marsh prom uz servisu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
marsh prom uz servisu
Lai takš pats paņemās. Bus ko rakstīt
palūri blīvi zem karbuža. Ja paspiežot karbūzi uz vienu vai otru pusi, autiņš noslāpst, tad blīve kaput.
Tad galu galaa, kas tas par "mono"? Ieshprice Bosch Mono-Jetronic vai karburators (a prichom tad mono)?
otrais golfs nekad nav bijis ar 1.6 shprici, tikai karbuuzji
Golf II 1.6 mono benzīna padeve
Griežos pie pieredzējušajiem!
Dotais agregāts ir "aptaisīts" ar gāzes iekārtu. Ar to viss normāli. Ar benzīnu sekojošs pigors:
1) Tukšgaitā motors bišķi raustās, nevienmērīgs, gan auksts, gan iesilis. Ir versija, ka autočoks kirdik, bet ar gāzi tas neko neietekmē, tik vien, ka "ar kāju" ziemā jāuzsilda
2) Pēc braukšanas (30 min) atverot haubi ož pēc benžas, nedaudz arī salonā. Sajūta tāda, ka trubiņa būtu pušu.. bet apakšā viss sauss. Ar gāzi viss mierīgi.
3) Tukšā pagāzējot "verās" bez aizkaves, ar slodzi (uzsākot, pārslēdzot nākamo pārnesumu) uz zemākiem apgriezieniem nav jaudas (~1.5 - 2.5k rpm. Nav tahometra, tas uz čuju) Ja sajūgs nenospiests un vienmērīgi tiek dota gāze, auto pat raustās. Aiz ~2.5k rpm simptomi pazūd.
*) Nenormāli garšo 95tais! Nepilni 100 km un pusbāka apēsta..
--------------------
Mani teorētiskie secinājumi:
*) Ja jau tik daudz garšo, kautkur ap karburatoru benža tek ārā?
*) Par mazo jaudu un rīstīšanos pie 1.5 - 2.5k rpm ar slodzi. Pārāk biezs degmaisījums, motors nespēj "apēst" un "pārsūcās"? Tad pie lielākiem rpm motors spēj apēst.. Bet nekādas superjaudas arī nav, tā negribīgi..
Iespējams, kādam no Jums ir kas līdzīgs gadījies?
Jau iepriekš paldies!