Ieteiktu Evolūciju, bet budžetā neiekļaujās. Pat turbo Impeza tur netiek, vari necerēt (nu vismaz laba ne). Par pārējiem taviem pieminētajiem drotiem neko labu nepateikšu...
Man viedoklis tāds - par šo naudu vislabākais variants būs audi quattro.
Ieteiktu Evolūciju, bet budžetā neiekļaujās. Pat turbo Impeza tur netiek, vari necerēt (nu vismaz laba ne). Par pārējiem taviem pieminētajiem drotiem neko labu nepateikšu...
Man viedoklis tāds - par šo naudu vislabākais variants būs audi quattro.
Kaspersky rakstīja: Ieteiktu Evolūciju, bet budžetā neiekļaujās. Pat turbo Impeza tur netiek, vari necerēt (nu vismaz laba ne). Par pārējiem taviem pieminētajiem drotiem neko labu nepateikšu...
Man viedoklis tāds - par šo naudu vislabākais variants būs audi quattro.
Evolūcija butu vismaz viens pakāpiens virs Imprēzas. Es sevi uzskatu par relatīvi labu stūrētāju, bet sportists arī neesmu. Pat Imprēzas gadījumā es ņemtu braukšanas stundas. Es esmu jau noticis, man nevienam nekas nav jāpierāda. Es vēlos nokļūt no punkta A uz punktu B ar saprātīgām izmaksām, saprātīgi ātri un ar saprātīgu drošības sajūtu.
Kaspersky rakstīja: Ieteiktu Evolūciju, bet budžetā neiekļaujās. Pat turbo Impeza tur netiek, vari necerēt (nu vismaz laba ne). Par pārējiem taviem pieminētajiem drotiem neko labu nepateikšu...
Man viedoklis tāds - par šo naudu vislabākais variants būs audi quattro.
Audi quattro nenoniecinu, labi auto. Man tikai ir aizdomas, ka A6 quattro siksanas, buses un pārējās regulāri maināmās daļas maksā vairāk nekā pat nedaudz lielākiem amerikāņu bezceļniekiem.
Tu visu esi sametis vienā katlā. Nevar salīdzināt Durango, kas ir uz pilnā rāmja un, ja nemaldos iespējams 7vietīgs, ar ekstrām utt. ar imprezu...
Mana izvēle būtu Durango vai Cherokee. Tas būtu optimāls komforts/cena/bezceļš izvēle. Wrangler ir baisi spartisks un vieta tur tik cik pašam un suņam. Vairāk neko daudz neiekrausi, bet stilam ir nozīme. Par Freelander ir sliktas atsauksmes no kvalitātes viedokļa. Tam ir tikai Land Rover zīme un cenas, tas arī viss.
Tam pašam Town & Country nav ne vainas. Vismaz braucot ar galvu iesēsties diezgan grūti. Ir braukts gan pa sniegu, gan dubļiem un smiltīm. Ja galva nestrādā, tad pat traktoru var elementāri norakt.
Subaru Outback vai teiksim Volvo XC70 netiek apskatīti?
Es laikam visvairāk skatītos uz Pajero vai Grand Cherokee.
ja braukšana lielāko tiesu pa asfaltu, tad tomēr ieteiktu skatītties vairāk uz parktenieku, vai tml. auto pusi, jo pārvietoties ar Jeep un tamlīdzīgiem pa šoseju, nav pārāk loģiski.
Vēlviens visnotaļ reāls variants ir Subaru Forester. Ja nav doma forsēt izcirtumus u.tml., caurgajamība ir pilnīgi OK. Pieta mpa šoseju braukt tāpat kā ar vieglo auto.
p.s. Varu piedāvāt savējo Forester S-turbo 2000.g., tavā budžetā iekļaujas pilnīgi.
+1
Ja gribi ko augstāku - taspats Jeep būs OK. Ar 4.0 benzīnu+gāzi protams. Wrangleru nevajag, tas ir vairāk svētdienas nekā ikdienas braucamais.
shearer rakstīja: Subaru forester
Stilīgi būtu Ņiva! Čem ņi koņ?!
Sadists..
100km katru dienu Ņivas kaucošās razdatkas sabiedrībā..
alisters rakstīja: Stilīgi būtu Ņiva! Čem ņi koņ?!
a kas vainas opeljiem? tjip monterey/frontera!? cenaa iekljaujaas, gadu ar labu var dabuut, detaljas opelim ar 5Ls/spainis offroadaa ar tiiri normaali brauc
Nu detaļas tam "Opelim" (īstenībā - Isuzu) nekādi nebūs pa 5Ls, turklāt dabūt arī nekur nevarēs. Un gļuki ar to opeli noteikti būs vairāk kā Foresteri.
Kamikadze rakstīja: a kas vainas opeljiem? tjip monterey/frontera!? cenaa iekljaujaas, gadu ar labu var dabuut, detaljas opelim ar 5Ls/spainis offroadaa ar tiiri normaali brauc
Kamikadze rakstīja: a kas vainas opeljiem? tjip monterey/frontera!? cenaa iekljaujaas, gadu ar labu var dabuut, detaljas opelim ar 5Ls/spainis offroadaa ar tiiri normaali brauc
Man ir bijuši vairāki opeļi, sievai arī viens tāds ir, normālas mašīnas, par detaļu cenu piekrītu. Vienīgais, ka opelī ir grūti iesēsties pēc amerikāņa. Sajūta ir tāda, ka par kaut ko tu būtu saņēmis sodu. Komforts un gaita ir nesalīdzināms.
foresteris taksh buuveets uz imprezas platformas ... ok, ir augstaaks, bet rijiigaaks, pirmajiem foresteriem skats ne visai tuvs sirdij
nu bet tas foresters ir negliits trakoti
Gnoms rakstīja: kam māte, kam meita, kam kleita... man jamie tīk...
pac tādu gandrīz paņēmu...
aciim redzot ne visai patikaas, ja jau nepanjeemi tomeer
ta neko nepanjeemi, jo nebij cenas-komplektaacijas atbilstiibas?!!?
Gnoms rakstīja: cenu robežā līdz 10K, labs:
www.mobile.de/...
Es jau iepriekš, to pašu teicu, ka forester, respektīvi piedāvāju savējo,
intereses pēc (manējais turklāt jau Latvijā ar visu TA un jau facelift modelis)
man tāda aizdoma , ka leiši galīgi neorietenterējas auto cenās;
www.plus.lv/... (labākais!)
www.plus.lv/... vācietis- www.mobile.de/...
mūsu Georgs- ss.ss.lv/...
Nu tas viss noteikti "ņe s prosta"
Kaut gan, cik es tā virspusēji esmu novērojis šad tad pastoties viņu saitus un palasot viņu reklāmas avīzes, tad leišos Subaru nez kapēc tiešām ir salīdzinoši lēti...
martinello rakstīja: man tāda aizdoma , ka leiši galīgi neorietenterējas auto cenās;
www.plus.lv/... (labākais!)
www.plus.lv/...
www.plus.lv/...
www.plus.lv/... vācietis- www.mobile.de/...
mūsu Georgs- ss.ss.lv/...
Ar Leišiem viss ir kārtībā, tie auto ir no ASV, ja gribēsi piereģistrēt latvijā , laipni lūgts uz sertifikāciju ar visu no tā izrietošo.
Aizmirsti amerikanu masinas. Man bija jeep cherokee. Nekad vairs. Tagad braucu ar Toyota LC 95 3.0 D4D. Diena pret nakti. Komforts, ekonomija utt.
www.autonet.lv/... www.plus.lv/... abi divi no USA, vai abiem vēl jāveic sertifikācija un cik tāda var izmaksāt
4x4, kura ir labākā izvēle?
Pārvācos dzīvei uz laukiem, darbs Rīgā, pēdējie 8 km līdz mājām pa zemes ceļu. Par 4x4 sāku domāt jau pērkot māju, pēdējo dienu lietus lika saprast, ka vēl vienu auto vajadzētu iegādāties ātrāk par ziemas sākšanos.
Šobrīd braucu ar Chrysler Town&Country 1998.g. 3.8l, pirms gada nopirku un uzstādīju labu gāzes iekārtu. Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar visu. Saprātīgs degvielas patēriņš, relatīvi nelielas ekspluatācijas izmaksas, fantastisks komforts par šo cenu.
Kurš pilnpiedziņas auto variants Jūsuprāt būtu vislabākā izvēle pie sekojošiem nosacījumiem:
- 16 km zemes ceļa + 80 asfalta 5xnedēļā
- neesmu mednieks vai bezceļa sportists
- auto cena: 3000 - 10000 EUR
- saprātīgas ekspluatācijas izmaksas
- stilam ir nozīme
Pats esmu virtuāli uzlicis aci uz Dodge Durango, Jeep (Wrangler, Cherockee, Grand Cherockee), no ne amerikāņiem - Land Rover Freelander, Subaru Impreza 2.0 turbo. Ļoti dažādi auto, bet visi var pildīt uzdevumu un man liekas simpātiski.
Būšu priecīgs, ja kāds padalīsies ar pieredzi par minētajiem modeļiem, pievērsīs manu uzmanību kaut kam citam vai vienkārši izpaudīsies par šo tēmu.