Volviks rakstīja: Varbūt šajā topikā iztiksim bez visādu "gudrinieku" piezīmēm un prātulām. Paldies!
tūlīt atrausies VARBŪT NEIZTIKSIM !
Volviks rakstīja: Varbūt šajā topikā iztiksim bez visādu "gudrinieku" piezīmēm un prātulām. Paldies!
tūlīt atrausies VARBŪT NEIZTIKSIM !
OCTAVIA II RS
"Octavia RS" modifikāciju "Škoda" piedāvās gan ar hečbeka, gan universāla virsbūvi, dzinēji abiem spēkratiem būs divi - 2,0l TFSI un 2.0 TDI. Pateicoties turbīnai un tiešajai degvielas iesmidzināšanai, benzīna motors attīsta 200 ZS jaudu un 280 Nm maksimālo griezes momentu intervālā no 1800 līdz 5000 apgr./min, savukārt dīzeļdzinējs attīstīs 170 zs un 350 Nm. Čehu ražotājs apgalvo, ka šādi aprīkots ģimenes hečbeks "Octavia" ar bezīna dzinēju 100 km/h var sasniegt 7,3 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 240 km/h, savukārt universāla attiecīgie rādītāji ir 7,5 sekundes un 238 kilometri stundā. Īpaši "Octavia RS" modeļiem paredzēti vairāki ekskluzīvi virsbūves krāsojumi, proti, Race Blue, Sprint Yellow, Corrida Red, Diamond Silver un Black Magic. Tomēr vislabāk par "Octavia RS" dabu liecina sportiskāks izskats - ātrajām škodām ir pārliecinošāka izskata bamperi, kā arī dubultais izpūtēja uzgalis aizmugurē. Papildus šiem elementiem uz hečbeka bagāžas nodalījuma pārsega piestiprināts neliels spoilers. Protams, neiztikt arī bez lielāka izmēra vieglmetāla riteņu diskiem, caur kuriem, starp citu, var saskatīt netradicionālas krāsas bremžu suportus - "Octavia RS" tie ir zaļi.
Ja ir iespēja - ņem!
Nav bijusi darīšana ar škodām, bet toties šad tad pabraukts ar nikno passat ar 3.2 4motion DSG. Ļoti īsu aprakstu vari tepat iauto meklēt pie pieredzes.
Lai gan pats neesmu slinks manuālās kārbas raustītājs, tomēr jāsaka, ka DSG ir viens brīnumains izgudrojums. Paskatījos, ka skoda arī piedāvā octavia combi ar DSG, tie gan nāk tikai ar dīzeli. Cena tāda pati kā RS Es domāju, ka pats ņemtu dīzeli ar DSG, gan zaudējot veselu gūzmu ar zs... ... nē. Tomēr laikam tas RS ir klasi augstāka un ja viņai vēl pieliek ksenonu, tad viss ideāli.
P.S. ksenons ne jau lai pastieptu, bet lai palīdzētu braucot. Rīktīgi labs! Augstākminētājam passatam bija ksenons (kā papildaprīkojums VWam ksenons ir 4x dārgāks) un redzamību uzlaboja manuprāt reizes divas!!!
Es par RS ar ksenonu!
Pirms pusgada biju nobriedis auto maiņai. Kā vairantu apskatīju arī Octavia. Diemžēl sasodītais VW concerns nepiedāvā "nikno" dīzeli un TFSI kombinācijā ar DSG un kādu no "lētajiem" zīmoliem - Seat vai Škoda. Bet manuālis mani nesaistīja. Un jauna VW vai Audi cenas (pie laba aprīkojuma līmeņa) man bija par kodīgām.
Ja nav iebildumu raustīt kloķi, tad tas TFSI varētu būt labs. Man arī liekas, ka tas bīdelis ir arī salīdzinoši ekonomisks ikdienas režīmos.
Daļai noteikti patiks tas zilais spectonis, kas ir pieejams RS.
Jāņem vērā, ka, neskatoties uz lielāku cenu, RS aprīkojuma līmenis dažās komforta pozīcijās bija zemāks nekā "parasto" Škodu augstākajā līmenī (Elegance?). Bet tur jau visu laikam var pa samērīgām naudām piepirkt klāt.
Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
.. kad es pirku O2, man salonā prasīja, vai negribot uzklonēt automātiskās gaismas? tipa uzsaukšot uz karlas rēķina
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
Motora pārsegs ar balstu itkā skaitās atpalicība (manai exMazda6 arī tāds bija), bet štrunts vien ir. Jo kamēr auto jauns, tikmēr tas pārsegs virināms tikai, lai pielietu logu mazgājamo šķidrumu. Un pat man, komfortu mīlošam ļaužam tas netraucē.
Škoda + TFSI + DSG = ir reāla iespēja man pārsēsties no lietota BMW uz Škoda.
Gasjs rakstīja:
Škoda + TFSI + DSG = ir reāla iespēja man pārsēsties no lietota BMW uz Škoda.
Vai arii izveeleeties nevis Golf GTI, bet RS TFSI DSG
Jaunulis rakstīja:
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
Kā ar skaņas izolāciju?
Volviks rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
Kā ar skaņas izolāciju?
Pirms tam lidoju ar SAAB 95, protams, ka taa ir citas klases mashiina, bet nu ir redzeetas (dzirdeetas) arii sliktaakas izolaacijas mashiinas (tpfu, mashiinas ar sliktaaku skanjas izolaaciju
pazistams coms ari brauc ar rs tdi un vieniga problema esot ar spararatu kas briziem skrapstot. parejais ok. dileris ari piekrit mainai.
Tantinju stasti kad spararats tads parts ka 140 hp motorelim, tadel saise.
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
Jā, šitais kapota marasms manai ocatvia 1 arī ir. IV golfam ir uz cilindriem. Otrajai tad arī nav izlabojuši. Kaut kā jau tā mašīna lētāka jāuztaisa. Pa sīkumam, pa sīkumam un savācās.
vilko rakstīja:Jā, šitais kapota marasms manai ocatvia 1 arī ir. IV golfam ir uz cilindriem. Otrajai tad arī nav izlabojuši. Kaut kā jau tā mašīna lētāka jāuztaisa. Pa sīkumam, pa sīkumam un savācās.
Man jaunajai hondai ari ir pasam jaatbalsta. 1 reizi menesi pielejot logu skidrumu man tas galiigi netrauce.
vakar viena tada škoda draģi nevareja nokost mazo 323 mazdiņu.Nu miskastes tas jaunas mašinas tomer ir.Itka zirgi ir nu bet visi lakam klibi
batka rakstīja: vakar viena tada škoda draģi nevareja nokost mazo 323 mazdiņu.Nu miskastes tas jaunas mašinas tomer ir.Itka zirgi ir nu bet visi lakam klibi
kā nu kura.. mazdas nevar pārāk zemu vērtēt. vakar vienā draģī 323 diezgan nopietni kodās ar audi S2. Zato ar jauno Hyundai kupeju tika galā bez problēmām.
A par škodām- aparāts normāls, ja nevajag neko pagarināt, gandrīz vai labākā izvēle
ar s4 kodas.Tas s4 tak nojats lidz klinķim un vel šoferis ar lohs nemak normali startu paņemt.
batka rakstīja: ar s4 kodas.Tas s4 tak nojats lidz klinķim un vel šoferis ar lohs nemak normali startu paņemt.
Varbūt nerunājam par 1 un to pašu notikumu, bet labi zinu, ka bija skrējiens arī ar S2. Pirmajā piegājienā džekam blakus brauca draudzene, nākamajos jau bija izsēdināta a šis pats manāmi sanervozējies
1. Tas ka kādam liekas, ka dragreiss ir vieta, kurā var pateikt kura mašīna labāka un kura ir sliktāka, tad tā ir jūsu problēma. 2. Tas, ka kāds nav vinnējis mazdu ar Škodu RS, tad jāatceras tāda lieta, ka ļoti liela nozīme ir blīvei starp stūri un sēdekli. 3. Nelegālie dragreisi ir "pagarināšanas" pasākums puišeļiem. 4. Apskatiet vēlreiz tēmu un spamot varat citur!
Volviks rakstīja: 1. Tas ka kādam liekas, ka dragreiss ir vieta, kurā var pateikt kura mašīna labāka un kura ir sliktāka, tad tā ir jūsu problēma. 2. Tas, ka kāds nav vinnējis mazdu ar Škodu RS, tad jāatceras tāda lieta, ka ļoti liela nozīme ir blīvei starp stūri un sēdekli. 3. Nelegālie dragreisi ir "pagarināšanas" pasākums puišeļiem. 4. Apskatiet vēlreiz tēmu un spamot varat citur!
Savas domas par konkrēto mašīnu izteicu pāris postus augstāk
Skoda RS TFSI
Varbūt kādam ir šāda mašīna un var padalīties ar savu pieredzi un subjektīvu viedokli par +/-
P.S. Cerams šajā topikā iztiksim bez visādu "gudrinieku" piezīmēm un prātulām. Paldies!