4x4, kura ir labākā izvēle?

Dainis39 Reģ.: 23.04.2007

Pārvācos dzīvei uz laukiem, darbs Rīgā, pēdējie 8 km līdz mājām pa zemes ceļu. Par 4x4 sāku domāt jau pērkot māju, pēdējo dienu lietus lika saprast, ka vēl vienu auto vajadzētu iegādāties ātrāk par ziemas sākšanos.

Šobrīd braucu ar Chrysler Town&Country 1998.g. 3.8l, pirms gada nopirku un uzstādīju labu gāzes iekārtu. Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar visu. Saprātīgs degvielas patēriņš, relatīvi nelielas ekspluatācijas izmaksas, fantastisks komforts par šo cenu.

Kurš pilnpiedziņas auto variants Jūsuprāt būtu vislabākā izvēle pie sekojošiem nosacījumiem:

- 16 km zemes ceļa + 80 asfalta 5xnedēļā

- neesmu mednieks vai bezceļa sportists

- auto cena: 3000 - 10000 EUR

- saprātīgas ekspluatācijas izmaksas

- stilam ir nozīme

Pats esmu virtuāli uzlicis aci uz Dodge Durango, Jeep (Wrangler, Cherockee, Grand Cherockee), no ne amerikāņiem - Land Rover Freelander, Subaru Impreza 2.0 turbo. Ļoti dažādi auto, bet visi var pildīt uzdevumu un man liekas simpātiski.

Būšu priecīgs, ja kāds padalīsies ar pieredzi par minētajiem modeļiem, pievērsīs manu uzmanību kaut kam citam vai vienkārši izpaudīsies par šo tēmu.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: [ Tjipa, ``zemaa shasija``?) t.i.Kaajas loti iisas, bet rumpis garsh)?

Jeps tieshi taa arii ir, lidz ar ko "benkju" izveele ir diezgan kritiska. It iipashi njemot veera ka videeji katru otro nedeeljas nogali tiek braukc uz laukiem 180+ km. kas ir laika zinjaa no 2 -3 stundaam atkariibaa no Riigas "aizcieteejumiem".

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

lietoju Chevrolet Tahoe 6.5ltru turbodizeli un liekas ka i ok. pats dzivoju laukos un prieksh lauku celiem neko labaku par tadu cenu neatradu pie nosacijuma ka gribeju diseli automatu un lai ari pa dublainu traktoru izbrauktu celu varu izbraukt. aa vel liela nozime man bija ka varu vilkt smagu piekabi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AUTORAM

neizlasīju visu diskusiju ,bet kapēc Tu neskaties chrysler C&T 4x4 virzienā,ja jau tā patīk ieliec gāzi un...,

Par Durango ... cik zinu ar viņu 4x4 režīmā var braukt īslaicīgi (ko nozīmē īslaicīgi nepateikšu vai tas ir 10, 100 metrus lēni vai dazus kilometrus) jo nav bloķa, pa šoseju itkā labāk kā JEEP , vājāka ritošā ,kā jeep

P.S. Pašam nav neviens no minētiem auto

vilkss Reģ.: 09.10.2006
1 0 Atbildēt

Es par Forester, jo klirenss ir pietiekošs, plus pastāvīgā pilnpiedziņa. Autobild.de gan minēts, ka labāk saglabājušies ir ne Turbo Foresteri, jo tur tas 2.0 nevar neko daudz sačakarēt, turbo versijām rūpīgi jāpārbauda sajūgs un differi.

Pats tuvākā gada laikā pārceļos uz laukiem un kā otro ģim auto ņemšu Foresteru.

Sīkāk par Foriku reviews.drom.ru/...

Kaneelis Reģ.: 01.11.2001
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds ir te palietojis Range Roveru +-2000. gads, 2.5 DSE ? Itkā motors esmot no bembja, tas tas pats nicinātais 2.5 TDS ? Cik km tam auto varētu būt normāls resurss?

Nemiers Reģ.: 09.02.2002
0 0 Atbildēt

Es domaju ja tas komforts apmierina ir craisler vojager 4X4 man draugam bija 3,8 benzins , āda ,automats, laba gāze + komforts un caurgajamība nevajag nekādu riteni no jauna izgudrot un jaturas pie parbaudītām vērtībām !!!

e-nazis Reģ.: 13.10.2006
0 0 Atbildēt

Pievieno izvēlei RAV 4 - labi iet pa bezceļiem, labi iet pa asfaltu un minimāli sveras līkumos, izturīgs un kvalitatīvs, un diezgan ekonomisks!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

RAV 4 pa bezceļiem neiet vispār.

e-nazis rakstīja: Pievieno izvēlei RAV 4 - labi iet pa bezceļiem, labi iet pa asfaltu un minimāli sveras līkumos, izturīgs un kvalitatīvs, un diezgan ekonomisks!

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tas gan .. Doma pareiza

Bat augriežoties pie topika autora problēmas - nu nevag viņam bezceļnieku, pat "tjipa džips" nevajag. Taspats Foresteris apvienojumā ar gana taisnām rokām braucot pa bedrēm un normālām riepām būs OK.

Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

MTZ 82 + treileris, nebūs nekādu bezceļu problēmu

a kāpēc ne Hummer?

personīgi es par A6, vai allroad ... cross country ar ir njecjo

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

mitsu Outlanders (jaunais)

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: www.skandiauto.lv/...

norāvās!

Kaut kā biju palaidis garām info par jauno Outander. Vienu dienu braucu pa Vidzemes šoseju, kādus 200m pa priekšu redzu, ka Mitsuks, bet modeli nevaru atpazīt - priekš Pajero pa mazu, bet Outlanderim no aizmugures ne visai līdzīgs Piebraucu tuvāk un lasu, ka Outlanders

Tā nu sanāca mana pirmā redzēšanās ar jauno Outlanderi bet vecais kaut kā labāk vizuāli piesaistīja.

P.S. Sor par offtopic

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
2 0 Atbildēt

vislielākais klīrenss ir kantainajam čerokam, tātad tas arī ir vislabākais 4x4. Tas, ka viņš grab visās malās un, pa granteni braucot, liekas ka tūlīt tūlīt līkumā apgāzīsies ir pofig - džipam tādam jābūt. Zato kā iet pa purvu, uhh... monstrs

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

čerokam lidz monstram ļoti talu

seaman Reģ.: 18.08.2005
1 0 Atbildēt

www.autonet.lv/...

nu tauta, ko +- par šo var pateikt

skeram Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Laba manta. Esmu pilnībā apmierināts, tikai kaitina dažas lietas, kuras 120'tajam ir novērstas.......

Piebilde par konkrēto:

- Par meh.kārbu (5 ātrumi) neko nezinu, bet varētu būt ekonomiskāka par automātisko (4 ātrumi), bet ar automātisko kārbu ir daudz ērtāk un parocīgāk.....

- Viņam nav klimata kontroles, bet gan tikai kondicionieris (Reklāmā ir nepatiesi rakstīts, ka ir klima).......

- Trūkst 3'šās sēdekļu rindas, pie kuras ātri pierod un no kuras grūti atteikties.....

- Trūkst ādas salona, bet tas jau ir na "ļubiķeļa" ......

PS. Rezumē tāds- pa asfaltu braucot ir diezgan paskaļš, bet bezceļā praktiski visurgājējs......

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

seaman rakstīja: www.autonet.lv/...

nu tauta, ko +- par šo var pateikt

Nobraucu vairāk kā gadu ar tādu diendienā. Par dīzeļdzinēju neko nevaru pateikt, man i 3.4 benzīnnieks ar gāzi.

Aizmugurē ne sevišķi daudz vietas, bet man tas kaut kā samērā pofig. Ir bloķis un pazeminātie, tādad no meža baidīties nevajag, ja vien pašam ir smadzenes. Gāzi minimālais ko esmu dabūjis ir 13L pa trasi, pa pilsētu mierīgi braucot kādi 16-17 litri gāzes.

Izturīgs kā maita. Izmaksas kas bijušas 2 gadu laikā:

priekšējais gultnis wessā - 70Ls

aizmugurējo bukšu maiņa pret tām ko no tanku gumijas taisa - 100Ls (oriģinālās wessā 500Ls)

Gaisa filtrs kaut kādi padsmit, eļļas filtrs pāris Ls.

Gāzes sistēmai kaut kādas tur mebrānas ap 30Ls.

Kalodkas - ap 30Ls komplekts priekšai un pakaļai

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Kur tās tanku gumijas bukses var dabūt? Manam ar tādas derētu.

suurs Reģ.: 06.02.2007
0 0 Atbildēt

Jau otro gadu lietoju LC 100. Esmu sapratis, ka nākošā mašina man būs jaunais simtais. Braucu arī tur, kur ceļa nav. Pretenzijas autiņam ir tikai pret staignāju, bet pret to ir vinča.

Jā, dārgs, bet tagad zinu, ka tas to maksā!

klio Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

nem skodu oktaviju 4+4

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

vilkss rakstīja: Kur tās tanku gumijas bukses var dabūt? Manam ar tādas derētu.

Cik zinu, viņas taisa vairāki kantori. Man taisīja servī, kas atrodas iebraucot Dreiliņos, pa labi no lielā ceļ, adresi konkrētu nezinu. Tur vēl laikam tāda tentu ražotne blakām - kā orientieris.

Nu jau savi 40K nobraukti un vēl ir ok.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti