Pats uz laukiem parasti braucu ar Pajero. 200 km pa asfaltu (vai bij ziema, vai vasara), 12 km pa granteni, 1 km pa dūksti vai 50 cm kupenām. 7 vietas, turbodīzelis, gana līgana gaita, gana žigls un kluss pa šoseju (dēļ atslēdzama priekšējā tilta), gana komforta, gana kravnesības... Ne jaunāku par 2000. gadu gan, jo tie vairs nav bezceļnieki un vārds \"izturība\" uz 2000--> paaudzi nav pārmantots... Caurgājība nesalīdzināma ar dajebkuru vieglo (foresterus ieskaitot), jo rāmis + klīrenss (regulējams).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
4x4, kura ir labākā izvēle?
Pārvācos dzīvei uz laukiem, darbs Rīgā, pēdējie 8 km līdz mājām pa zemes ceļu. Par 4x4 sāku domāt jau pērkot māju, pēdējo dienu lietus lika saprast, ka vēl vienu auto vajadzētu iegādāties ātrāk par ziemas sākšanos.
Šobrīd braucu ar Chrysler Town&Country 1998.g. 3.8l, pirms gada nopirku un uzstādīju labu gāzes iekārtu. Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar visu. Saprātīgs degvielas patēriņš, relatīvi nelielas ekspluatācijas izmaksas, fantastisks komforts par šo cenu.
Kurš pilnpiedziņas auto variants Jūsuprāt būtu vislabākā izvēle pie sekojošiem nosacījumiem:
- 16 km zemes ceļa + 80 asfalta 5xnedēļā
- neesmu mednieks vai bezceļa sportists
- auto cena: 3000 - 10000 EUR
- saprātīgas ekspluatācijas izmaksas
- stilam ir nozīme
Pats esmu virtuāli uzlicis aci uz Dodge Durango, Jeep (Wrangler, Cherockee, Grand Cherockee), no ne amerikāņiem - Land Rover Freelander, Subaru Impreza 2.0 turbo. Ļoti dažādi auto, bet visi var pildīt uzdevumu un man liekas simpātiski.
Būšu priecīgs, ja kāds padalīsies ar pieredzi par minētajiem modeļiem, pievērsīs manu uzmanību kaut kam citam vai vienkārši izpaudīsies par šo tēmu.