Aizbraucu pie šiem www.agaze.lv/... bet nekā viss strādā, viss ir noregulēts utt. atrada kaut kādu vecu lamdas kļūdu un ātruma detčika kļūdu, pat naudu neņēma, jo neko neatrada lai arī aptuveni stundu darbojās.
X-faili kaut kādi! Rīt izbraukāšu D-pili varbūt salasīs kādas kļūdas
Chek engine
Tautas gudrajiem pārstāvjiem ir iespēja izteikties
Problēma:
Opel Astra G `98, 1.6l, 8v, automāts
Pēc tam, kad motors iegriezts virs 3k rpm, sevišķi ar slodzi (pret kalniņu), pēc tam apgriezieniem nokrītot līdz ~1.5rpm, iedegās check engine. Turpinot braukt nekādas īpašās izmaiņas nejūt, bet apstājoties, apgriezieni lēkā, sāk krist pat zem 500 un reizēm arī slāpst nost. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi, lampiņa pazūd līdz nākošai reizei
Līdz šim paveiktais:
1. Ir būts uz diagnostiku Hansa Auto. Neko sevišķu neatrada un sāka mainīt uz dullo. Sākumā iztīrija, pēc tam nomainīja EGR vārstu. tagad vēlas mainīt kaut kādu apgriezienu datčiku (~300Ls), bet, cik saprotu, ja tas gļukotu, tahometrs nestrādātu. Pēc viņu tekstiem, saprotu, ka viņi arī nav pārliecināti, ka tas palīdzēs.
2. Ir būts uz diagnostiku IGLIT. Arī bez rezultātiem
3. Tika piefiksēts, ka pamazām pazūd dzesēšanas šķidrums. Radās aizdomas, ka ir kāda sakarība, bet nekā šķidruma problēma atrisināta (nomainīta caurā trubiņa), otra problēma paliek.
4. Pēc ineta diagnostikas rezultātiem tika nomainīta lamda zonde, bet rezultātu nafff
Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un var ieteikt, kur to varētu novērst?
P.S. Pats zinu, ka pēc popeļa Tolmets raud, bet mašīna ir firmas un man tur maz teikšanas.