Chek engine

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Tautas gudrajiem pārstāvjiem ir iespēja izteikties

Problēma:

Opel Astra G `98, 1.6l, 8v, automāts

Pēc tam, kad motors iegriezts virs 3k rpm, sevišķi ar slodzi (pret kalniņu), pēc tam apgriezieniem nokrītot līdz ~1.5rpm, iedegās check engine. Turpinot braukt nekādas īpašās izmaiņas nejūt, bet apstājoties, apgriezieni lēkā, sāk krist pat zem 500 un reizēm arī slāpst nost. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi, lampiņa pazūd līdz nākošai reizei

Līdz šim paveiktais:

1. Ir būts uz diagnostiku Hansa Auto. Neko sevišķu neatrada un sāka mainīt uz dullo. Sākumā iztīrija, pēc tam nomainīja EGR vārstu. tagad vēlas mainīt kaut kādu apgriezienu datčiku (~300Ls), bet, cik saprotu, ja tas gļukotu, tahometrs nestrādātu. Pēc viņu tekstiem, saprotu, ka viņi arī nav pārliecināti, ka tas palīdzēs.

2. Ir būts uz diagnostiku IGLIT. Arī bez rezultātiem

3. Tika piefiksēts, ka pamazām pazūd dzesēšanas šķidrums. Radās aizdomas, ka ir kāda sakarība, bet nekā šķidruma problēma atrisināta (nomainīta caurā trubiņa), otra problēma paliek.

4. Pēc ineta diagnostikas rezultātiem tika nomainīta lamda zonde, bet rezultātu nafff

Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un var ieteikt, kur to varētu novērst?

P.S. Pats zinu, ka pēc popeļa Tolmets raud, bet mašīna ir firmas un man tur maz teikšanas.

 
Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz ADAMAUTO.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: Aizbrauc uz ADAMAUTO.

A viņi gudrāki par HA?

Tāda doma bija, bet, ja ne HA, ne Iglit kompis neko neuzrādija, vai viņiem kaut ko uzrādīs? Ja tikai kāds gudrs mehs gadās...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nomaini motoru

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nomaini motoru

Viens nodzirdētajiem variantiem ir, ka ECU jāmaina, kas laikam maksātu 1/2 no mašīnas tirgus vērtības. Vismaz UK varot nomainīt kaut kādas mikroshēmas iekš ECU, kas maksājot ap 50 paundiem, bet vai pie mums kāds tādas lietas dara?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

vot shitaadi , garaazjaa pie kumpja , piesleedzeeji ir garaam . mechaanikjim ir jaaieliek savs resnais dibens autinjaa , jaapieshtepselee mobiilaa diagnostikas ieriice - a lja laptops , un gaitaa , dazjaados ''maukshanas'' rezjiimos , jaameklee ''utis'' . Shitaa man reguleeja gan gaazes ieshprici Voyageriem , gan dzineeja vadiibas blokus VAG' iem - golpam un autakam .

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: vot shitaadi , garaazjaa pie kumpja , piesleedzeeji ir garaam . mechaanikjim ir jaaieliek savs resnais dibens autinjaa , jaapieshtepselee mobiilaa diagnostikas ieriice - a lja laptops , un gaitaa , dazjaados ''maukshanas'' rezjiimos , jaameklee ''utis'' . Shitaa man reguleeja gan gaazes ieshprici Voyageriem , gan dzineeja vadiibas blokus VAG' iem - golpam un autakam .

Vari ieteikt kādu, kurš nav pa slinku iecelt paakalju autiņā un ar savu laptopu utis sameklēt?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

sorry , oplim gan nea ar gaazi njeemaas BRC gaazenieks , ar VAG'iem VAGenieks , a Teu oplju paveelnieku vajag , man taada nau . mans darbenieka 1,7td oplis iztiek bes PC -pietiek ar kuwaldu , skruuwgriezni un visiem zinaamo maati

taxman Reģ.: 04.12.2006
0 0 Atbildēt

Apgrieziena datchiks PARASTI vai nu darbojas, vai nu nedarbojas. Tad kad nedarbojas motors slapst momentali un apgriezieni parasti neleekaa... Vai nav taa, ka tev paraadaas gljuki, kad auto kaadu laiku pastraadaajis, bet kad motors auksts ir ok?

Un 300 Ls O_O par datchiku?

Savaa laikaa mainiiju datchiku... izmaksaaja 60Ls(50+10).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: 1. Ir būts uz diagnostiku Hansa Auto. Neko sevišķu neatrada un sāka mainīt uz dullo. Sākumā iztīrija, pēc tam nomainīja EGR vārstu. tagad vēlas mainīt kaut kādu apgriezienu datčiku (~300Ls), bet, cik saprotu, ja tas gļukotu, tahometrs nestrādātu. Pēc viņu tekstiem, saprotu, ka viņi arī nav pārliecināti, ka tas palīdzēs.

oho, apgriezienu datchiks pa 300 Ls, njifiga sebe ( taadi maksimaali var buut 2 klokjvaarpstas un sadeles vaarpstas). Pat japaanjiem tas prieks nav tik daargs ar visu to ka jamos pat razjo tieshi JAP.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU ko piedaavaashu savu variantu:

Taa kaa gljuks tev paraadas peec lielaakas slodzes, tad izteikshu varbuutiibu, ka cilindros vai nu deelj uzdeguma vai veel deelj kaut kaadas hernjas( piem uzdegumu uz virzuljiem) notiek detonaacija. Blokaa parasti visiem auto ir iemonteets trokshnju sensors(knock sensor), kursh klausas uz konkreetas frekvences trokshnjiem. Tas kad shis "mikrofons" sadzird konkreeto troksni tiek dota zinja ECU, un ECU saak mest vai nu apgriezienus nost, vai mainiit degmaisiijuma sastaavu. Iespeejams ka shajaa processaa ir ieviesies kaac gljux.

Bet lai to nodetekteetu vajadzeetu jau nu paraadiities knock sensora kljuudaam ieksh diaga. Jeb nu tieshaam tik stulbs tas Oplja kompis ka neklapee ar ausiiim uz shiim kljuudaam ???

NU tiipa mana versija, cik reaala nezinu nekad nav piedziivota, tas taac teoreetisks spriedeleejums, taa kaa paamtoc SPAMs welcome.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, ticības par datčiku HA nav un ar tādu ciparu piedraudēja (kaut kādi 240 + darbs, laikam).

Pārsvarā jau ir tā, ka motors mazliet ir padarbojies un tad gļuki parādās. Aukstu grūti pārbaudīt, jo uz taisna ceļa pārsvarā var griezt, cik lien, bet problēma neparādās, bet līdz kalniņam (tiltam, viaduktam) vēl jāaizbrauc un tad jau motors ir uzsilis. Piemēram, ofiss ir netālu no kongresu nama, braucot uz lidostas pusi, uz vanšu tilta uzbrauktuves problēmas nav, bet uz Kalnciema jau čau. Un tas man maz ko dotu, ja konstatētu, ka problēma ir tikai siltam motoram, vajag kādu, kurš varētu pateikt, kas tieši vainīgs.

P.S. ja nu kāds lasa, bet nav reģistrējies, ieteikt mehu ar laptopu var arī uz mika@tvnet.lv

taxman Reģ.: 04.12.2006
0 0 Atbildēt

Beigts apgrieziena datchiks starpcitu var uz kompi suutiit arii taadas kljuudas, kuras patiesiibaa mashiinai nav, taapeec uz briidi, kad veic diagnostiku, var paraadiities taadi briinumi, ka mati sirmi var palikt... ja tas protams nav darba auto. Ja ir aizdomas par datchiku, tas saakumaa ir "jadzeesh" visas kljudas, ko izmet kompis, un tad jaskataas, ko metiis pirmo un kaadaa situaacijaa.

Manaa gadiijumaa datchiks apgalvoja kompim, ka problema ir ar vienu no cilindriem, inzhektoru un veel kautko. Kad nomainiija, tad bija viss ok.

Shajaa situaacijaa, manupraat, te gan nav datchiks.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NJu tad mieriigi var arii buut shis apgriezienu datchiks, man TOYO bija jams beigc, nu tad reaali kaa uzsila un palaida zem 1500 apg , taa noslaapa un kameer atdzisa vispar nebija piedarbinama mashina.

Bet ka tie 3,14darasi nevar pateikt kur patieshaam ir kljuuda. Man Amservaa uzreiz pateica, gan tad kad bija gljuki ar sadaliitaaju ( kuram gljuchiija apgriezienu sensors), gan tad kad nomira crank sensors. Pat nekas nekur nebija jaavizina, un pat cik saprotu tad shaadas probleemas ar sadaliitaaju vinjiem labaakajaa gadiijumaa ir gadiijushaas 2 pa visu pastaaveeshans veesturi.

Piedod ka SPAMs, bet par Opeljiemnevar neko liidzeet, teeva Opelj grabazhu aizstaajaam ar savu veco Carinu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Wala, nekas, ja vien nav par praidu, šāda pieredze welcomēta

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Wala, nekas, ja vien nav par praidu, šāda pieredze welcomēta

a par TO , Teu jau viss taapataam ir izbaudiits un zinaams , ja

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Uggga rakstīja: Wala, nekas, ja vien nav par praidu, šāda pieredze welcomēta

a par TO , Teu jau viss taapataam ir izbaudiits un zinaams , ja

nav izbaudīts, nav zināms un nemaz negribu zināt

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt kardāns sameties un pie lielas slodzes sāk strīķēt gar pusasi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: varbūt kardāns sameties un pie lielas slodzes sāk strīķēt gar pusasi?

Te jaut teica ka runas par seksuaalaam teemaam nevienu neitreresee.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Mēģināts nav zaudēts, mēģināju pierakstīties uz diagnostiku Adamauto - 29. marts

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

traki kvalitatīvi tie opeļi, ja tāda rinda uz diagnostiku

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: traki kvalitatīvi tie opeļi, ja tāda rinda uz diagnostiku

Nau obligaati uz diagnostiku, varbuut vienkaarshi taada ir darbu daliijums ka vieniigais elektrikjis arii ar advanceetaako Diagu straadaa. A Elektrikji apkaart nemeetaajas. UN Opelju jau ar ir leerumiem.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: traki kvalitatīvi tie opeļi, ja tāda rinda uz diagnostiku

Nau obligaati uz diagnostiku, varbuut vienkaarshi taada ir darbu daliijums ka vieniigais elektrikjis arii ar advanceetaako Diagu straadaa. A Elektrikji apkaart nemeetaajas. UN Opelju jau ar ir leerumiem.

Tieši tā - esot viens elektriķis, tas pats bijis slims un rinda sakrājusies.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Tautas gudrajiem pārstāvjiem ir iespēja izteikties

Problēma:

Opel Astra G `98, 1.6l, 8v, automāts

Pēc tam, kad motors iegriezts virs 3k rpm, sevišķi ar slodzi (pret kalniņu), pēc tam apgriezieniem nokrītot līdz ~1.5rpm, iedegās check engine. Turpinot braukt nekādas īpašās izmaiņas nejūt, bet apstājoties, apgriezieni lēkā, sāk krist pat zem 500 un reizēm arī slāpst nost. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi, lampiņa pazūd līdz nākošai reizei ...

Ļoti līidzīgu problēmu man savulaik radīja CRX 1.6 16v dzinējs, pēc remonta. Visu atrisināju nomainot dzinēja kartera blīvi, kas netika uzstādīta. Tās vietā, servsmeņi man sastāstīja, ka sim modelim neesot blīve paredzēta, bija saspieduši kaut kādu mastiku. Rezultātā uzsilstot dzinēja eļļai, radās mikro noplūde( karteris gar vienu sānu pamazām palika netīrs), nepietiekams spiediens eļļošanas sistēmā vai kas tamlīdzīgs, ko vadības bloks uztvēra kā problēmu. Paša darbs, blīve par ~5Ls un lampiņa vairs manu prātu nečkarēja.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Mašīna tika nopirkta pirms gada, problēma sāka parādīties aptuveni pirms 1/2gada, šī gada laikā nekas ar motoru nav darīts, kas pirms tam - hvz Nekādas īpašās noplūdes nemana un, nezinot kur kaut kas ir mainīts, grūti spriest vai varētu būt līdzīga problēma.

redzēs, pierakstījos šeit www.agaze.lv/... varbūt kaut ko atradīs, tad pastāstīšu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Problēma līdzīga. Ta pati marka tikai korsa 1.4 mono. Auksts motors pielec ļoti labi. Kad uzsilst parādās check engine un tad nu sākās brīnumi, sākot ar patēriņu kas ir aptuveni 15, beidzot ar nepiestartēšanu, kad ir silts.

Kad ir uzsilis motors, tas pats regulē apgriezienus un dod baigi virsū it kā kaut, kas ieķīlējies būtu. cPēc kāda laika nomierinās. Vēl niķis ir tas, ka darbinos pie* sveces un lambda zondi. Vai ir kādas idejas gnadrīz vis jau ir pārbaudīts.

1 reizē līdzēja vienkārša sveču tīrīšana, lambda zondes tīrīšana un gaisa filtra nomaiņa. Vakar iebraucot peļķē atkal viss no jauna.

Šodien pierakstījos uz diagnostiku. Redzēs, kas būs par vainu.

Bet prims diagnostikas vai ir kādas idejas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti