Taisos pirkt Saab 95

Cherryboy Reģ.: 21.01.2002

Taisos pirkt Saab 95 ar 3 litru dzineeju 98gada. vai kaads man nevareetu pastaastiit kas labs kas slikts no kaa jaauzmanaas.. man Saab veel nav bijushi bet sen jau skatos uz to pusi.. varbuut ir labaak njemt ar mazaaku dzineeju? utt. Paldies jau ieprieks..

 
1 2 3 4 5 6
KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Cik dzirdeets Grifinam vieniigajam ir biidels ar siksnu. Paareejiem ar kjeedi, kuras nomainja izmaksaa krietni axuuuunu pikji.

gr Reģ.: 23.07.2002
0 0 Atbildēt

-> e17 par 2.0T aizmirsti, tāds 9-5 vispār nav. Man bija tāds 86.g. 900tajam fantastisks auto

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

Kas tad tas pat "t" iisti ir 9-5 2.0 ?? Uun..ja turpina par apkopi..kaads ir viedoklis par 9-5 AERO?

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Pag pag, ja nemaldos tad bija gan...

2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstījaag pag, ja nemaldos tad bija gan...

2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.

...starp citu, arii man taa liekas bet baigais spechuks ieksh shii neesmu, taapee baarstu jautaajumus ha ha ha! yessssss

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Taa , arii es esmu palicis bez auto un veeleetos 9000 NG 2.3 High Output Turbo vai Aero , varbuut kaadam ir kas piedaavaajams.

Shobriid paarvietojos ar 850 , ir ar ko saliidzinaat )

gr Reģ.: 23.07.2002
0 0 Atbildēt

->GirtzB & e17

9-5 motori:

2.0t 150zs

2.3t 185zs

2.3T 220zs

2.3T Aero 225-250zs

3.0t V6 210zs

2.2TiD 120zs

3.0TiD 176zs

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Pirms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT

Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t

P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.

P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

... ... Te nu man nav iisti ko piebilst..ja nu vieniigi..3.0 9-5 peec ieprieksh lasiitaa un internetaa redzeetaa esot 200zs..

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

gr rakstīja:->GirtzB & e17

9-5 motori:

2.0t 150zs

2.3t 185zs

2.3T 220zs

2.3T Aero 225-250zs

3.0t V6 210zs

2.2TiD 120zs

3.0TiD 176zs

Tas ieprioeksh koments bij par sho

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstījairms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT

Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t

P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.

P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.

Bl.a, driiz vairs nesapratiis, ko domaat..tip nopirks - pabrauks..un tad no kljuudaam maaciisies..a?

bubliks Reģ.: 19.03.2003
0 0 Atbildēt

gr rakstīja:->GirtzB & e17

9-5 motori:

2.0t 150zs

2.3t 185zs

2.3T 220zs

2.3T Aero 225-250zs

3.0t V6 210zs

2.2TiD 120zs

3.0TiD 176zs

Atļaušos norādīt, ka 2,3t līdz pat 2000.g nāca ar 170hp/280nm un tikai no 2000 ir 185hp/280nm. Savukārt par standarta 2,3t ar 220hp dzirdēts nav itin nekas. Aero līdz 2002 nāca ar 230hp/350nm, bet no 2002 250hp/350nm - par 9-5 Aero ar 225hp arī nekas nav dzirdēts...

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

e17 rakstīja:

Bl.a, driiz vairs nesapratiis, ko domaat..tip nopirks - pabrauks..un tad no kljuudaam maaciisies..a?

Tieši tā, jāpērk tas kas patīk, nevis ko iesaka teorētiķi, kas ar to auto nemaz nav braukuši, kur nu vēl remontējuši. Kā teorētiķis es ņemtu Aero, jo es tādu gribu

e17 Reģ.: 04.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu jaaa...AERO...ehh...man schiet, ka bez 14-15naudinjaam (EUR) nekaa...

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi ir jāņem 2.3 t jaudas un svara attiecība ir labāka arī patēriņš un apkope būs daudz lētāka nekā 3.0. Vislabāk ir uzdot jautājumu E&S auto ļoti operatīvi tev atbildēs uz visiem jautājumiem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Chomam ir 9-5 Aero 2001.gada 230hp, baigi apmierinātais. Par Griffin neko nemācēšu pateikt, cik esmu pētījis ka viņiem iekšā ir tāda lieta, kā ventilējamie ādas beņķi...eleganti, karoče pilna "pakete".

Aero pilsētā ēd ap 13L, šoseja līdz 10L, pat braucot 160-170km/h tahometrs ir tikai ap 3000apgr. Gadu čoms ir nobraucis un nekādas problēmas nav bijušas, cik nu pats tikai apskrāpējis. Mašīnas nobraukums kaut kas ap 130t.km. Piekare nav nemaz tik cieta, esam laiduši pat pa meža ceļiem, bet stabila gan...par dinamiku nerunāsim

gr Reģ.: 23.07.2002
0 0 Atbildēt

->bublik

nevis 2,3t bet 2.3T (220ZS). Tar ir jaunpurnainais 9-5 NEAERO, BET HOT. Viens tāds pārdodās E&S.

-> GirtzB

Parādi man 9-5 2.0T, neticu, ka tāds ir...

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

atvainojos par savu tupumu atieciibaa uz 3.0t, bet nu taa gadaas...

3.0 V6 (par 3.0t nezinu) miinusi noteiktiu buutu bendziina pateerinjsh. jaudas truukums tik lielam motoram, kur nu veel ja ar turbiinu. Ljoti smags motors ar izrietoshajiem piekares defektiem priekshaa... 9-5 Griffin gan eksistee bet tos nekomenteeshu - ASV tirgum paredzeets. parasti ar automaatu un pilnu elektropaketi un parasti koka apdari panelim.

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

boliks :: v6 9-5 riis vairaak pa 2.3t kursh savukaart riis MAZAAK kaa 2.3T... taada nu taa dziive

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja pērc mašīnu pa 15k Euro, vai tik svarīgi ir tie pāris litri benzīna???

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

Protams ka ir svariigi neatkraiigi cik tu maksaa par autinju, jo tu jau vari panjemt liizingaa un tad taa cena ir savaadaaka un tu maksaa savaadaak un to domaa kaa brauc!

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

vai 9-5 3.0 TID i pieejams ar automatu ?

endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

protams ka ir svariigi.

Bendziinaa 3 gados taa kaartiigi braucot var taadu summu noteereet...

un tikai nesaki ka kautvai 20Ls uz 1000km starpiiba nekas nav.... jo ja taa tad dod 20Ls... tas tak nekas nau

Bad_MF Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

pasakiet to cilveekiem kas vizinaas ar jauno 730 vot to es toch nesapratiishu laikam

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

bet ja blakus iet dizeldegvielas vads Ventspils - Polocka ???

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti