Ja nemaina un neuzmana eļļas līmeni - jebkuram auto šāles noklāsies. Parasti ar Prelūdēm ieberžas minot grīdā un nodedzinot eļļu zem MIN.
Bet ar to motoru tāvien gribas iemīt lai VTS pastrādā
Ja nemaina un neuzmana eļļas līmeni - jebkuram auto šāles noklāsies. Parasti ar Prelūdēm ieberžas minot grīdā un nodedzinot eļļu zem MIN.
Bet ar to motoru tāvien gribas iemīt lai VTS pastrādā
jā, un uzreiz nomaini bremžu diskus un klučus, jo tie mēdz nodilt, ka arī nomaini visas spuldzītes - tās kaut kad, varbūt pavisam drīz, izdegs ! vēl pārvelc uzreiz visus beņķus - ar gadiem materiaļs arī izdilst. Par eļļū un benzīnu nemaz nerunājot - tās vispār mēdz kaut kur izgaist un tik jālej un jālej klāt
Ja eljas spiediens ir OK, tad varbut vari atlikt liidz naakam riikojumam to šāļu mainju
Protams,ka maini nost... sikums-pāris sotakos taču ierakstisies...
Tipiskam autiņam šāles parasti neviens i nedomā mainīt, ja spiediens normāls un motors neizdveš dīvainas skaņas.
No otras puses, ja konkrētā modeļa un motora autiņam ir novērotas šāļu problēmas biežāk nekā citiem (krietni biežāk) motoriem, tad, manuprāt, tur varētu būt kāda korelācija. Ņemot vērā to, ka remonts aprautu šāļu gadījumā var sanākt sāpīgs, profilaktiski nav neprātīgi nomainīt šāles jau pēc iegādes.
Pēc auto iegādes, vai tu maini zobsiksnu un eļļas? Jeb tu esi oriģināls un nemaini? Neklausies ko citi saka? Neņem vērā to, ka automobiļiem mēdz būt motora defekts laikus nemainītu siksnu/eļļu dēļ?
Jebkurā gadījumā paldies par visiem viedokļiem. Būtu ļoti priecīgs, ja kāds, kuram šis motors arī bijis padalītos ar iespaidiem un pieredzi.
es nekad veel peec auto iegaades neesmu mainiijis siksnas, elljas un hvzkoturveel mainiit auto siksnas - ko tas noziimee? kaapeec to jaadara?
Ja šāles apraus tad to laicīgi pamanot (un to troksni ir grūti ignorēt) remonts izmaksās tikpat cik viņu maiņa uzreiz. Un ja motoram ir tieksme apraut šāles - kādēļ tāda pārliecība ka arī jaunās neapraus??
Man gan bija Prelude ar 2.0 L motoru, kuri ir izturiigaaki par 2.3...
Tik tieshaam 2.3 motoram ir tendence uz shaalu bojaashanos. Zinu,ka ir vairaaki ipashnieki mainiijushi `profilakses` deel shaales, domaaju, ka lietotam sportinieka motoram ir normaali, ka ipashnieks nomaina potenciali bistamo detalju, ja negrib palikt uz celja.
P.S. Varu piedaavaat 2.0 motora rezerves daljas+karbu,. Leeti!
Šales jamaina katra otraja eļļas maiņa un obligati
Uzmanību ar tekstiem šajā topikā. Ir tā- ja cilvēks uzdod dumu jautājumu, ir jāatbild korekti.
Es piedāvāju viņam pēc garšas noteikt to vai 'sāles ir beigtas, jo pagaršojot eļļu, to varot noteikt... bet par to esot bans paredzēts
Diktatūras sākums? Vai jefiņu portāls?
slumpitis rakstīja: Uzmanību ar tekstiem šajā topikā. Ir tā- ja cilvēks uzdod dumu jautājumu, ir jāatbild korekti.
Es piedāvāju viņam pēc garšas noteikt to vai 'sāles ir beigtas, jo pagaršojot eļļu, to varot noteikt... bet par to esot bans paredzēts
Diktatūras sākums? Vai jefiņu portāls?
Tieši tā - jefiņu portāls! Izskatās, ka daži no lasītājiem/apmeklētājiem sāk nefiltrēt, ko dara un kļūst par jefiņiem. Labi, ka pārējie ~100.000 (iAuto mēneša auditorija) nav tādi.
nu ja...nākamais uzceps topiku ' Vai taisnība, ka tikko nopirktu , lietotu auto, lai pārreģistrētu uz sava vārda, ir jāpārkrāso zaļā krāsā ( jo to kāds viņam būs pateicis) un , kaut tas acīm redzami būtu stulbums, neko par to nedrīkstēs teikt dīvainu, vai ne?
Elmār, cik mašīnām, tās nopērkot, Tu uzreiz esi nomainījis šāles?
slumpitis rakstīja: nu ja...nākamais uzceps topiku ' Vai taisnība, ka tikko nopirktu , lietotu auto, lai pārreģistrētu uz sava vārda, ir jāpārkrāso zaļā krāsā ( jo to kāds viņam būs pateicis) un , kaut tas acīm redzami būtu stulbums, neko par to nedrīkstēs teikt dīvainu, vai ne?
Elmār, cik mašīnām, tās nopērkot, Tu uzreiz esi nomainījis šāles?
Lūdzu pārtraukt offtopiku rakstīšanu!
Rakstiet, lūdzu, par lietu - iAuto saņēmis pietiekami daudz aizrādījumu par "novirzīšanos no tēmas"...
Nebrīnieties, ka daži lietotāji pazudīs no šejienes - līdz IP līmenim... Man ir apnicis, ka kāds mēģina būt gudrāks par pārējiem un ar savu viszinību tikai atbaida normālus cilvēkus. Un smieklīgākais ir tas, ka pēc tam tas pats cilvēks šo portālu un lasītājus nosauc par jefiņiem.
Savulaik, apmeram pirms diviem gadiem 3-shas paaudzes preludei ar 2.0 dzineju taisiju kapremontu. Shales, gredzeni un galvas un kartera blives maksaja Honda centra nedaudz virs 200 Ls, plus rekini klat ellju, elljas filtru, jo pec tam liet atpakalj veco ellju nebutu prata darbs, plus vel par darbu - toreiz darbs bija kaut kadi 150-200 Ls, neatceros precizi, ka ir tagad - nezinu, atkariba no ta kur un pie ka to dara. Ta ka naudas zinja tas kopa Tev pavilks uz saviem 400 Ls +/-. Pec tam it ka dzinejs jaiebrauc - pirmos 3000-5000 km ipashi talak par 2500 rpm dzineju nevajadzetu griezt, lai gan par to dzineja iebraukshanu pashi meistari stridas - vieni saka, ka vajag, citi, ka nee un tas esot bijis aktuali tikai zhiguljiem.
Aaa, un vel - vispar shitie dzineji - visi 3-shas paaudzes, un visi 4-tas paaudzes ir diezan riebigi, cik pazinjam ir - lielakai daljai rij ellju un vel visadas mocibas ar vinjiem, te ari bija stasts - caur pazinju pazinjam, ka noperk rumbula 4-to preludi un pec pusotras nedeljas nokile dzineju un ielido uz kapremontu. Ta ka domaju ka Tev pasham ir japienjem lemums, vari meginat aizdzit uz diagnostiku - pastities, ka ir ar dzineja resursiem, pavero dzineju - ed ellju vai ne.
Honda Prelude 2.3 šāles
Honda Prelude 2.3 šāles