Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Ne, man darba mashina mainas ik pa 3 gadiem operativaja. Forshi
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Ne, man darba mashina mainas ik pa 3 gadiem operativaja. Forshi
AutoNets rakstīja:
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Ne, man darba mashina mainas ik pa 3 gadiem operativaja. Forshi
Tad jau forši...
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Tev kā finansistam vajadzētu saprast, ka operatīvais nav priekš fiziskajiem
Nissan Note 5 gadi opliize, 5,5% Gada likme, 100 000km ierobezjojums, 40 % atlikums 10 % pirmaa iemaksa 99LVL mēnesī
Graberis rakstīja:
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Tev kā finansistam vajadzētu saprast, ka operatīvais nav priekš fiziskajiem
Ar muļķi nav vērt strīdēties...
Graberis rakstīja:
Ksneps rakstīja: AutoNets - tev kādi aizspriedumi pret operatīvo līzingu? Nu gan jau ar laiku sapratīsi...
Tev kā finansistam vajadzētu saprast, ka operatīvais nav priekš fiziskajiem
Uja, tad kam?
Tici man, juridiskajiem daudz izdevigak ir njemt finansu lizingaa, jo var dabuut no valsts tos 18%. Operativaja lizingaa vinji nedabuj pavadzimi par so auto. Operativaa lizinga gadijumaa sis auto netiek likts pamatlidzekljos.
Ta ka nu ja gribi pec iespejas mazaku maksajumu, tad njem operativo lizingu uz 7 gadiem ar nobraukuma ierobezojumu 10t km/gadaa un tik brauc. Autosalons tev piesiesies par parbrauktajiem km tikai tad, ja tu to masinu pec tiem 7gadiem noliksi vinjam pie durvim un teiksi, lai vinjs savaac. Bet ta ka reti ir lautinji, kas brauc ar auto ilgaak kaa tos 2-3gadus, tad pec tiem 3 gadiem to auto pardosi kadam un autosalons bus priecigs,ka tas auto nav jasavac atpakalj.
Kāpēc fiziskais nevar ņemt operatīvo?? Ja viņš rēķinās,ka tos 99 ls tērē mašīnas nomai un tas ir pieņemami, lai ņem. Nobrauc oplīzes termiņu,par līgto summu atdod un ņem citu. Ērti,labi,izdevīgi. Pie nosacījuma,ja pašam tas der. Es neņemtu,bet zinu,ka ir,kas ņem.
ja ar auto nebrauc, ta var njemt dajebko, hotj auto par 2k eur
Ja par jauniem, tad labak njemtu taadu Honda Civic 1.8, kas operativajaa lizingaa butu ~ 150-160Ls/men, nekaa getzu, vai c'eed, vai ko tml. kuru nevienam velaak nevajadzes.
Par 98.gada 5.Bembi,līzī maksāju 90 rubļus mēnesī...1.iemaksa bija simboliska-10%
Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
...Tici man, juridiskajiem daudz izdevigak ir njemt finansu lizingaa, jo var dabuut no valsts tos 18%...
Atskaitīt no priekšnodokļa tu vari tikai tādā gadījumā, ja tas auto tev nepieciešams saimnieciskās darbības nodrošināšanai. Kāda atšķirība, vai tu "dabū atpakaļ" uzreiz par visu summu vai pakāpeniski saskaņā ar līzinga maksājumiem? Starpība ir tāda, ka pirmajā gadījumā tu arī izdod uzreiz visu summu.
Juridiskiem daudz viekāršāk ir ņemt operatīvo līzingu un nelauzīt galvu par grāmatvedību (amortizācija/inventarizācija/uzskaite utt.)
Atšķirības starp operatīvo un finanšu līzingu fiziskai personai:
1. Nobraukuma ierobežojums
O. Saistošs - sevišķi "auto par 99 Ls" variantiem.
F. Ierobežojuma nav, izņemot pirmajos gados uz KASKO jaunaizvietojuma opciju (vai kā nu tas saucās, kad pilnīga iznīcināšanas gadījumā tev dod pilnīgi jauna auto vērtību, nevis esošo tirgus)
2. Pirmstermiņa līguma izbeigšana
O. Līgumu lauzt var - pārtrauc maksāt un atdod auto. Vēl izīrētājs, protams, pačekos, lai nav pārsniegts nobraukums un citi līguma punkti, bet savādāk - "nemaksā, ej kājām". Ja sāc kavēt maksājumus, auto tev atņems un sāks drāzt sodus.
F. Principā tas pats, kas O., taču vēl pastāv iespēja auto pārdot kādam citam un atdot līzes atlikumu. Šeit ir 2 varianti - auto pārdod līzings, nomaksā 18 %, paņem sev pamatsummu, ja kaut kas paliek pāri, tad atdod tev. Otrs variants - sameklē pircēju pats, nomaksā atlikumu līzei, pārraksti auto uz sevi un tad pārdod tālāk.
Second hand vehicles - vai šiem pastāv operatīvais līzings?
Protams, ja cilvēkam interesē maksāt pēc iespējas mazāk un braukt ar auto, tad var ņemt operatīvo, taču par šādu matemātiku tādi finansisti, kā Ksneps, tikai priecīgi berzē rokas.
Galvenā problēma ir tur, ka tev nevienā brīdī nav nekādas teikšanas par savu auto un iespēja kādam nestandarta manevram.
Vienā citā tofikā es jau rēķināju, kā tas sanāk, ka ņemt līzingā ir izdevīgāk, nekā pirkt uzreiz. Šeit ir tas pats variants - paņem finanšu līdzingu uz ilgāku laiku, nekā plāno to auto lietot, un pirms laika pārdod - rezultātā tev nav ne auto, ne līzes, taču ir zināms čungurs, kuru vari ieguldīt nākamajā auto. Operatīvā gadījumā tev nav nekā.
Graberis rakstīja: Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
Operatīvā gadījumā tev nav nekā.
Un tieshi no shii viedoklja es piekritu finansu.
Ir pazistama viena daamiite, kas maksaa finansu lizinga ap 250 Ls menesi, bet tur iekljauta ne tikai "auto noma", bet arii apkopes un pat riepas ar visaam mainjaam. Taa teikt - viens maksaa labu naudinju, jo par neko nav jadoma, bet otrs kaash to naudinju, jo ir no kaa labi nokaast.
joop rakstīja: Par 98.gada 5.Bembi,līzī maksāju 90 rubļus mēnesī...1.iemaksa bija simboliska-10%
uz cik gadiem ta liizee 5eri jaanjem, lai meenesii jaamaksaa tikai 90ls un 10% pirmaa maksa??? vai arii stipri pa leeto pirkts
Kamikadze rakstīja:
joop rakstīja: Par 98.gada 5.Bembi,līzī maksāju 90 rubļus mēnesī...1.iemaksa bija simboliska-10%
uz cik gadiem ta liizee 5eri jaanjem, lai meenesii jaamaksaa tikai 90ls un 10% pirmaa maksa??? vai arii stipri pa leeto pirkts
Tie ir 4 gadi un...jā,auto dabūju par labu cenu mūsu pašu kaimiņzemē LT
Ko iegūst pērkot auto finansu līzingā ?
Auto, kura cena ir tieši šie pārmaksātie 30-50% un vēl problēma, ko tagad darīt ar šo 3 vai 5 gadīgo auto.
Ieguldīt naudu iekš auto ir vērts tikai tādā gadījumā, ja viņa cena palielināsies, ja ar viņu taisās braukt 10 un vairāk gadus un vēl nododt mazbērniem, bet tādu auto Latvijā ir maz.
joop rakstīja:
Kamikadze rakstīja:
joop rakstīja: Par 98.gada 5.Bembi,līzī maksāju 90 rubļus mēnesī...1.iemaksa bija simboliska-10%
uz cik gadiem ta liizee 5eri jaanjem, lai meenesii jaamaksaa tikai 90ls un 10% pirmaa maksa??? vai arii stipri pa leeto pirkts
Tie ir 4 gadi un...jā,auto dabūju par labu cenu mūsu pašu kaimiņzemē LT
p.s.-90 rubļi,protams ir līzis...kasko ir cita saruna
sanaa, ka esi dabuujis pa ~6K eur? vai pat zem 6??? njebosj liimeeta no 2 gabaliem kopaa?
apcholeeju autoplius.lt ... psec cenas saliidzinot ar shejienes cenaam ... starpiiba savs 1k eur vismaz ne tikai bmw bet arii citiem auto ko skatiiju saliidzinot ar reklama.lv ?!?!! mosh jaabrauc uz lietuvu peec auto
ludzu! 3gadus vecs auto ar ljoti mazu nobraukumu. panjemot lizinga uz 4 gadiem, bus apmeram 80ls menesii! ja interese, zvani.
Kamikadze rakstīja: sanaa, ka esi dabuujis pa ~6K eur? vai pat zem 6??? njebosj liimeeta no 2 gabaliem kopaa?
Nav,nav no 2iem gabaliem līmēts kopā...neesmu jau pirmo dienu ar pīpi uz jumta
Labs auto un šeit kopsummā viņš man nostājās 5700 ēbreju naudiņas...domāju,ka pat ļoti laba cena
Un runājot par LT,protams,ka savā ziņā ir risks no turienes dzīt auto,jo ir dzirdēti visādi brīnumi,bet personiski man paveicās un uzskatu,ka esmu ietaupījis vismaz 1500-2000 ēbreju naudiņas...
Graberis rakstīja: Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
Atšķirības starp operatīvo un finanšu līzingu fiziskai personai:
1. Nobraukuma ierobežojums
O. Saistošs - sevišķi "auto par 99 Ls" variantiem.
F. Ierobežojuma nav, izņemot pirmajos gados uz KASKO jaunaizvietojuma opciju (vai kā nu tas saucās, kad pilnīga iznīcināšanas gadījumā tev dod pilnīgi jauna auto vērtību, nevis esošo tirgus)
2. Pirmstermiņa līguma izbeigšana
O. Līgumu lauzt var - pārtrauc maksāt un atdod auto. Vēl izīrētājs, protams, pačekos, lai nav pārsniegts nobraukums un citi līguma punkti, bet savādāk - "nemaksā, ej kājām". Ja sāc kavēt maksājumus, auto tev atņems un sāks drāzt sodus.
F. Principā tas pats, kas O., taču vēl pastāv iespēja auto pārdot kādam citam un atdot līzes atlikumu. Šeit ir 2 varianti - auto pārdod līzings, nomaksā 18 %, paņem sev pamatsummu, ja kaut kas paliek pāri, tad atdod tev. Otrs variants - sameklē pircēju pats, nomaksā atlikumu līzei, pārraksti auto uz sevi un tad pārdod tālāk.
Second hand vehicles - vai šiem pastāv operatīvais līzings?
Graberi, tu pats esi tizls vai ka?
Paradi
Graberis rakstīja: Es nesaprotu, jūs esat tizli vai kā?
Atšķirības starp operatīvo un finanšu līzingu fiziskai personai:
1. Nobraukuma ierobežojums
O. Saistošs - sevišķi "auto par 99 Ls" variantiem.
F. Ierobežojuma nav, izņemot pirmajos gados uz KASKO jaunaizvietojuma opciju (vai kā nu tas saucās, kad pilnīga iznīcināšanas gadījumā tev dod pilnīgi jauna auto vērtību, nevis esošo tirgus)
2. Pirmstermiņa līguma izbeigšana
O. Līgumu lauzt var - pārtrauc maksāt un atdod auto. Vēl izīrētājs, protams, pačekos, lai nav pārsniegts nobraukums un citi līguma punkti, bet savādāk - "nemaksā, ej kājām". Ja sāc kavēt maksājumus, auto tev atņems un sāks drāzt sodus.
F. Principā tas pats, kas O., taču vēl pastāv iespēja auto pārdot kādam citam un atdot līzes atlikumu. Šeit ir 2 varianti - auto pārdod līzings, nomaksā 18 %, paņem sev pamatsummu, ja kaut kas paliek pāri, tad atdod tev. Otrs variants - sameklē pircēju pats, nomaksā atlikumu līzei, pārraksti auto uz sevi un tad pārdod tālāk.
Second hand vehicles - vai šiem pastāv operatīvais līzings?
fu,
Op.liz. gadijumaa, Graberi, paradi man ludzu kaut vienu dileri,kurs tavu auto panjemtu atpakalj, ja tu esi to lietojis tikai gadu,nevis kaa atpakalpirkuma ligumaa paredzets, teiksim 5 gadus. Operativo lizingu nevar taa vienkarsi partraukt un atdot auto dilerim.
Un ja tu gribi, tu vari izpirkt to auto jebkuraa bridi kaa operativaa taa finansu lizinga gadijumaa.
Un kura lizinga kompanija nodarbojas ar auto tirdzniecibu, tas nav vinju bizness. Vinji tirgo tikai atnjemtos auto,un tad tikai pastarpinati.
second hand vehicles - tiem pastav operativais lizings, pilnigi nekadu problemu. Galvenais, lai tam auto butu PVN. Dzen kaut vai no Vacijas.
Ir jaizmet no galvas tas viedoklis, ka operativaa lizinga gadijumaatev nepieder nekas. Pilnigas mulkibas. Tev venmier bus pirmpirkuma tiesibas uz so masinu. jebkuraa bridii tu so masinu vari izpirkt, samaksajot atlikumu, kaa arii no operativaa lizinga pariet uz finansu lizingu.
Izdevigaak no procentu viedokla bus finansu, bet operativaja lizingaa bus mazaks ikmenesa maksajums, un lielai Latvijas daljai tas ir loti svarigi.
Vēl viens gudrais...
Klau, paņem sev auto operatīvajā līzingā un tad izstāsti, kā bija
joop rakstīja:
Kamikadze rakstīja: sanaa, ka esi dabuujis pa ~6K eur? vai pat zem 6??? njebosj liimeeta no 2 gabaliem kopaa?
Nav,nav no 2iem gabaliem līmēts kopā...neesmu jau pirmo dienu ar pīpi uz jumta
Labs auto un šeit kopsummā viņš man nostājās 5700 ēbreju naudiņas...domāju,ka pat ļoti laba cena
Un runājot par LT,protams,ka savā ziņā ir risks no turienes dzīt auto,jo ir dzirdēti visādi brīnumi,bet personiski man paveicās un uzskatu,ka esmu ietaupījis vismaz 1500-2000 ēbreju naudiņas...
blja , kaa besii shitais- eebreju naudinjas..vispaar , kur tik tizli var pateikt-naudinjas!!!!
Graberis rakstīja: Vēl viens gudrais...
Klau, paņem sev auto operatīvajā līzingā un tad izstāsti, kā bija
Oho, kurs jau mums te ir gudrais.
Pats esi njemis kaut vienu masinu operativajaa lizingaa, jaa te blausties cik tas ir slikti?
Spriezot no taviem komentariem nee. Varbut tiesaam pamegini pats?
Vai arii vienkarsi pazzvani un noskaidro. Es komentos rakstu par hansa lizingu, bet domaju, ka visaas lizinga kompanijaas operativais lizings ir puslidz vienads.
Līzinga maksājums līdz 99Ls mēnesī.
Iesakiet kāda veida auto iespējams iegādāties un noformēt līzingu tā ka maksājums būs apmēram līdz 99Ls mēnesī. Līzinga veids nav būtisks, arī līzinga termiņš nav svarīgs. Tikai ir runa par līzingu bez pirmās iemaksas ja vien tas ir iespējams.
Kas būtu izdevīgāks ja vērtē līzinga maksājuma lielumu?
1) Kautkāds pilnīgi jauns auto (Getz, Aveo vai kas tāds), šajā gadījumā izmaksas ir tikai apdrošināšana, apkopes un degviela.
2) Kautkāds lēts auto 95.-98.gada kura cena ap 3500Eur. Šajā gadījumā līzinga termiņš maksimālais varētu būt tikai kādi 3gadi? Kādai jābūt auto cenai un gadam, lai iegūtu izdevīgāku līzinga maksājumu? Kur ir tā robeža?
3) Kāds līzinga maksājums varētu būt ja auto ir pāris gadus vecs, piemēram 2002. gada un tā cena ap 10000Eur.
Saīsinot tēma varētu būt par to kādu auto labāk izvēlēties no šiem variantiem ja galvenais kritērijs ir izmaksas, bet nedrīkst aizmirst arī par pārējām būtiskajām lietām.
Tā starpcitu vai reāli dzīvē ir iespējams ļoti mazs līzinga maksājums, teiksim, 40Ls?
P.S Interesē reāli piemēri nevis dažādu kantoru informācija kas iegūta no bukletiem