Es domāju, ka ar to vien, ka eksemplārs rets, jau viss ir izteikts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es domāju, ka ar to vien, ka eksemplārs rets, jau viss ir izteikts.
kaa nekam neder 1.8 motors?!?!? choms staastija, ka vinja bosam esot A6 ar 1.8 motoru + tomaats -> braukt varot A6 taapataam nav domaats gonkaam
Es saprotu ka tirgus iet par to A6 kas C4 bundžā nāk.
Džentelmeņi, cik tas bīdelis spējīgs pagriezt es inetā varu atrast. Mani vairāk izturība, resurss intresē
Marchiks_ rakstīja: 1.9TDI arī tāds nīkulis vien ir.
Nīkulis esi tu... kad sanāks tev naudiņa kaut kam tādam vai kāds iedos pavizināties,apjēgsi kaut ko no mašīnām, bērnudārza meiteņu elk.
aga, plakaniski krustaa likt A6 taa jauda A6 domaata, lai vareetu pa baani normaali kaast ... bet 11..12sec sotaks prieksh taa 1.8 motorelja ir normaals cipars, ko lai saka tie, kas brauc ar diizeljmerivaam, kam sotaks tikai peec 17..18 sekundeem tiek sasniegts?!?
Napalms rakstīja: Es saprotu ka tirgus iet par to A6 kas C4 bundžā nāk.
pilnīgi pareizi! C4 mazāka kā 2.0 nebija
A6 C4:
1.8 20V ADR 92 125 12/95-02/97
1.9 TDI 1Z 66 90 06/94-02/97
2.0 AAE 74 101 06/94-02/97
2.0 ABK 85 116 06/94-02/97
2.0 16V ACE 103 140 06/94-02/97
2.3 AAR 98 133 06/94-12/95
2.5 TDI AAT 85 116 06/94-02/97
2.5 TDI AEL 103 140 08/94-02/97
2.5 TDI AAT 84 114 01/95-02/97
2.6 V6 ABC 110 150 06/94-02/97
2.6 V6 ACZ 102 139 06/94-02/97
2.8 V6 AAH 128 174 06/94-02/97
2.8 V6 30V ACK 142 193 12/95-02/97
Marčik, ej atpakaļ uz grāvi mazgāt bebrus, nesmīdini cilvēkus.
Mož kāds kādu krievu saitu zina, kur palasīties atsauksmes var?
1.8 i normaals biidelis, audjiks taksh razjojis ij dafiga auto shams ir iekshaa
Kamikadze rakstīja: aga, plakaniski krustaa likt A6 taa jauda A6 domaata, lai vareetu pa baani normaali kaast ... bet 11..12sec sotaks prieksh taa 1.8 motorelja ir normaals cipars, ko lai saka tie, kas brauc ar diizeljmerivaam, kam sotaks tikai peec 17..18 sekundeem tiek sasniegts?!?
Pilnīgi pareizi. 11-12 sekundes līdz 100 km/h ir cienījams dinamikas rādītājs. Atcerēsimies padomju laikus, kad žiguļa 18-20 sekundes likās OK, bet žigulis ar 1,6 litru motoru un ieskrējienu 15 sekundes līdz 100 km/h likās spridzeklis.
VWfans rakstīja:
Kamikadze rakstīja: aga, plakaniski krustaa likt A6 taa jauda A6 domaata, lai vareetu pa baani normaali kaast ... bet 11..12sec sotaks prieksh taa 1.8 motorelja ir normaals cipars, ko lai saka tie, kas brauc ar diizeljmerivaam, kam sotaks tikai peec 17..18 sekundeem tiek sasniegts?!?
Pilnīgi pareizi. 11-12 sekundes līdz 100 km/h ir cienījams dinamikas rādītājs. Atcerēsimies padomju laikus, kad žiguļa 18-20 sekundes likās OK, bet žigulis ar 1,6 litru motoru un ieskrējienu 15 sekundes līdz 100 km/h likās spridzeklis.
Jaa cik maz cilvēkam vajag
12sek-100 ir taads pasvaks radiitaajs braukt var bet diez kas nav.
8sek-100KM/H +/- normaali bet vajag vairaak
6sek-100KM/H tas ir OK
4.5-5sek-100KM/H vot tas ir spridzeklis
18sek-100KM -tas man nav saprotams jo pats vienreiz braucu ar WV passat 1.9TDI 90 ZS 98.g (14.5 sek-100KM/H) apdzīt uz bauskas šosejas bija gandrīz nereāli tikai liekot 3 robā un gāze grīdā un ja taalumaa nav nevienas masiinas tad veel var mēģināt tas ir ārprāts ne braukšana.
Ai nu ko jūs te ņematies. Šūmaheri atradušies. Esat kādreiz kaut ko nokavējuši dēļ mazā motora? Neesat kādreiz kādu apdzinuši? Tad vajag iemācīties braukt. Man laikam ir citas prioritātes, nevis aizskriet pirmajam no krusta. Vai arī es neko nesaprotu
Milicists rakstīja: Ai nu ko jūs te ņematies. Šūmaheri atradušies. Esat kādreiz kaut ko nokavējuši dēļ mazā motora? Neesat kādreiz kādu apdzinuši? Tad vajag iemācīties braukt. Man laikam ir citas prioritātes, nevis aizskriet pirmajam no krusta. Vai arī es neko nesaprotu
Nav jau runa tikai par paskriešanos apdzīšanu bet savā ziņā par drošu braukšanu (ja prot savldīt emocijas )
Piemēram ja man ir 3.0 turbo benzīnnieks tad es jūtos daudz komfortablāk pilsētas satiksmē kad vajag izgriezt uz galvenā ceļa kad es to varu izdarīt pārliecinoši un bez stresa apdzīt kādu ja vajag lai laikus paspētu iegriezt vajadzīgā joslā utt.
Nem ar turbo 1,8 tas gan ir normals priekš ta a6.
Manā valdījumā bijušie auto 1) Kadets 1.3 benzīns
2) Mazda 323 1.3 benzīns/gāze
3) VW Jetta 1.6 benzīns
4) Audi 80 1.6 dīzelis
Esošais auto 5) MB 250 dīzelis
Darba auto 6) Ford Transit 2.5 dīzelis
7) Renault Master 2.2 turbo dīzelis
Ne ar vienu no uzskaitītajiem auto NEKAD neko neesmu nokavējis, visur esmu iegriezies, pārkārtojies un neesmu jutis briesmas dzīvībai pie apdzīšanām. Protams jauda ir svarīga, bet ne jau tik lielā nozīmē, kā te dažs labs izteicās. Vienkārši vajag domāt līdzi Nu kaut kā tā.
batka rakstīja: Nem ar turbo 1,8 tas gan ir normals priekš ta a6.
A6 C4 bundžai 1.8 turbo nav nekad bijis.
Milicists rakstīja:
6) Ford Transit 2.5 dīzelis
Balts ar zilām lampiņām uz jumta?
A6 1,8 bīdelis...
Cienījamie guru! Tā kā nesen konstatēju, ka visi A6 2.5 TDI, kas man pa kabatai ir nopirkti, tad sāku benzīnnieku lūkoties. Varbūt kāds varētu pateikt kādu vārdu par 1.8 bīdeli. Pēc catalog.ru itkā šerpāks par 2.0 esot. A kā šim ar resursu. Es saprotu, ka eksemplārs rets, tomēr ceru, ka kāds ko spēs pateikt. Iepriekš paldies!