nu trose jau tur vismazāk vainīga...
domāju, ka viens no diviem variantiem:
1) tā dakša, kas spiež uz izspiedējgultni ir kaut kā cietusi un tāpēc ne vienmēr spiež no pareizā "pleca"
2) kurvim kirdik... iespējams, ka t.s. diafragmā viena vai divas atsperes iznākušas no stiprinājumiem un tad, atkarībā kā uzpsied, ir dažāds rezultāts.
man domāt, ka bez sajūga noņemšanas tur skaidrībā netiksi...
veca forda sajūga problēma
Troses sajūgam piemeties kaut kāds niķis: spiežot pedāli, regulāri [vairākas reizes katrā braucienā] tas paliek "mīkstāks", it kā neatnāk pedālis līdz galam atpakaļ, gājiens it kā īsāks; kādā no nākamajām spiešanas reizēm dzirdams "klikš", un pedālis atkal ir normāls -- "cietāks", it kā atlec līdz galam atpakaļ. Retu reizi pie lietošanas kārtīgi nokrakšķ [tiešām reti]. Strādā citādi labi, tikai klankšķ un mainās cietums pedālim.
Tāda pati vaina bija jau reiz piemetusies, domāju, ka trose drīz būs beigta, nopirku trosi un vedu uz servisu, lai apskatās kas par vainu un pie vajadzības nomaina. Servī laikam bija sapratuši, ka vienkārši gribu, lai nomaina trosi, bet dievojās, ka jaunā nopirktā esot par īsu -- pie tam, esošajai trosei & sajūgam nekādu vainu neatrada; esot tikai veikuši kaut kādu tur profilaksi - *BET* problēma pazuda, t.i., kaut ko viņi tur tomēr [paši nezinot?] bija salabojuši. Tagad krakšķēšana ir atpakaļ, nesaprotu, vai atkal jābrauc uz servi, vai nemaz problēmas nav?
Kādam ir kas tāds gadījies, vai ir kādas [sakarīgas] idejas, ka pie vainas?
Mašīna ir 92. gada Ford Scorpio 2.0 bendzīna...