O! paldies!!!
cik nu no ta visa sapratu, tad gribētu dzeltenos.. nepazemina autiņu un nav pārak cieti.. a pārējais pēc apraksta ūberlabi..
ir kādam pieredze bijusi ar dzeltenajiem koni?
O! paldies!!!
cik nu no ta visa sapratu, tad gribētu dzeltenos.. nepazemina autiņu un nav pārak cieti.. a pārējais pēc apraksta ūberlabi..
ir kādam pieredze bijusi ar dzeltenajiem koni?
GuntisG rakstīja: Pretrunīgas atsauksmes te par koni. Varbūt SAABisti var parekomendēt, kāda ražotāja amīšus likt 9k NG?
liec KONI, buus labi. turbopiile ar.
nu a kurus???? dzeltenos vai sarkanos..? tagad palasīju uzmanīgak un sāk likties ka sarkanie ir universālāki.. tad laikam tos
un volvisti saka, ka arī atsperes jāmaina, tas ar obligāti un kādas atsperes
turbopiile rakstīja: un volvisti saka, ka arī atsperes jāmaina, tas ar obligāti un kādas atsperes
rezultaats labaaks buus, taas jau arii ir "nogurushas" pa visiem gadiem. man ir dzeltenie konji. atsperes veel neesmu uzlicis, taas staav maajas un gaida savu kaartu.
turbopiile rakstīja: un volvisti saka, ka arī atsperes jāmaina, tas ar obligāti un kādas atsperes
Obligāti nav,īpaši sarkanajiem(kas paši par sevi būs arī krietni lētāki).
nu tad pasakiet, lūdzu, vienā teikumā atšķirību starp sarkanajiem un dzeltenajiem..
Uzliku savan 9k NG dzeltenos koni pirms 1.5gada. Ir OK, bet aizmuguree prasaas uzreguleet cietaak un arii atsperes vaidzeetu nomainiit, jo ir gadijumi, kad pakalju izsit liidz atdurei . Vel pie viena interesee kaadas atsperes likt, varbuut kaads var ko ieteikt?
Nezinu kā ir ar sarkanajiem, bet dzeltenie vairāk paedzēti aktīvākai (sportiskākai ) braukšanai, un ja nebiedē, ka būs pa cietu, tad ir OK. Kad no aero piekares "pārsēdos" uz cs, likās vis tāds ļumīgs, tāpēc arī mainīju.
nu vot.. to es arī ne pārāk gribu, nav man tam lācītim ne kā tāda vēderā, lai varetu pretendēt uz sportisku braukšanu.. vienkāºsi jūtu, ka aizmugures amortiņī iet uz beigām.. tapēc meklēju kaut ko puslīdz stabilu un ērtu..
turbopiile rakstīja: nu vot.. to es arī ne pārāk gribu, nav man tam lācītim ne kā tāda vēderā, lai varetu pretendēt uz sportisku braukšanu.. vienkāºsi jūtu, ka aizmugures amortiņī iet uz beigām.. tapēc meklēju kaut ko puslīdz stabilu un ērtu..
Tad ņem sarkanos un viss OK.
Tad ņem dzeltenos un viss OK
paga paga.. tad ko un kāpec, pagaidam tikai no Hirsch kaut kāda analizejama atbilde..
P.S. vai tie amortiņi ir tik īapši, ka mainot aizmuguri būtu jāmaina arī priekša?
GuntisG rakstīja: Un kā ar tām atsperēm?
3,5 gadus braucu ar vecajaam atspereem un KONI. shogad beidzot uzlikshu citas pederes, bet ne taadeelj, ka slikti buutu ar tagadeejaam, vioenkaarshi bik noseedinaashu to banduru.
Nu nez, es gan zemāku negribu, ta jau copēt nevarēs aizbraukt.
tikai nesmejieties.. bet vai ir iespējami tādi amortiņi, kas nav cieti pa bedrēm un grubuļiem braucot, bet pagriezienos, lai mašīna nešūpojas..
turbopiile rakstīja: O! paldies!!!
cik nu no ta visa sapratu, tad gribētu dzeltenos.. nepazemina autiņu un nav pārak cieti.. a pārējais pēc apraksta ūberlabi..
ir kādam pieredze bijusi ar dzeltenajiem koni?
a kāds tad tolks likt citus amjus ja nepazemina un nepataisa cietu?? Nevaru ciest šitās biezpienveidīgās un ļumīgās mašīnas, tāpēc savu nosēdināju un uzliku cietos amīšus. Bet ja nekas nemainās, nakuj izmest naudu...?
turbopiile rakstīja: tikai nesmejieties.. bet vai ir iespējami tādi amortiņi, kas nav cieti pa bedrēm un grubuļiem braucot, bet pagriezienos, lai mašīna nešūpojas..
Ir iespējami-piemēram,MB S-klasei vai BMW M-series-elektromagnētiski-hidrauliskie.
Yukki rakstīja: Tad ņem dzeltenos un viss OK
Jā,bet tad cena=x1,5.
bija 9k dz.Koni un varu teikt labus vardus vien. tagad uzliku 3tonigam Tahoe un ari tie pashi labie vardi vien.
Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.
Tāā, 9-5 tika pie visiem koni, auto saķere ar ceļju izmainījusies uz labo pusi, lasa visus nelīdzenumus, bet pa risaam braucot vairs nav jūtama peldēšana. Dīvaini, bet defautie sachs bija ideālā kārtībā, arī amīšu stends neuzrādīja jūtamu nolietojumu, laikam pie vainas mūsu labie ceļi
turbopiile rakstīja: tikai nesmejieties.. bet vai ir iespējami tādi amortiņi, kas nav cieti pa bedrēm un grubuļiem braucot, bet pagriezienos, lai mašīna nešūpojas..
Ja negriezīsi cietākus, tad būs tevis vēlamais efekts...
Man ir sarkanie uz 900 og, un aizmugure bija par mīkstu, tāpēc šogad uzgriezu uz MAX cietību (2) Priekšu arī laikam likšu uz 2
Rudais rakstīja: Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.
Nu nezinu kādi sarkanie tie ir bijuši, bet KONI visi ir gāzes amortizatori
KONI
Sveicinaati cieniitie!
Zinu, ka shis jautaajums ir bijis apspriests kaadaa no topikiem, bet vinju ir tik daudz.....
Esmu iegaadaajis savam 9k "zirdzinjus" nu man ir jautaajums cik stiprus juus vinjus skruuveejat - pa prieksheejiem vis skaidrs varees vinjus peec izjuutaam piedziit, bet kaa ir ar pakaljeejajiem? Un vel viens jautaajiens kaa mainaas 9k amiishi, vai ir veerts pasham njemties vai nav? Ceru ka nedusmosiet par jauna topica iesaakshanu!