Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Subaru Outback 3.0

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Ir kādam nācies sastapties ar šādu auto?? 2004.gada navaroti it kā visi...

Gribētos dzirdēt kaut ko vismaz. (sakarīgu) Skatos uz A6 3.0 TDI, bet iekrita acīs šis... (mazliet lētāks)

 
1 2 3 4
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: i ko padomat video.google.com/...

tiešam... par to kā atkal ne tajā sadaļā ielici.... tur jau pirmājā salidzinājumā var redzēt ka Subaru spiediens riepās ir daudz zemāks ( kāpēc tieši tur kur nelidzenumi ir uzrakstīta auto marka un nevis augšdaļā lai netraucētu redzēt auto riepu reakciju uz nelidzenumiem?) -tādēļ arī krata mazāk.... tiešam var padomāt par to kā var sagrozīt lietas par labu no vienas firmas apmaksātai reklāmai... riepu tips, riepu spiediens.... ja viss būtu tik sūdīgi - tad izslavēts

www.autoreview.ru/...

autoreview.ru/...

linkos ir profesionālu viedokļi... un tur Subaru ne vienmēr ir tik perfekts kā tajā rullītī...

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

mani taja video vairak intereseja uzvediba uz slapja asfalta un uzbraukshana kalna.vairakos testos subaru outback iekabina pat VW touregam.

super ka ir dazhadi viedokli jo tie lieti noder pie auto izveles!forshi butu ja tie vairak naktu tieshi no jauno subaru outback ipashniekiem.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nu nezinu.... cik pareizi salidzināt Outbacku un Tauregu - dažādas klases... un pie noteiktiem slīpumiem - uzvar zemākais smaguma centrs... ņemot vērā kā mums te nav daudz kalnu -toties daudz slikto ceļu ar dziļam risam - tad jau Tauregs vienos vartos var salikt outbackam...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tieši tā - diezgan muļķīgi ir salīdzināt Subaru Forester ar Honda CR-V un vēljovairāk Tuaregu. Mašīnu masa, smaguma centrs un galugalā - lietošanas mērķi un kvalitātes ir pavisam dažādas.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

Pats saprati ko uzrakstiji?

SUBARU Legacy 3.0R Spec В оснащен трансмиссией Symmetric AWD, главным узлом которой является межосевой дифференциал — в нормальных условиях он делит крутящий момент поровну. При проскальзывании колес дифференциал блокируется вискомуфтой — все как на менее мощных полноприводных Legacy.

www.autoreview.ru/...

Pastāvīga piedziņa ir arī citiem - tikai parasti haldex dod 60% uz prikšu un 40% atp[akaļ ( kā piemēram audi)... Subaru šajā gadījumā ir 50% un 50%... jā būtu pastāvīga pilna bez viskomuftas - tad tajā klipā uz rullišiem Subaru grieztos visi 4 riteņi - nevis tikai 3.... tur arī propagande ka tipo Subaru mašīnas šī viskomufta strāda ātrāk un precizāk... taču lidzīgi haldexam tur tik un ta ir....

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

shearer rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

Pats saprati ko uzrakstiji?

SUBARU Legacy 3.0R Spec В оснащен трансмиссией Symmetric AWD, главным узлом которой является межосевой дифференциал — в нормальных условиях он делит крутящий момент поровну. При проскальзывании колес дифференциал блокируется вискомуфтой — все как на менее мощных полноприводных Legacy.

www.autoreview.ru/...

Pastāvīga piedziņa ir arī citiem - tikai parasti haldex dod 60% uz prikšu un 40% atp[akaļ ( kā piemēram audi)... Subaru šajā gadījumā ir 50% un 50%... jā būtu pastāvīga pilna bez viskomuftas - tad tajā klipā uz rullišiem Subaru grieztos visi 4 riteņi - nevis tikai 3.... tur arī propagande ka tipo Subaru mašīnas šī viskomufta strāda ātrāk un precizāk... taču lidzīgi haldexam tur tik un ta ir....

baac, veciit, haldex ir tas pats kas synchro, tikai modernaaks un aatraaks. ceru ka zini ka strada synchro. bet princips tas pats. man negribas atkal sakt veco dziesmu dziedaat... starp citu subariem ar automatisko gangjeni ari ir elektroniska viskosajuga vadiba...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

modena rakstīja:

shearer rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

Pats saprati ko uzrakstiji?

SUBARU Legacy 3.0R Spec В оснащен трансмиссией Symmetric AWD, главным узлом которой является межосевой дифференциал — в нормальных условиях он делит крутящий момент поровну. При проскальзывании колес дифференциал блокируется вискомуфтой — все как на менее мощных полноприводных Legacy.

www.autoreview.ru/...

Pastāvīga piedziņa ir arī citiem - tikai parasti haldex dod 60% uz prikšu un 40% atp[akaļ ( kā piemēram audi)... Subaru šajā gadījumā ir 50% un 50%... jā būtu pastāvīga pilna bez viskomuftas - tad tajā klipā uz rullišiem Subaru grieztos visi 4 riteņi - nevis tikai 3.... tur arī propagande ka tipo Subaru mašīnas šī viskomufta strāda ātrāk un precizāk... taču lidzīgi haldexam tur tik un ta ir....

baac, veciit, haldex ir tas pats kas synchro, tikai modernaaks un aatraaks. ceru ka zini ka strada synchro. bet princips tas pats. man negribas atkal sakt veco dziesmu dziedaat... starp citu subariem ar automatisko gangjeni ari ir elektroniska viskosajuga vadiba...

Pastāvīga pilna piedziņa - UAZiks ( vai līdzīgie )ar manuāli ieslēdzamam mehaniskām blokirovkam - pārējie ar viskomuftām... vienas sugas pārstāvji kuri atšķiras ar savu perfomance filozôfiju... tik un tā bloķēšana/jaudas sadale notiek pārsvērā pēc riteņu izslidēšanas....

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

shearer rakstīja:

modena rakstīja:

shearer rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

Pats saprati ko uzrakstiji?

SUBARU Legacy 3.0R Spec В оснащен трансмиссией Symmetric AWD, главным узлом которой является межосевой дифференциал — в нормальных условиях он делит крутящий момент поровну. При проскальзывании колес дифференциал блокируется вискомуфтой — все как на менее мощных полноприводных Legacy.

www.autoreview.ru/...

Pastāvīga piedziņa ir arī citiem - tikai parasti haldex dod 60% uz prikšu un 40% atp[akaļ ( kā piemēram audi)... Subaru šajā gadījumā ir 50% un 50%... jā būtu pastāvīga pilna bez viskomuftas - tad tajā klipā uz rullišiem Subaru grieztos visi 4 riteņi - nevis tikai 3.... tur arī propagande ka tipo Subaru mašīnas šī viskomufta strāda ātrāk un precizāk... taču lidzīgi haldexam tur tik un ta ir....

baac, veciit, haldex ir tas pats kas synchro, tikai modernaaks un aatraaks. ceru ka zini ka strada synchro. bet princips tas pats. man negribas atkal sakt veco dziesmu dziedaat... starp citu subariem ar automatisko gangjeni ari ir elektroniska viskosajuga vadiba...

Pastāvīga pilna piedziņa - UAZiks ( vai līdzīgie )ar manuāli ieslēdzamam mehaniskām blokirovkam - pārējie ar viskomuftām... vienas sugas pārstāvji kuri atšķiras ar savu perfomance filozôfiju... tik un tā bloķēšana/jaudas sadale notiek pārsvērā pēc riteņu izslidēšanas....

tu nesaproti, runa nav prieksheja un pakaljeja tilta blokjiem!!! noskaidro ka strada synchro/haldex. tad sarunu turpinaasim!

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

ja nesaproti, es varu atri uzraxtit:

ir divi pilnpiedzinju varianti:

1. pastaaviigais (diferencialvadiitais)

2. automaatiski piesleedzamais (piesledzam ar viskosajugu vai tml...)

1. subaru AWD, quattro, Real Time 4WD (honda) (strada uz suknjiem, nedaudz citadak, tachu pricipa ir pastaviga pilnpiedzinja)

2. synchro,haldex, 4motion, BMW Xdraivs.

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Ir kādam nācies sastapties ar šādu auto?? 2004.gada navaroti it kā visi...

Gribētos dzirdēt kaut ko vismaz. (sakarīgu) Skatos uz A6 3.0 TDI, bet iekrita acīs šis... (mazliet lētāks)

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

isteniba jau diezgan daudz uz celiem redzu jaunos outback laikam jau tam ir stiprs iemesls pie tik liela degvielas paterina

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

Snow

Vēl joprojām interesē vai tikai gribas atdzīvināt tēmu?

No manis jau kritiku nesagaidīsi. Te jau viens (Leekaiz 10.10.2006.) rakstīja - Ar subaru ir tapatas, kaa ar saab, volvo vai citas markas auto faniem ja iepatikas tad uz ilgu laiku, ja nepatik nepatiks arii

Man iepatikās un braucu.

Priekš manis tā kombinācija – stabilitāte, vadāmība, draudzība ar neceļiem, izturība, asumiņš uzrāvienā, iespēja šo to lielāku pārvadāt, jā – arī atšķirība no vidusmēra standartiem (ne tikai autiņu, bet arī to vadītāju – varbūt ne tik izteikti kā Saabistiem, bet nu ir arī Subāristi kā suga vai diagnoze) – apmierina jau 8 gadus.

Ļoti maz būs stabilāku un vadāmāku autiņu. Jau vairāk atradīsies, kas katrs atsevišķi būs gan ar lielāku caurejamību, gan kas uzrauj ātrāk par 8,5s. utt., bet Subārā ir daudz kas no tā visa, pie tam līmenī, kas tiešām sniedz braukšanas prieku. Un pie šāda razklada mani ļoti maz uztrauc, ka salonā varētu būt vairāk uzpariktes vai tml lietas. Man vienkārši ir bauda vadīt šo autiņu un tas nav tas pats, kas pārvietoties no (.) A uz (.) B.

Nu, bet ja paraksties uz 3,o, tad ne īpaši skrienot, ne īpaši bremzējot ar 13,o jārēķinās. Fakts – cilvēcīgi braucot nekādi dīlera 9,9 jauktā režīmā nespīd (šodien uz kompja: 2860km – 13,2 l/100km)

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

nu tad jau paterinsh tapat ka manam iepriekshejam SAAB 9000 2,3t.

pats dzivoju laukos un mekleju auto tam piemerotu. nomeginaju LC, MP, NP nu nepatik man tie lielie kugji neko nevaru tur sadarit bet auto ar lielaku caurgajibu i vajadzigs un gribas tads neuzkritosh. man chomam i Subaru un vinam i iepaticies un uz citu pusi neskatas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Šīri - man po kādi diferi vai muftas pilnpiedziņu griež.

Arī vecajai kvatrai bija savi trūkumi. Subarim ir kaukāda viskomufta

Nu un?

Esmu ar tādu spaini izbraucis - nekāda būtiksāka pārākuma citām pilnpiedziņas sistēmām nav...

Ja meklē piedzīvojumus uz savu pakaļu - tad rāminieks džips, razdatka, bloķi un citas muļķības

Vieglajai mašīnai, kuru izmanto ikdienai, kā arī reizēm aizbrauc mežā pēc sēnēm uz copi, medībās, vai paārdīties pa sniegu - neko būtiski nopietnāku nevajag...

haldex nav pastaviga pilnpiedzinja, tapec jau vinja suks, ka pakalja piesledzas un atsledzas kad pati izdomaa... a subarim ir pastaviga pilnpiedzinja. aljooo!!! tu saproti par ko es runaju vispar???

Ja piediņa pieslēdzas tad, kad vaig un atslēdzas tad, kad nevajag ir labāk.

Jā pirmie kucēni - tpi sinchro - ir jāslīcina, bet jaunākie paraugi ir pat ļoti lietojami un atbalstāmi.

Kāda iksa pēc man braucot pa taisnu šoseju, vai arī stumdoties pa stūķi ir vajadzīga tā permanentā pilnpiedziņa???

Laikam neesi ne milimetra izbraucis ar jaunajiem fofāgena spaiņiem...

KOHINURS Reģ.: 07.11.2006
0 0 Atbildēt

snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

George Reģ.: 06.02.2003
0 0 Atbildēt

KOHINURS rakstīja: snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

Outback ar 2.5 motoru ir pieejams arī meh. kārbu. un pazeminātajiem pārnesumiem

Garajs Reģ.: 05.09.2003
0 0 Atbildēt

KOHINURS rakstīja: snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

Nav tik traki, ieliek 1 vai 2 to automātu un ir ok. Medībās ir izbraukāti lauki un meži visos gadalaikos, nav problēmu. Protams, mazliet jādomā kur un kā braukt, pret dumjām idejām nekas nepalīdz.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Lūk, apliecinājums Subaru izturībai - mežzinis pa Latviju ar Imprezu nobraucis pusmiljonu kilometru:

www2.la.lv/...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

"Subaru Impreza" pa Latviju norullējusi pusmiljonu kilometru

Neticami, bet fakts. Šis auto, kuru jau deviņus gadus pa Latvijas maģistrālēm un citiem bezceļiem vada Ziemeļkurzemes virsmežniecības virsmežziņa vietnieks Dainis Blūmentāls, ar tādu nobraukto kilometrāžu būtu jau 12 reizes apripojis ap zemeslodi (40 000 km) vai aizmaucis krietni tālāk par Mēnesi (384 400 km).

– Daini, iepazīstini, lūdzu, ar savu tālskrējēju japāni tuvāk!

– Tā ir visparastākā "Subaru Impreza", kas ražota vēl pagājušajā gadsimtā – 1998. gadā un man dienesta lietošanai tika nodota 2000. gadā. Tai ir divu litru benzīna dzinējs, taču – cik zirgspēku vai kilovatu, man nav ne jausmas. Manām vajadzībām autiņam spēka ir gana, iet kā zvērs. Aprīkojumā ir elektriskie logi, apsildāmie sēdekļi, regulējamie spoguļi un priekšējie lukturi, viens airbag stūrē. Pat visaukstākajā ziemas rītā autiņš ir pielecis uz sitiena, salonā ir patīkami silts. Tur, kur var izbraukt ar "Ņivu", arī šis iet cauri. Jāmāk tikai braukt.

Visu mūžu esmu braucis ar krievu bobikiem, ar "GAZ–69", "UAZ–452", bija viens tāds ar plastmasas jumtu, taču japānis ir vislabākais no visiem. Caurejamības ziņā nepārspējams bija gaziks, ar to pat Jaunbērziņa džipu esmu vilcis ārā.

– Kādas "Imprezai" ir gaitas īpašības, kā turas uz ceļa?

– "Subaru" ir pastāvīga visu četru riteņu piedziņa, domāju, ka uz ceļa, arī zemes neviens autiņš neturas tik labi. Reiz, skrienot uz meža ugunsgrēku pa Talsu–Jūrmalas šoseju, uzspiedu uz 160 km stundā, un nebija ne vainas. Droši vien varētu 200 un vēl vairāk, bet mūsu ceļi nav tā taisīti, lai tik ātri lidotu. Janvārī Talsu pusē uzsniga dziļš sniegs, ceļu malās stāvēja mašīnas, bet es visur tiku cauri, spied tik virsū. Sniegs nāca pāri motora pārsegam, knapi cauri varēja redzēt. Tādos gadījumos nedrīkst nomest ātrumu un apstāties.

– Pusmiljons kilometru ir ievērojams nobraukums. Kas autiņam darīts, kas labots un mainīts?

– Dzinējs nav aiztikts, nesen nomainīju aizdedzes sveces. Servisā teica, ka derētu iztīrīt arī smidzinātājus, bet pagaidām par dzinēja jaudas kritumu nevaru sūdzēties. Ir mainīti aizmugurē pusasu gultņi, visādas bukses, tas arī viss.

– Gandrīz vai ideāls spēkrats?

– Varētu mazāk rūsēt. Arī motoram apetīte laba – ziemā savus 10 litrus uz 100 kilometriem vajag, vasarā var izbraukt zem deviņiem. Jaunajiem "Subaru" dīzeļdzinējiem degvielas patēriņš esot mazāk par sešiem litriem. Tumsā braucot, vēlētos labākas gaismas. Bagāžas nodalījums pamazs, paskaļš salonā, bet nu jau vāģis ir pavecs, neatceros, varbūt sākumā bija klusāks.

Tomēr kopumā "Impreza" man ir kalpojusi godam.

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Lūk, apliecinājums Subaru izturībai - mežzinis pa Latviju ar Imprezu nobraucis pusmiljonu kilometru:

www2.la.lv/...

ieveries atvilknē...

migano Reģ.: 03.06.2003
0 0 Atbildēt

nu un ?

500 K km tas ir kaut kas pārdabisks ?

man 88' mazdai tagad spidometrā ~460 K km un vēl nez vai tas ir īsts.

parasti jau virsbūve sapūst ātrāk kā motors izbeidzās

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un ja vel "aizņemties" degvielu ar odometra "koriģēšanu"....

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Savu F Astru ar Isuzu Turbodīzeli zem haubes pirms pāris mēnešiem pārdevu ar 343 000 km pulkstenī. Ja nemaldos no Vācijas viņš atceļoja 11 gadus vecs ap 200 k uz ODO. pilnīgi neslikts auto. pieredzi var palasīt šeit pat iekš iauto:

www.iauto.lv/...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Lūk, apliecinājums Subaru izturībai - mežzinis pa Latviju ar Imprezu nobraucis pusmiljonu kilometru:

www2.la.lv/...

nesen braucu ar 1983.gada cigāru, kam uz odometra ir 70 tk km.-resp odometrs ir bijis aizgājis līdz miljonam un sācis atkal no nulles iet.

Normāls auto, ir tehniskā apskate, protams nedaudz pabružāts no āra un iekšā, bikin piekare grab, vārdusakot - visā visumā izskatās tikai pa kādiem 10-20% nobrauktāks nekā 10-15.gadīgie rumbulas dīzeļ auži un passāti , kas ir "tikko no vācijas"

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti