Sagatavot Opel dizeli ziemai

Salen Reģ.: 19.01.2007

Sveiciens!

Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.

Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)

Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).

Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?

Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).

Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!

 
1 2 3
bugs Reģ.: 13.08.2003
0 0 Atbildēt

Neesmu diizelspecs un nekad dziive tads nav bijis, bet noteikti ieteiktu nomainiti arii degvielas filtru. Domaju, tas daudz varetu lidzet.

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Ja plāno braukt ilgāku laiku - nomaini kvēlsveces, degvielas filtru, gaisa filtru un pārbaudi vai aķis nav sprāgonis. Tas pirmajam brīdim viss, ja šo visu paveicot sala laikā būs problēmas ar piešķilšanu - jūtu līdz.

Laiks Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

+ veel drosh paliek droshs iegaazt kaadu liidzekli, kas tocj neljauj diizelim paarveersties par parafiinu, tankos var iepirkt. Labs akjis ar netrauces

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Salen rakstīja: Sveiciens!

Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.

Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)

Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).

Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?

Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).

Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!

Es savam uzliku autonomo pečku (lietotu diezgan lēti) un nu no sala nebaidos un ari auto ātri piesilda, tik degvielu nedrīkst aizsaldēt

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

a kadas piedevas jagazh klat ja zin ka brauc u aukstaku vietu kur virs -30

Salen Reģ.: 19.01.2007
0 0 Atbildēt

Paldies visiem par atbildem!

Sapratu ka noteikti mainiishu akumulatoru (jo nav ne jausmas kaadaa staavoklii tas ir) un degvielas filtru + apskatiishu kveelsveces (un ja vajadzees mainiishu).

Vai kaads speciaalists var man vienkaarshaa valodaa paskaidrot ko dos gaisa filtra nomainja?

Un ar to degvielas piedevu - kaa tad lai vinju piegaazh klaat tad kad ir +10 graadi? Es tachu nobraukshu to baaku ar visu piedevu kameer iestaasies tie miinusi kuros man taa piedeva buus nepiecieshama.

Jautaajums par servisa izveeli veljoprojaam aktuaals.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

nup sapratu ta ka piegazishu jau te sava garazha uzpilishu pillu baku un vienu piedevas buteli panemshu lidzi uz Zviedriju kad tur pildishos piegazishu klat. Galvenais kadel pieliet vinu klat laicigi !

asxs Reģ.: 01.07.2004
0 0 Atbildēt

ja gaisa filtrs ir netiirs tad tas ir jaamaina paarbauda vizuaali apskatot ja tev motors pielec peec 5 apgr tad obligaati jaapaarbauda vai kveelsveces straadaa

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

asxs rakstīja: ja gaisa filtrs ir netiirs tad tas ir jaamaina paarbauda vizuaali apskatot ja tev motors pielec peec 5 apgr tad obligaati jaapaarbauda vai kveelsveces straadaa

un visas! Kā Tev pielec vāģis ja startē uzreiz - nesildot kvēlsveces? Ja īpaši nekas nemainās, tad kvēlsveces nav pie vainas, bet nav kārtībā degvielas sūknis vai sprauslas! Vēl pirms - 6 grādu iestāšanās ir jāizbrauc visa vasaras degviela un jānomaina uz ziemas zupu - pat ja 5 litri bākā būs palikuši vasaras degvielas, tā sabojās visu pārējo degvielu! Par aķi - atstāj salona gaismu uz nakti un no rīta ar ieslēgtām tuvajām darbini - lēnu griež, tātad aķis uz nomaiņu - netur vai arī kaut kur nav pietiekami labs kontakts. Aķi labāk baudīt ar slodzes dakšiņu (spec verķis)... tiem kas tirgū pārdod aķus parasti tāds pribambass ir.

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Vēl ir jēga pārbaudīt kompersiju cilindros. Nebūs normas robežās - nez vai varēs mīnusos pielaist. Vēl lielu efektu atstāj degvielas sprauslu stāvoklis bet tās jau laikam grūti pārbaudīt..... (ja galīgi pagalam - tad berot virsū - melns dūmu mākonis un grūti pielaist pie maziem mīnusiem bez kvēlsvecēm)

Es darītu tā - pamēģinātu vai pie maziem mīnusie var pielaist no rīta bez kvēlsvecēm . Ja var - tad visticamākais ar kvēlvecēm varēs "pieveikt" arī lielākus. Bet ja nevar - es 3x padomātu vai ar šo auto var braukt uz ziemļu pusi.

īstenībā ārzemās palikt ar neejošu auto - diezgan jautri.....

(Ja kas - pagājšgad lielo mīnusu laikā bija topiks par to kā krievijā pielaida jaunu dīzeļauto ar tankistu metodi.... daudz daudz palaišanas airosola, startēšanas laikā sērkociņs pie ieplūdes kolektora.... Ko par to saka motrs nav zināms bet nu labi tas nav 1000% Bet zviedrijas dziļumos, bezizejas situācijā....)

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

snow rakstīja: nup sapratu ta ka piegazishu jau te sava garazha uzpilishu pillu baku un vienu piedevas buteli panemshu lidzi uz Zviedriju kad tur pildishos piegazishu klat. Galvenais kadel pieliet vinu klat laicigi !

Es piedevu gāžu klāt neatkarīgi no tā, vai ziema vai vasara. Turu bagažniekā 0.5l un šprici, lai varētu pareizi nodozēt. Ziemā arī pie -27grādi man opelis leca ka prieks. Tiesa gan ar 5 apgriezienu. Iepriekš nomainīju kvēlsveces un ielēju labu eļļu. Ja būs sūdīga, sabiezēs tā, ka arī labs aķis nespēs iegriezt motoru.

Gaisa filtrs ir jāmaina tāpēc, lai motoram būtu vieglāk elpot. Patēriņš samazināsies. Pie iedarbināšanas gan nekāda lielā starpība nebūs. Cik tad tu km taisies nobraukt, ka tik ļoti satraucies? Visas iespējamās problēmas tāpat neparedzēsi.

Salen Reģ.: 19.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu uz Zviedriju plaanots braukt sleepot. Un nobraukt 500km turp un atpakal. Bet galvenais ka katru riitu buus jaaiedarbina auto, lai nokluutu liidz kalnam 6km attaalumaa, un peecpusdienaa atpakal uz maajinju. Un tas droshvien akumulatoru drusku pabendees. Motors ari nepaspees uzsilt.

Kaa tur ir ar to kompresiju cilindros? Ja vinja nav pietiekama, kaadas vareetu buut iespeejamaas izmaksas lai to savestu kaartiibaa?

Riit izmeeginaasu piedarbinaat bez svechu sildiishanas.

Shobriid laika zinjaas ari Latvijaa sola miinusus, varbut nedaudz sanaaks paarbaudiit ari tepat auto, lai nav paarsteigumu.

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

Salen rakstīja: Nu uz Zviedriju plaanots braukt sleepot. Un nobraukt 500km turp un atpakal. Bet galvenais ka katru riitu buus jaaiedarbina auto, lai nokluutu liidz kalnam 6km attaalumaa, un peecpusdienaa atpakal uz maajinju. Un tas droshvien akumulatoru drusku pabendees. Motors ari nepaspees uzsilt.

Kaa tur ir ar to kompresiju cilindros? Ja vinja nav pietiekama, kaadas vareetu buut iespeejamaas izmaksas lai to savestu kaartiibaa?

Riit izmeeginaasu piedarbinaat bez svechu sildiishanas.

Shobriid laika zinjaas ari Latvijaa sola miinusus, varbut nedaudz sanaaks paarbaudiit ari tepat auto, lai nav paarsteigumu.

a ka brauc ar Tallink no Rigas vai a kadu citu prami no Tallinas?

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Salen rakstīja: Nu uz Zviedriju plaanots braukt sleepot. Un nobraukt 500km turp un atpakal. Bet galvenais ka katru riitu buus jaaiedarbina auto, lai nokluutu liidz kalnam 6km attaalumaa, un peecpusdienaa atpakal uz maajinju. Un tas droshvien akumulatoru drusku pabendees. Motors ari nepaspees uzsilt.

Kaa tur ir ar to kompresiju cilindros? Ja vinja nav pietiekama, kaadas vareetu buut iespeejamaas izmaksas lai to savestu kaartiibaa?

Riit izmeeginaasu piedarbinaat bez svechu sildiishanas.

Shobriid laika zinjaas ari Latvijaa sola miinusus, varbut nedaudz sanaaks paarbaudiit ari tepat auto, lai nav paarsteigumu.

Ja tev kompresija jāsaved kārtībā, tad jau labāk mainīt auto. Nedomāju, ka motors varētu būt tik ļoti izdilis. Tam motoram resurss ir vismaz 500000km. Ja tik daudz noskrien auto, tad salonam jābūt nonēsātam. Ja tev tā nav, tad gan jau kompresija ir OK. Ja tev sanāks vienmērīgi braukt vismaz 70km/h tad jau akis paspēs kaut nedaudz uzlādēties. Ja ir bail, tad var katru vakaru atbraucot uz viesnīcu, izņemt aķi ārā un ienest siltumā. No rīta ieliekot, toč pieleks. Principā nomainot kvēlsveces visam vajadzētu būt OK. Braucot 500km vienā virzienā, aķis palādēsies itin labi. es pagājušo gadu ar opel dīzeli aizšāvu uz Slovākiju. Arī bija kādi -15. Nebija nekādu problēmu. Pirms tam tik kvēlsveces nomainīju, jo -5 grādos auto negribēja lekt.

Salen Reģ.: 19.01.2007
0 0 Atbildēt

Brauksu es no Rigas ar Tallink uz Stokholmu un tapat atpakal.

Salons mashinai ir pieklaajiigi svaigs, taa ka pa 200000km noskrejienam vairak nevajadzetu but.

Kaa jau teicu - nomainiishu kveelsveces un akumulatoru un tad jau redzees. Par laimi brauksu uz Zviedriju kopaa ar veel vienu benziina auto, kursh nepiecieshamiibas gadiijumaa ceru ka paliidzees.

Meeginaajums pielaist auto bez svechu uzsildiishanas 0 graados, beidzaas pozitiivi, piekskjiilaas ar 5 apgriezienu (pie otraa apgrieziena jau gandriz pieleca, bet tad motors paardomaaja).

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Eļļa motoram ielieta laba sintetika? Ja ne, tad sabiezēs pie lielākiem mīnusiem. Degvielas un gaisa filtru nomaini.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Jā un pildies ar kvalitatīvu ziemas degvielu.

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

curmis rakstīja:

Salen rakstīja: Sveiciens!

Nesen iegadajos Opel Zafira 2.0 DTI (2000.g., Ecotec). Shis ir pirmais diizelis kas ir nonacis manaa iipashumaa. Esmu mainiijis tikai ellju un elljas filtru. Ar auto esmu apmierinaats un pagaidaam nekaadas probleemas neesmu noveerojis, ja nu vienigi ka pie -2 graadiem pieleca tikai ar 5 apgriezienu. Bet driz jabrauc ir uz Zviedriju, kur shobriid ir -15, bet Latvijaa nav sanacis patesteet auto shaadaa temperatuuraa, liidz ar ko drusku raustos.

Tapec jautajums - vai var kautkaa notesteet auto - vai tas pieskjilsies normaali aukstaa laikaa? Kaadas metodes var pielietot lai piedarbinaatu diizeli ja vinsh nelec (vadi, ievilkshana? etc.)

Esmu gatavs nomainiit akumulatoru un kveelsveces, jeb ari ko citu, kas buutu svariigs lai auto droshi pielektu pie -15 graadiem (un labak ari pie -25).

Cik palasiju komentaros, paarsvaraa tiek ieteikts Dizelcentrs motora diagnostikai. Vai tur var arii paarbaudiit akumulatora speeju?

Un taa kaa shis ir mans pirmais Opel, un veel pirmais diizelis, interesee arii normaals (ar sakariigu attieksmi pret klientu) serviss kuraa remonteet mazakas vai lielakas problemas (veelams Paardaugavaa).

Paldies jau ieprieksh! Sakariigas atbildes iipashi gaidiitas!

Es savam uzliku autonomo pečku (lietotu diezgan lēti) un nu no sala nebaidos un ari auto ātri piesilda, tik degvielu nedrīkst aizsaldēt

To Curmis: Atmet mailu uz kaspx@delfi.lv kur dabūji to pečku un cik vietas aizņem autiņā! Paldies iepriekš!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Manai Vectrai nesen tika nomainīa viena kvēlsvece, nobraukums 220000 km.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Manai Vectrai nesen tika nomainīa viena kvēlsvece, nobraukums 220000 km.

Manai Vectra B jau 226000 km un vēl neviena kvēlsvece nav mainīta(nedomāju ka vācietis būtu mainījis). Kaut gan pie mīnuss 15 nu tā tā, bet pieleca. Ir doma nomainīt, bet patreiz ir o.k.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

bugs rakstīja: Neesmu diizelspecs un nekad dziive tads nav bijis, bet noteikti ieteiktu nomainiti arii degvielas filtru. Domaju, tas daudz varetu lidzet.

tikai atceries ka filtra korpuss ar ievietotu elementu ir jāpielej ar degvielu pirms pieskrūvēšanas atpakaļ. Tā vismaz rekomendē servisa manuālis, citādi tas var beigties slikti. Saraus gaisu un viss, tiec nu pie sprauslu atgaisošanas.(vismaz neesmu mēģinājis veikt filtra nomaiņu savādāk) Pirms savas pirmās apkopes es pārlasīju Opeļa servisa grāmatiņu. Ja negribas pirkt, tad RTU zinātniskajā bibliotekā bija viens eksemplārs par Vectru B krievu valodā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Ilgi gan gulēji!!!!

Iepriekšējais post bija 26.01.2007!!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.

Ilgi gan gulēji!!!!

Iepriekšējais post bija 26.01.2007!!

Tas nekas, dažas lietas ir aktualizējās katru ziemu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

opel dīzeli vislabāk sagatavot ziemai, sameklējot tīru laukumiņu sētmalē. pēc pirmā sniega opelīts kārtīgi jāapklāj ar sniega segu un jāieziemo.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti