Lielakais minuss kad grab ka dizelis un pietrukst tam 280zs,300zs kadi ir RS6 un RS6 PLUS versijam,savadak protams Audi ka Audi......
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lielakais minuss kad grab ka dizelis un pietrukst tam 280zs,300zs kadi ir RS6 un RS6 PLUS versijam,savadak protams Audi ka Audi......
VAZ2101 rakstīja: Dzinējs 2,5 tdi 6 cilindri 180 z/s. Kādi mīnusi????
1. der paintereseties, cik tukstoshus km iet sadales varpstas un cik maksa to nomainja
2. neslikti zinat ari cik maksa apkope - siksna, rullji un udens suknis (ja vien motors nav izcelts ara no mashinas)
Sadalenes ar viesiem rokeriem un kompensatoriem un vel dažiem niekiem maksa ap tukstoti+darbs.Sadalenes nereti jau beidzas ap 200000tk.
batka rakstīja: Sadalenes ar viesiem rokeriem un kompensatoriem un vel dažiem niekiem maksa ap tukstoti+darbs.Sadalenes nereti jau beidzas ap 200000tk.
Parsvara Latvijas tirguu shie aparati figuree ar 143...156...172 tukstoshu nobraukumu, bet reali? Un tad nu latvju piipls noperk tadu ato un....
ne ta reali ir ap 200tk ir sadelenem pistec
būtu zinājis nebūtu pircis.... cerams ka tik ātri nenolūzīs... būs jāpārdod
Cik no jums ir jaukuši vaļā to dzinēju, ka zinat? m?
Cik no jums ir jaukuši vaļā to dzinēju, ka zinat? m?
Zinu to no laba paziņas, kas nodarbojas ar auto tirdzniecību un remontiem. 6 cilindru TDI Audi dzinējs , kad pabraukts, nav nekas spīdošs. Bet ne jau visos gadījumos.
Tieši tā, ne jau uz visiem tas attiecas. Manu paziņu lokā vairākiem bijuši V6 TDi, ar remontiem nav nācies saskarties. Pats jau labu laiku esmu rūdīts šo motoru fans Viss rullē, tikai regulāras eļļas maiņas un braukšanas vaina.
Par V6 TDi ar 180 zs - ļoti ass, ļoti atsaucīgs un dinamisks, tajā pašā laikā diezgan ekonomisks savai jaudai. Tagad tādu tirgoju, ik pa laikam pabraucu un kaifoju, mans V6 TDi ar 163zs netiek līdzi tādā tempā
Varu garantēt, ka šo dzinēju resurss ir stipri virs 200 tkm (kā dzirdu baumas), cita lieta, ja vācietis vilcis pa bāni regulāri uz max ātrumu, nemainījis eļļas nepieciešamajos intervālos u.tml.
Tie, kuri nopērk pie mums ar it kā 180 tkm, reāli ir piedzīvojuši tuvu 350 tkm Un tādi principā arī var nojukt nedaudz pēc šķietamajiem 200 tkm.. Savukārt, svaigākus pie mums atdzen reti - arī tur labi autiņi maksā dārgi - to latviešu pircējam neiestāstīt..
VAZ2101 rakstīja: būtu zinājis nebūtu pircis.... cerams ka tik ātri nenolūzīs... būs jāpārdod
Tas būs pats stulbākais, ko varēsi izdarīt Paklausīt "spečuku" viedajiem padomiem internetā un pārdot autiņu, ar ko brauc un esi apmierināts. Uz priekšu
Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos
batka rakstīja: Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos
Ar ko tad tas sadalenes mehānisms tāds īpašs, ka tik ātri aiziet? Normālam dīzelim 500tk km ir jāiet bez nopietniem dzinēja remontiem!
ne jau sadales mehaanisms iipašs, bet gan iipašs ir tas, ka šim motoram ir problēmas ar eļļošanos ... un tā kā sadalene ir visaugstāk, tad tai tiek vismazāk eļļas ... kas noved pie tās izdilšanas ...
Sadalaes mehanisms ir ipaš ar to ka ir lidzig ka kadreiz žiguļiem bij.Tikai problema ta ka rokeri ir ļoti maziņi ar mazu darba virsmu.Tas mehanisma tips ir pats par sevi atri dilstoš plus vel maza slidvirsma.Tiem motoriem ieteicama eļļa ar molibdena piedevam
batka rakstīja: Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos
Vai kungs nebūtu tik laipns un nepateiktu konkrēti izdevumu vai saitu kurā Audi ražotāji ( bet ne secondAudi lietotāji) atzīst ka projektēts un ilgu laiku ražots neizdevies motors.
sintris rakstīja:
batka rakstīja: Esmu tadus jaucis.Ne jau motora resurs ir 200tk,bet sadales mehanisma.Tas ir tikai aptuvens tie 200tk.Paši audi ražotaji atzinuši viņu par neizdevušos
Vai kungs nebūtu tik laipns un nepateiktu konkrēti izdevumu vai saitu kurā Audi ražotāji ( bet ne secondAudi lietotāji) atzīst ka projektēts un ilgu laiku ražots neizdevies motors.
neviens nav atzinis kad dzinējs nav izdevies, ja esi draugos ar vācu valodu ieej palasi motortalk.de ko saka paši vācieši par šiem motoriem. -viena no vis biežāk piemeklētajām problēmām-sadalenes defekts.
Nu Tev laikam viss aprobežojas tikai ar saitiem kur visadas klačas baumo.Pajauta taja paša auto riga kadas problemas ir ar sadales mehanismiem.Vacu auto bilda bij plaš aprksts pa tuareq problemam tieši ar šiem dzinejiem
Un ja dzinejam ir tik raksturigas problemas ar tik svarigu mezglu,kas citiem auto neuzrada pat niecigakas diluma pazimes pat pie 500tk km,nu sorry vai to var uzskatit par izdevušos motoru.Tas pats vecais 2,5 tdi r5 absaluti nekadu problemu nobraukt 500tk km.
Batka,peace
Es tak neapstrīdu Tevis sacīto un visiem zināmo faktu par šā motora konstruktīvajām īpatnībām. Apsmaidīju vien it kā neloģisko frāzi-paši audi ražotāji atzīst....- Kur redzēts un dzirdēts ka ražotājs sūrajos konkurences apstākļos paziņotu par savas preces šmuci?
Nu ja centrs atzist problemas ar tiem motoriem tad tas par kaut ko liecina
Apmēram no 1,5 līdz 2,5 k apgriezienu jūtama vibrācija. Vizuāli nevarētu pateikt ka dzinēja spilveni būtu beigti...bet tikai vizuāli. Vai arī gadās citi varianti????? Man tādas problēmas svešas ....jo strādajam ar virsbūvēm.
Nu ar tam vibracijam nemacešu pateikt.Varbut kads spilvens.Bij gadijums kad 1,9tdi bij augstspiediena suknis beigts un tad ari bij vibracija nevareja ilgi vainu atrast.
batka rakstīja: Un ja dzinejam ir tik raksturigas problemas ar tik svarigu mezglu,kas citiem auto neuzrada pat niecigakas diluma pazimes pat pie 500tk km,nu sorry vai to var uzskatit par izdevušos motoru.Tas pats vecais 2,5 tdi r5 absaluti nekadu problemu nobraukt 500tk km.
Nevajag jau te nevienu parliecinat. Ja kads te prasa nezkadus citatus ar autoriem un gada skaitljiem, ka diplomdarba, tad lai chapo talaak. Tikai lai pec tam netaisa n-tos topikus (ka te viens VW virzulis) par teemu - man tiko no vacijas idealajam AUDI sadales varpstas beigtas un remonts 1/3 dalja no auto cenas.
Bridinaja, bridinaja, talaak jau pashi ar galvinju vienreiz par visaam reizeem arii padoma!!!
Vajag tik braukt, ja noklājas- sataisīt un braukt tālāk. Katram lietotam autiņam savas vājās vietas.
Kāds vērtējums-2.5 TDI quattro
Dzinējs 2,5 tdi 6 cilindri 180 z/s. Kādi mīnusi????