēģināšu noskaidrot vai nav pazīstams. Par konkurenci vari neuztraukties, man tādas naudas nav un šeit tam autiņam nobraukums būtu jātin uz priekšu, lai kādu pircēju ieinteresētu. Latvijā visi tic 150 000, citi skaitļi ir aizdomīgi un cena nesamērojama prieš gada. Kas man patīk Beļgija, mašīnas nāk visā komplektā ar, labu aķīti, visām atslēgām, aptieciņām u.c., lietām, ko vācu turki mīl pievākt.
skiet seit redzeju arii 9-5 AERO kombi kaut kaada 2000.g. laikam ari pa 8800 EUR, bet protams ar k-kadiem 170-180 000 km ...
bet ar AERO laikam ir jaauzmanaas, jo tie jau parasti ir lietoti uz MAX ... un pie tadiem 150 000 jau viskautkas var paradiities
a Vacijaa jau pat zem 5000 EUR 9-5 ir redzami ...
uculs rakstīja: Kurbad, pasaki dīleru, es mēģināšu noskaidrot vai nav pazīstams. Par konkurenci vari neuztraukties, man tādas naudas nav un šeit tam autiņam nobraukums būtu jātin uz priekšu, lai kādu pircēju ieinteresētu. Latvijā visi tic 150 000, citi skaitļi ir aizdomīgi un cena nesamērojama prieš gada. Kas man patīk Beļgija, mašīnas nāk visā komplektā ar, labu aķīti, visām atslēgām, aptieciņām u.c., lietām, ko vācu turki mīl pievākt.
SAAB Beherman Woluwe,
par komplektaciju - jaa, manam `89 900 akjis, tici vai nee, ir SAAB (nu tads pliki melna ar 4 burtiem, ugunsdzesamais, zapaska un domkrats - tie arii bija ...
bet kas man baigi krit acis BE tirguu ir tas, ka 900 OG viniem daudz ir sekojosa komplektacijaa - 16V bezturbo motors ar tiem 128 hp, bet AERO - nu ar visiem paneliem pa perimetru, diskiem - nezin tik kaa tur ar to AERO piekari ... diivaina kopmplektācija, uzmini nu - kas tas ir?
Jā komplektācijas viņiem ir kā jau mazās valstīs, vai nu plika bāze, vai max aprīkojums, vidusceļš sastopams reti.
DeaDMoroZZZ rakstīja: pat ja gimenee ir 3 auto, pa 5 gadiem dabuut 30000 km ir gandriiz nereaali... kur nu veel ar taadu aperaatu taatad - vai nu melo un patiesiibaa ir kaai 150000, vai nu noskreejiens reaals, bet auto ir bliezts un staaveejis paarus gadus...
tads noskrejiens ir reali dabujams, jo raugi, jo manaa gadijuma 900 OG kaa otrais auto, ko sievai bernu no skolas atvest, gadaa tikai kaadus 7500 km noripoja, t.sk., arii sadi tadi brivdienu izbraukumi ..., kas 5 gados butu tie pasi 30-40 tukstosi ...
bet protams, neticas, ka AERO ar 230 hp ir bijusi masina aukliitei vai sievai un fitnesa klubu aizripinaat ... )
KurBad, iPastu paskatījies?
vai, Ucul, paldies par atsauciibu!
jaa dileris ir, manuprat lielakais un centraalaakais sajaa mazajaa valstinjaa.
neesmu jau auto vel redzejis un ari izdomajis to pirkt.
Saku tik domat vai par to naudu faktiski sanak 2 normali 9-5 ar realo 150 000 km noskrejienu, drosi vien jau gan ne AERO ...
Kā jau teicu, tai mašīnai priekš Latvijas ir pārāk mazs nobraukums un pārāk augsta cena tam gadam, pārējais ir taisnība.
Ucul, skiet, ka mees abi runajam par so:
Détail
Saab 9-5 Sedan
Plus d'informations
Voiture : de particulier
Version : Aero
N° de chassis : YS
Carburant : Essence
Couleur extérieure : Scarabee
Couleur métallisée : oui
Couleur intérieure : Beige ventilated seats
Année de première immatriculation : 2000
Kilométrage : 30,000 km
Moteur : 2.3 TS
cc : 2290
Puissance Kw : 151
Chevaux Fiscaux : 12
Portes : 4
Boîte : Manuelle 5 v
Garantie :
Prix : 16.000,00
tad izskatas, ka tas tiesam ir tas pats
Tu visu laiku 900OG ar turīnu meklē, tāpēc ja vari atļauties 9-5, tad iesaku sadūšoties kaut kam tādam.
Es šito valodu nevelku un pats ar tām mašīnām neņemos, tā kā nezinu.
Kas ir Voiture : de particulier un Chevaux Fiscaux : 12? Pārējo tā kā var atkost.
OG ar T NEKAD nemaksas 16 000 EUR, bet protams, te ir 9-5 aero ar gandriz nekadu noskrejienu un par 3x zemaku cenu kaa aero no salona ... ar tadu noteikti ir BAIGAA BAUDA
tajaa pat laikaa, kaa jau teicu, par sitadu naud var panjemt 2 9-5 ar kaut vai 170 hp ... dzelzi tomer ir loti slikta investiicija, ja nauda tiek skaitiita
uculs rakstīja: Es šito valodu nevelku un pats ar tām mašīnām neņemos, tā kā nezinu.
Kas ir Voiture : de particulier - NO PRIVATPERSONAS
un Chevaux (ZIRGSPEKI) Fiscaux : 12? - NODOKLA KLASE (ATKARIBAA NO HP)
Pārējo tā kā var atkost.
Es nesaku, a tev 900 vietā jāņem šis, es par to, ka nopērkot parasto vēlāk atkal meklēsi ko labāku, ja ņemsi šito, tad vismaz zināsi, ka neko labāku dabūt nevarēji. Jā nu cena tomēr kož.
uculs rakstīja: Es nesaku, a tev 900 vietā jāņem šis, es par to, ka nopērkot parasto vēlāk atkal meklēsi ko labāku, ja ņemsi šito, tad vismaz zināsi, ka neko labāku dabūt nevarēji. Jā nu cena tomēr kož.
Kas ir tas ir - cena
Taisos pirkt Saab 95
Taisos pirkt Saab 95 ar 3 litru dzineeju 98gada. vai kaads man nevareetu pastaastiit kas labs kas slikts no kaa jaauzmanaas.. man Saab veel nav bijushi bet sen jau skatos uz to pusi.. varbuut ir labaak njemt ar mazaaku dzineeju? utt. Paldies jau ieprieks..