Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

KONI

eeKa Reģ.: 13.06.2005

Sveicinaati cieniitie!

Zinu, ka shis jautaajums ir bijis apspriests kaadaa no topikiem, bet vinju ir tik daudz.....

Esmu iegaadaajis savam 9k "zirdzinjus" nu man ir jautaajums cik stiprus juus vinjus skruuveejat - pa prieksheejiem vis skaidrs varees vinjus peec izjuutaam piedziit, bet kaa ir ar pakaljeejajiem? Un vel viens jautaajiens kaa mainaas 9k amiishi, vai ir veerts pasham njemties vai nav? Ceru ka nedusmosiet par jauna topica iesaakshanu!

 
1 2 3 4
subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:Es arī gribu Koņus , cik zinu , tad viņi pārvācās no Ulmaņa gatves.

Kādam ir infa , cik 9K 2,3 Hot 95 g. varētu maksāt komplekts?

piezvani uz leinod technics un uzprasi:

tev ir: SAAB 9000 all; 85-98;

Priekšā: Ārēji regulējami 8641-1114Sport

Aizmugurē: 8040-1057Sport

eeKa Reģ.: 13.06.2005
0 0 Atbildēt

Leinods normaali cenjiku ierubija kad es vinjiem zvaniju

prieksheejie paaris - 181.xx Ls

pakaljejie paaris - 93.xx Ls

bet!

var arii dabuut leetaak, es visu komplektu (4gab) pa 200Ls dabuuju

elbee Reģ.: 26.11.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

uculs rakstīja:

eeKa rakstījaaldies pa info. Varbuut man kaads var apskaidrot taadu interesantu lietu. Maneejais 9k ir 2.0T, bet vis paareejais ir AERO (sliekshnji, salons, bamperi un ir arii zemaaks nekaa parastie 9k).

Vot tagad es nevaru saprast kas tas pa "konstruktoru" man ir traapijies. Ja man vaig kaadas detaljas no piekares tad man ir AERO vai parasts 2.0T, vai arii AERO ir tikai savaadaakas atsperes. Saab 9000 1994g. 2.0T AERO?

Mašīna nāk no Itāljas, vai ne? Tur AERO bija ar 2.0 motoriem. Speciāli Itālijas tirgum.

Speciāli Itāļiem Volvo arī taisīja 200, 700, 900 sērijas (par jaunākiem neesmu interesējies) ar 2.0 turbodzinējiem... tas saistībā ar viņu nodokļu likumdošanu.... kā virs 2 tā esot stipri valstij jāmaksā...

kas tik deelj tiem itaaljiem nav sarazhots, t. sk. BMW M3 ar 2.0 dzineeju, Alfas ar 2.0 turbo v6.

subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

eeKa rakstīja:Leinods normaali cenjiku ierubija kad es vinjiem zvaniju

prieksheejie paaris - 181.xx Ls

pakaljejie paaris - 93.xx Ls

bet!

var arii dabuut leetaak, es visu komplektu (4gab) pa 200Ls dabuuju

aizej uz audi-style un sakontakteejies ar useri AudiRS - vinjam ir labaaki cenjnjiki

eeKa Reģ.: 13.06.2005
0 0 Atbildēt

caur vinju arii njeemu pa 200Ls

Kredoks Reģ.: 25.09.2001
0 0 Atbildēt

Prieksh SAAB

subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

Kredoks rakstījarieksh SAAB

a kapee ne ?

eeKa Reģ.: 13.06.2005
0 0 Atbildēt

man vel vaidzeetu kautkur dabuut jaunus "piljnjikus" varbuut kaads var pateikt cik maxaa un kur!

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

eeKa rakstīja:Leinods normaali cenjiku ierubija kad es vinjiem zvaniju

prieksheejie paaris - 181.xx Ls

pakaljejie paaris - 93.xx Ls

bet!

var arii dabuut leetaak, es visu komplektu (4gab) pa 200Ls dabuuju

Kur dabūji? Padalies ar infu !

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Soryy , neizlasiju visu infu

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

perkons rakstījaoryy , neizlasiju visu infu

Varbūt kļūdos (tad stipri nesitiet ) bet biju dzirdējis ka An2 arī kaut ko dara, a moška Hammers

eeKa Reģ.: 13.06.2005
0 0 Atbildēt

Varu jums pataastiit kaa 9k mainaas amortizatori !

plkst. 9:00: atbraucu pie sava meistara nomainiit pakaljeejos amjus.

9:30 tika pabeigta izpeete kaa to izdariit - vis vienkaarshi

taalaak jau man pazuda laika izjuuta

----------------------------------------------------------------------------

Atskruuveejam gala skruuves kuras atrodas bagazhniekaa, peectam uzliekam pakaljeejo tiltu uz kluchiem un nonjemam nost ratus un kjeramies pie apaksheejo skruuvju atskruuveeshanas.

Uzgriezni izdevaas atskruuveet sameeraa viegli, bet tad meistars peekshnji saka - "pomoemu zhopa" pati skruuve pieeedusies pie amortizatoru un stabilizatora sailentbloku ieksheejaam trubinjaam taa, ka i pakustinaat nevar, finaalaa iekustinaat izdevaas bet skruuve kusteejaas kopaa a iepriesh mineetajaam bukseem . Nu tika pienjemts leemums likt lietaa svariigaako instrumentu KUVALDU , Bet kaa pa nelaimi sruuvi SAAB konstruktori bija ievietojushu virzienaa uz ratu (uzgriesnis pie rata) taa rezultaataa nevar veikt sitienu pa skruuvi, jo traucee bremshudisks ar visu aizsargu. Nu ko nomainiit tak vaig tos amjus! Njemam nost bremzhu bloku, bremzhu disku, stupicu un aizsarg blekji! Nu liekas, ka tuulinj vis notiks, jo pa skruuvi var iesist kaa naakas jau! Uztaisam piippauzi.... Meistars saka "kak ja sha jobnu kuvaldai po etamu grjobannamu boltu". Taa arii tika dariits - rezultaats = -2, jo nekas labaak nepalika tika vel piedevaam ielociita viena no amortizatora stiprinaajuma austinjaam..... Saakam domaat par fleksha izmantoshanu, bet nenovienas puses nevar tikt klaat tai skruuvei un tas arii mums neko nedotu. Pienjemam leemumu par amortizatora sabojaashanu ar autogena paliidziibu, jo tad varees tikt klaat amortinja bukses metaala daljai un to uzsildot vareetu izdabuut no vinjas skruuvi aaraa. Paostam buku gumiju, nodzeesham paaris ugunsgreekus un viens amis ir aaraa plkst ~12:30. Tagad kjersimies pie sildiishanas, bet pirmstam nopemjam paproveet otru pusu vai tur arii nebuus taads pats chakars, un ko juus domaajat PROTAMS taa pati probleema.... Sildiishanu atmetam un metinaamo aparaatu noliekam malaa! Man jau saak likties, ka nu ir dimbaa . Apseezhamies un uzvelkam kaadu kuplo duumu un apkopojam iespeejamaas turpmaakaas darbiibas. Izlemjam njemt nost visu pakaljeejo tiltu ar stabilizatoru :0. Nu ko divas skruuves vienaa pusee, triis otraa un tilts nost ar visu amortizatoru. Visas skruuves atnaaca valjaa apbriinojami viegli. Nu jau pakalj tilts staav un gozeejas garaazhas priekshaa, atkal paarpiipeejam. Njemam rokaa fleksi, meistars saka "ti dazhe njepretstavljajesh s kakoi radastju ja shas budu rezatj" . rezultaataa katras puses skruuve tika sagriezta 4os gabalos. Stabilizators veiksmiigi atdaliits no tilta un arii otrs amis aaraa. Tagad jaadabuu araa ie skruuves gabali, kuri ir palikushi ieksh stabilizatora bukseem. Njemam kuvaldu, piemekleejam atbilstosha diametra trubinju un ar dorni no otras puses straadaajam ar kuvaldinju veiksmiigi paveicam iecereeto, bet nemas tik vienkaarshi nepadevaas. Nu tagad iztaisnojam tiltam saliekto amortizatora stiprinaajuma austinju un sagatavojamies visu likt pa vietaam. Panjemem solidola burcinju un sagatavojamies. Vis saliekas saliidzinoshi vienkaarshi, bez liekas stiiveeshanaas. Saliekam visas skruuves pa vietaam un uzliekam donkratus atkal zem tilta, lai bukses nostaajas savaa "dabiigajaa pozaa" iemaanam iekshaa jaunos KONI amortizatorus un ieprieksh piemekleetaas "jaunaas skruuves" sazaagjeeto vietaa. Savelkam visas tilta skruuves un kreisaas puses izjaukto stupicu. uzliekam ratus nolaizham mashiinu no donkratiem , pashuupinam mashiinu a shii kaa sienaaziitis leekaa, izraadaas vel amortinjiem jaapieskruuvee ari gala skruuves , 2x nav jaasaka viens divi gatavs. paskatos laikraadii 17:43 . Nomazgaajam rocinjas. Jautra izklaide sveetdienas dienaa Amortizatoru mainja 25Ls - 5Ls (par manu paliidzeeshanu) = 20Ls Domaaju, ka ljoti laba cena. Pat nespeeju iedomaaties cik $$$ man panjemtu kaadaa citaa serviizee. Cepuri nosta manam meistaram vel nereizi un nearvienu mashiinu mani nav pieviilis.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

eeKa rakstīja:Varu jums pataastiit kaa 9k mainaas amortizatori !

plkst. 9:00: atbraucu pie sava meistara nomainiit pakaljeejos amjus.

9:30 tika pabeigta izpeete kaa to izdariit - vis vienkaarshi

taalaak jau man pazuda laika izjuuta

----------------------------------------------------------------------------

Atskruuveejam gala skruuves kuras atrodas bagazhniekaa, peectam uzliekam pakaljeejo tiltu uz kluchiem un nonjemam nost ratus un kjeramies pie apaksheejo skruuvju atskruuveeshanas.

Uzgriezni izdevaas atskruuveet sameeraa viegli, bet tad meistars peekshnji saka - "pomoemu zhopa" pati skruuve pieeedusies pie amortizatoru un stabilizatora sailentbloku ieksheejaam trubinjaam taa, ka i pakustinaat nevar, finaalaa iekustinaat izdevaas bet skruuve kusteejaas kopaa a iepriesh mineetajaam bukseem . Nu tika pienjemts leemums likt lietaa svariigaako instrumentu KUVALDU , Bet kaa pa nelaimi sruuvi SAAB konstruktori bija ievietojushu virzienaa uz ratu (uzgriesnis pie rata) taa rezultaataa nevar veikt sitienu pa skruuvi, jo traucee bremshudisks ar visu aizsargu. Nu ko nomainiit tak vaig tos amjus! Njemam nost bremzhu bloku, bremzhu disku, stupicu un aizsarg blekji! Nu liekas, ka tuulinj vis notiks, jo pa skruuvi var iesist kaa naakas jau! Uztaisam piippauzi.... Meistars saka "kak ja sha jobnu kuvaldai po etamu grjobannamu boltu". Taa arii tika dariits - rezultaats = -2, jo nekas labaak nepalika tika vel piedevaam ielociita viena no amortizatora stiprinaajuma austinjaam..... Saakam domaat par fleksha izmantoshanu, bet nenovienas puses nevar tikt klaat tai skruuvei un tas arii mums neko nedotu. Pienjemam leemumu par amortizatora sabojaashanu ar autogena paliidziibu, jo tad varees tikt klaat amortinja bukses metaala daljai un to uzsildot vareetu izdabuut no vinjas skruuvi aaraa. Paostam buku gumiju, nodzeesham paaris ugunsgreekus un viens amis ir aaraa plkst ~12:30. Tagad kjersimies pie sildiishanas, bet pirmstam nopemjam paproveet otru pusu vai tur arii nebuus taads pats chakars, un ko juus domaajat PROTAMS taa pati probleema.... Sildiishanu atmetam un metinaamo aparaatu noliekam malaa! Man jau saak likties, ka nu ir dimbaa . Apseezhamies un uzvelkam kaadu kuplo duumu un apkopojam iespeejamaas turpmaakaas darbiibas. Izlemjam njemt nost visu pakaljeejo tiltu ar stabilizatoru :0. Nu ko divas skruuves vienaa pusee, triis otraa un tilts nost ar visu amortizatoru. Visas skruuves atnaaca valjaa apbriinojami viegli. Nu jau pakalj tilts staav un gozeejas garaazhas priekshaa, atkal paarpiipeejam. Njemam rokaa fleksi, meistars saka "ti dazhe njepretstavljajesh s kakoi radastju ja shas budu rezatj" . rezultaataa katras puses skruuve tika sagriezta 4os gabalos. Stabilizators veiksmiigi atdaliits no tilta un arii otrs amis aaraa. Tagad jaadabuu araa ie skruuves gabali, kuri ir palikushi ieksh stabilizatora bukseem. Njemam kuvaldu, piemekleejam atbilstosha diametra trubinju un ar dorni no otras puses straadaajam ar kuvaldinju veiksmiigi paveicam iecereeto, bet nemas tik vienkaarshi nepadevaas. Nu tagad iztaisnojam tiltam saliekto amortizatora stiprinaajuma austinju un sagatavojamies visu likt pa vietaam. Panjemem solidola burcinju un sagatavojamies. Vis saliekas saliidzinoshi vienkaarshi, bez liekas stiiveeshanaas. Saliekam visas skruuves pa vietaam un uzliekam donkratus atkal zem tilta, lai bukses nostaajas savaa "dabiigajaa pozaa" iemaanam iekshaa jaunos KONI amortizatorus un ieprieksh piemekleetaas "jaunaas skruuves" sazaagjeeto vietaa. Savelkam visas tilta skruuves un kreisaas puses izjaukto stupicu. uzliekam ratus nolaizham mashiinu no donkratiem , pashuupinam mashiinu a shii kaa sienaaziitis leekaa, izraadaas vel amortinjiem jaapieskruuvee ari gala skruuves , 2x nav jaasaka viens divi gatavs. paskatos laikraadii 17:43 . Nomazgaajam rocinjas. Jautra izklaide sveetdienas dienaa Amortizatoru mainja 25Ls - 5Ls (par manu paliidzeeshanu) = 20Ls Domaaju, ka ljoti laba cena. Pat nespeeju iedomaaties cik $$$ man panjemtu kaadaa citaa serviizee. Cepuri nosta manam meistaram vel nereizi un nearvienu mashiinu mani nav pieviilis.

Par cik un kur pirki KONUS ?

eeKa Reģ.: 13.06.2005
0 0 Atbildēt

Par cik un kur pirki KONUS ?

tak vis ir rakstiits shajaa topicaa!

pakaljeejie paaris 80Ls, prieksheejie paaris 120Ls

pirkti caur AudiRS no www.audi-style.lv

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Man nav sanacis Audi-RS sadziit roka !

Kredoks Reģ.: 25.09.2001
0 0 Atbildēt

P. Diemzjel pagaidam nav Speciali negribu cakaret!

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

K tad jau ziemu sgaidīsim vecajos vaļinkos

SaaBeR Reģ.: 19.09.2002
0 0 Atbildēt

to eeKa

a es tak teicu, ka taa buus.

Kaa jau rakstiiju, pats arii klapeeju ar kuvaldu, tad norimos, saskruuveeju visu atpakal un braucu uz Kalngali, kur jamie uzreiz keeraas klaat pakaleejaa tilta nonemsanais un ar fleksi dabuuja nost vecos amiishus aatri vien . . .

maps Reģ.: 02.10.2002
0 0 Atbildēt

ja priekšā liek koni, viss skaidrs, piergulejumi bez problēmām, bet aizmugure? vai uzstādot aizmugurē ar defauto regulējumu ir ok, vai tomēr vajadzetu uzreiz uzregulēt cietākus. auto 9-5 airo vagons. jūsu pieredze?

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Koni ziemā ja temperatūra ir zem -15C mēdz iesalt ,izteikti tas ir aizmugures amortizatoriem. Mūža garantija,ha ,ja būs beigti abi Leinods samainīs tikai 1.gab uz otru necerat. Rallijam neder izjūk pus gonkā. Bet ja brauc pa ielu normāli tad no grabošas kastītes auto pārvēršas par komfortablu auto.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

braucu 3,5 gadus ar koni, nekas neiesalst pat pie -33. tiesa paraadiijusies skanja PSSSST, kad auto prieksha shupojaas pa bedreem, ytas kreisajaa pusee, bet savaadaak viss ok.

skirem Reģ.: 24.03.2004
0 0 Atbildēt

maps rakstīja: ja priekšā liek koni, viss skaidrs, piergulejumi bez problēmām, bet aizmugure? vai uzstādot aizmugurē ar defauto regulējumu ir ok, vai tomēr vajadzetu uzreiz uzregulēt cietākus. auto 9-5 airo vagons. jūsu pieredze?

Tieši aizmugurējie prasās pēc regulēšanas (lai būtu "cietāki"), tas tāds mans subjektīvais viedoklis, jo jau defaultā priekšējie ir diezgan ok, ja protams negribi katru nelīdzenumu izjust un braukt kā ar "koka riteņiem".

GuntisG Reģ.: 29.03.2007
0 0 Atbildēt

Pretrunīgas atsauksmes te par koni. Varbūt SAABisti var parekomendēt, kāda ražotāja amīšus likt 9k NG?

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

sakiet, lūdzu, kur var netā palasīt par koni.. par to īpasībām un kuru modeli izvēlēties etc ?

chepmens Reģ.: 07.06.2006
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: sakiet, lūdzu, kur var netā palasīt par koni.. par to īpasībām un kuru modeli izvēlēties etc ?

Sāc no šejienes www.koni-na.com/...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti