opel astra V.S. ford focus

eRTs Reģ.: 04.06.2007

tad nu jautājums tāds-kādu no šiem auto izvēlēties:

1.opel astra 1999.g. 1.8. 16v benzīns, nobarukums patreiz nezināms, ar kondiconieri 5000 eiras

2.ford focus 2001.g. 1.8. TDDI, nobraukums 115 000, ar kondiconieri, cena 6000 eiras

Tipa apskatotie tehniskos datus var secināt, ka fordam degvielas patēriņš būs divreiz mazāks, protams jauda arī mazāka...

Ar mašīnīti nav paredzēts braukt baigos gabalus-tik cik darbdienās pa rīgu un brīvdienās pa Latviju izbraucieni!

kādas domas??? kādas autiņa uzturēšans izmaksas?? vai ar ford ietaupītā degviela dos kādu labumu vai remontos to tāpat nolikšu???

 
1 2
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Vislabāk vispār auto nepērc! Būs mazāk sastrēgumu un vēl uz degvielu un rez. daļām riktīgi ietaupīsi

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu par tādu ciparu es daudz labāk uz kādu 98-99' Micu Galantu paskatītos. Jā, pa pilsētu ar 2.0 benzīnu nebūs dikti ekonomiski, bet nu vismaz atšķirībā no Astras, jutīsies kā cilvēks ar auto, turklāt vizuāli ļoti pievilcīgu. Ir jau arī Micu 2.0 dīzeļi, bet nu... Cik gan dzirdētas atsauksmes, nav slikti tie dīzeļi, bet nu spriediet paši.

Jā, Micu remonti nebūs ne tuvu tik lēti kā Opelim, bet man domāt Micu nebūs tik bieži jāremontē. Viss atkarīgs, vai Tu gribi tikai ripuļus zem pakaļas, vai arī tiešām tādu auto, par ko Tev pašam būs prieks un gandarījums. (Astras un Focusa gadījumā es tādu toč neizjustu... )

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Nu par tādu ciparu es daudz labāk uz kādu 98-99' Micu Galantu paskatītos. Jā, pa pilsētu ar 2.0 benzīnu nebūs dikti ekonomiski, bet nu vismaz atšķirībā no Astras, jutīsies kā cilvēks ar auto, turklāt vizuāli ļoti pievilcīgu. Ir jau arī Micu 2.0 dīzeļi, bet nu... Cik gan dzirdētas atsauksmes, nav slikti tie dīzeļi, bet nu spriediet paši.

Jā, Micu remonti nebūs ne tuvu tik lēti kā Opelim, bet man domāt Micu nebūs tik bieži jāremontē. Viss atkarīgs, vai Tu gribi tikai ripuļus zem pakaļas, vai arī tiešām tādu auto, par ko Tev pašam būs prieks un gandarījums. (Astras un Focusa gadījumā es tādu toč neizjustu... )

Man sievas māsas ģimenē ir 1998.gada Opel-Astra universāls ar dīzeļmotoru un kondicionieri. Varbūt nav gluži skaistuma etalons, taču gaitā ļoti patīkams auto.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Nu par tādu ciparu es daudz labāk uz kādu 98-99' Micu Galantu paskatītos. Jā, pa pilsētu ar 2.0 benzīnu nebūs dikti ekonomiski, bet nu vismaz atšķirībā no Astras, jutīsies kā cilvēks ar auto, turklāt vizuāli ļoti pievilcīgu. Ir jau arī Micu 2.0 dīzeļi, bet nu... Cik gan dzirdētas atsauksmes, nav slikti tie dīzeļi, bet nu spriediet paši.

Jā, Micu remonti nebūs ne tuvu tik lēti kā Opelim, bet man domāt Micu nebūs tik bieži jāremontē. Viss atkarīgs, vai Tu gribi tikai ripuļus zem pakaļas, vai arī tiešām tādu auto, par ko Tev pašam būs prieks un gandarījums. (Astras un Focusa gadījumā es tādu toč neizjustu... )

Man Galants 2.0 ar automātu ēd praktiski tikpat, cik Astra 1.6 8v ar automātu (vidēji ap 9,5-10l), tikai otrais nikuya neiet.

Galantam līdz šim (8 mēneši, ~10kkm) ir bijuši tikai plānotie remonti, kas bija zināms jau pērkot mašīnu (diski, kolodkas + apkopes), savukārt Astrai uz tādu nobraukumi jau pāris simti bija ielikti neparedzētos remontos.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Ugga, padalies ar šo info mazliet par apkopju izmaksām tam Galantam. Es ar uz šitādu pēcāk plānoju skatīties - nebūs tik šerpas izmaksas kā ar Pasātu... Kaut gan pēdējais tagad ripo labi.

Pa cik paņēmi un kā ir automātu? Man jau gribētos Galantu pēc "feislifta" (pēc 99') ar baltajiem pagriezienu lukturiem, bet, cik noprotu, tehniski laikam tie ne ar ko īsti neatšķiras. Bet to ir pagrūti dabūt, ir pārsvarā tikai 97-98' dabonami. Turklāt automāti arī ir pārsvarā, bet nekad ar automātiem neesmu saskāries, mazliet bail ieberzties...

ooPIS Reģ.: 16.06.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

LyNx8 rakstīja: garsh teksts pat mitsu kaa leetu auto

Muuu beeee tirr pirrr.

Pichuk: ej tak stradaat.. taa laiman nav kauns ka maksaaju (pastarpinaati gan) tev algu...

ooPIS Reģ.: 16.06.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Ugga, padalies ar šo info mazliet par apkopju izmaksām tam Galantam. Es ar uz šitādu pēcāk plānoju skatīties - nebūs tik šerpas izmaksas kā ar Pasātu... Kaut gan pēdējais tagad ripo labi.

Pa cik paņēmi un kā ir automātu? Man jau gribētos Galantu pēc "feislifta" (pēc 99') ar baltajiem pagriezienu lukturiem, bet, cik noprotu, tehniski laikam tie ne ar ko īsti neatšķiras. Bet to ir pagrūti dabūt, ir pārsvarā tikai 97-98' dabonami. Turklāt automāti arī ir pārsvarā, bet nekad ar automātiem neesmu saskāries, mazliet bail ieberzties...

bij galants 93 2.0V6 ar tomaatu.. teksim taa: laps

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Ugga, padalies ar šo info mazliet par apkopju izmaksām tam Galantam. Es ar uz šitādu pēcāk plānoju skatīties - nebūs tik šerpas izmaksas kā ar Pasātu... Kaut gan pēdējais tagad ripo labi.

Pa cik paņēmi un kā ir automātu? Man jau gribētos Galantu pēc \"feislifta\" (pēc 99\') ar baltajiem pagriezienu lukturiem, bet, cik noprotu, tehniski laikam tie ne ar ko īsti neatšķiras. Bet to ir pagrūti dabūt, ir pārsvarā tikai 97-98\' dabonami. Turklāt automāti arī ir pārsvarā, bet nekad ar automātiem neesmu saskāries, mazliet bail ieberzties...

Par Galantiem nāc aprunāties www.mitsubishiclub.lv/...

Tur atrodami daudz advancētāki jūzeri, kā es Pašam vēl no dārgajiem remontiem nekas nav iekritis (ptu, ptu, ptu), servisā esmu bijis 1x, kad tika mainītas zobsiksnas (viņam ir divas), ruļļi, eļļa, filtrs, visas 4 kolodkas un priekšējie bremžu diski - kopā 200Ls.

Ņēmu pērn oktobrī pa 4k EUR. Ar automātu it kā vis ok, vienīgi stāvot D pozīcijā ir jūtama neliela vibrācija www.iauto.lv/... , bet tas laikam normāli.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Thnx, tur jau esmu izložņājis krustu šķērsu.. Ir jau labs tas Mitsu forums.

Nu par 200 Ls tāds darbu apjoms ir pat ļoooti okei. Un cena, pa kādu paņēmis esi to auto, arī ir ļoti zema. Nez, kādreiz būs jāpiesakās uz testa braucienu ar automātu, nav īsti sanācis izmēģināt to štelli. Līdz šim vienmēr biedējis palielināts degvielas patēriņš, kā arī automāta remonti, kas gan pārāk bieži laikam nav jādara.

Man pašam pirms tam ir bijis Lancers 90' ar 1.5 GLXi un Galants 93' 1.8 GLSi. Nez, man kaut kāpēc tikai labāke vārdi par šiem auto. Tāpēc arī gribētos ticēt, ka "haizivs" Galanti ir tīri labi autiņi.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Thnx, tur jau esmu izložņājis krustu šķērsu.. Ir jau labs tas Mitsu forums.

Vēl jau jauna tā lapa, forums tikai attīstās

Vairāk neko labu neteikšu, lai Reds neizbano mani par citu resursu reklāmu

pans_janeks Reģ.: 25.03.2007
0 0 Atbildēt

Galants - labākā izvēle starp Astru un Focus. Vienkārši nav man laika visu sīki aprakstīt. Ja vēlies vari pazvanīt 26526532. Braucu jau 1,5 gadu un 40 tūkstoši ir nobraukti. Starp citu automāts.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

vilko rakstīja:

Uggga rakstīja: Ar 1.8 Astru neesmu braucis, ir bijusi lietošanā 1.6 Astra `99 ar automātu. Rezumē: neiet, lai kā pedāļus spaida , degvietu rij kā kāds parketa džips (11-12l vidēji, 70/30 pilsēta/šoseja), rezerves daļas neko lētas nav, bet vajag bieži. Pēc nopirkšanas tika ieguldīti ap 400Ls, lai viss būtu kārtībā. Pēc kādiem 4 mēnešiem 1/2 hadene jāpārlasa, motora spilvens mistiskā veidā pazudis, palicis tikai fragments, elektro gļuki... brrrr, vairāk tādu negribu.

Ar fokusu gan nekādas īpašās saistības nav, vienīgi tika izskatīts kā potenciālais darba auto. 2 gadus vecai (jaunai) mašīnai no akmentiņiem haubē jau iemetusies rūsa, kondicionieris jāpilda... brrr, paldies, nē.

Labāk ieteiktu paskatīties kaut ko citu.

Cik tad tu brauci, ja pusgada laikā jau hadene jāpārlasa. Visticamāk ietaupīji uz rezerves daļām. Es nobraucu 20k un neko nevajadzēja mainīt. Manuprāt samērā glīts auto par adekvātu cenu. Salons gan nav pārāk ērts, bet tas ar ko salīdzina.

Neko daudz nebraucu, kādi 25k varbūt par gadu sanāca, bet vairāk pa pilsētu, ieskaitot bruģi un citus Rīgas "jaukumus". Par ietaupīšanu uz rezerves daļām arī nevar teikt - 1x uzreiz pēc nopirkšanas Hansā, 2x Topers.

Un par salonu arī piekrītu

Es domāju likt lemforderi -esot labas rezerves daļas. Iespējams, pat labākas par oriģinālajām. Sen jau zinaams, ka auto būvētāji tagad vairāk pelna uz rezerves daļām.

Bet nu par astru gan esmu dzirdējis tieši pretējo - tipa astras piekare esot pat ļoti izturīga.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Thnx, tur jau esmu izložņājis krustu šķērsu.. Ir jau labs tas Mitsu forums.

Nu par 200 Ls tāds darbu apjoms ir pat ļoooti okei. Un cena, pa kādu paņēmis esi to auto, arī ir ļoti zema. Nez, kādreiz būs jāpiesakās uz testa braucienu ar automātu, nav īsti sanācis izmēģināt to štelli. Līdz šim vienmēr biedējis palielināts degvielas patēriņš, kā arī automāta remonti, kas gan pārāk bieži laikam nav jādara.

Man pašam pirms tam ir bijis Lancers 90' ar 1.5 GLXi un Galants 93' 1.8 GLSi. Nez, man kaut kāpēc tikai labāke vārdi par šiem auto. Tāpēc arī gribētos ticēt, ka "haizivs" Galanti ir tīri labi autiņi.

Fāterim 93.gadā bija 91.g. galants ar 2.0 benzīna dzinēju. Izturīgs auto bija, bet nu bija pāris remonti, kas kopumā noteikti sanāk dārgāk kā dīzeļ passātu saremontēt. Vienam draugam ir 97.g galants. Gada laikā 1000ls ielikti. Kolēģim ir 02.g. galants. Nav nobraucis vēl 10k, jau ap 1000ls ielikts remontos. Man domāt, ka mitcukiem tomēr ir paliels brāķu skaits. Gadās nopikrt ideālu eksemplāru, bet gadās arī sūdi. agrāk samērā regulāri tika atsaukti mitcuki atpakaļ uz rūpnīcu. Jebkurš lietots auto tomēr laimes spēle un vācieti tomēr ir lētāk saremontēt.

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Aš pat nezinu. Sen atpakaļ bija 01 dīzeļastra un darbā savā laikā bija 03 fokuss benzīns.

Es teiktu - izbrauc ar abām, tad jau sapratīsi kas sirdij tuvāks.

Napalms Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Par dīzeļiem runājot - es tikko par passat motora remontu atpogāju 800Ls. Tas tā - pārdomām.

Ja nopietnie motora remonti būs - tad diesels būs dārgāks. Tā kā ja daudz nav jābrauc un nav galu uz kreiso soļķi, tad jau laikam labāk benzīnu.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu es par Pasāta motora remontu 1,2 k Ls noliku... Neko darīt, tāda dzīve...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Napalms rakstīja: Par dīzeļiem runājot - es tikko par passat motora remontu atpogāju 800Ls. Tas tā - pārdomām.

Ja nopietnie motora remonti būs - tad diesels būs dārgāks. Tā kā ja daudz nav jābrauc un nav galu uz kreiso soļķi, tad jau laikam labāk benzīnu.

Pilnīgas muļķības!!! Dīzelis remontos dārgāks ir tikai tiem kas nesajēdz kas tas tāds dīzelis vispār ir!!! Dīzelim ziemā neeksistē sīkumu ko vasarā vēl tas piedod. Sajāt ar neregulāru apkopi vai ūdeni degvielā to var viena gada laikā! Pie normālas ekspluatācijas dīzelis ir stipri retāk jāremontē, jā remonti ir dārgāki, bet pa daudziem gadiem dīzelis ir kudiš lētāks remontos. Neaizmirsti ka inžektora elektronikas remonti ir ievērojami dārgi - kuru nav nevienam dīzelim.

Par Astru vai Fokusu - abi labi un abiem ir mīnusi - apmēram līdzīgi auto... Tā ka skaties tikai kurš labāk patīk... Remontos tie ir lēti un neprasa biežu iejaukšanos. Par Galantu to gan nevar teikt - vāģis ir visumā labs, bet detaļu canas ir Merša līmenī... it sevišķi bleķi un plastmasiņas ir vispēr pasakainās cenās kā apzeltīti būtu!

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Napalms rakstīja: Par dīzeļiem runājot - es tikko par passat motora remontu atpogāju 800Ls. Tas tā - pārdomām.

Ja nopietnie motora remonti būs - tad diesels būs dārgāks. Tā kā ja daudz nav jābrauc un nav galu uz kreiso soļķi, tad jau laikam labāk benzīnu.

Pilnīgas muļķības!!! Dīzelis remontos dārgāks ir tikai tiem kas nesajēdz kas tas tāds dīzelis vispār ir!!! Dīzelim ziemā neeksistē sīkumu ko vasarā vēl tas piedod. Sajāt ar neregulāru apkopi vai ūdeni degvielā to var viena gada laikā! Pie normālas ekspluatācijas dīzelis ir stipri retāk jāremontē, jā remonti ir dārgāki, bet pa daudziem gadiem dīzelis ir kudiš lētāks remontos. Neaizmirsti ka inžektora elektronikas remonti ir ievērojami dārgi - kuru nav nevienam dīzelim.

Par Astru vai Fokusu - abi labi un abiem ir mīnusi - apmēram līdzīgi auto... Tā ka skaties tikai kurš labāk patīk... Remontos tie ir lēti un neprasa biežu iejaukšanos. Par Galantu to gan nevar teikt - vāģis ir visumā labs, bet detaļu canas ir Merša līmenī... it sevišķi bleķi un plastmasiņas ir vispēr pasakainās cenās kā apzeltīti būtu!

Tieši tā, arī benzīnniekam var sanākt dārgi remonti. Dīzelim dārgākā problēma ir augstspiediena sūknis. Pārējais boļe meņe tas pats, kas benzīnam. Laikam jau visprātīgāk dīzeli pirkt ziemā, kad sals ir vismaz -10. ja šķiļās ar pirmo, ir OK. Bet nu vienalga laimes spēle lietots auto. Un var ieberzties gan ar dīzeli, gan ar benzīnu. Vienīgi ar dīzeli gandrīz ar garantiju auto būs noskrējis stipri daudz.

SEMSS Reģ.: 28.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu nezinu cienītie! Man ir 2001.gada Astra Caravan ar 1.7DTI "šujmašīnas"motoru.Lietoju to jau sesto gadu. Auto uz doto brīdi ir noskrējis ~150 000km. Mašīnai nav ne vainas. Ekonomisks dzinējs. Izturīga ritošā daļa. Ja gadās nejauši"paņemt"kādu lielāku bedri, tad nav jāķer kreņķis, ka būs caursists amis vai kaut kas saliekts. Vācu inženieri ir nopietni piestrādājuši pie šā auto izstrādes.Un šķiet,ka viņiem tas ir izdevies

Epizodiski ir nācies braukt arī ar 1.6 16v benzīnnieku. Nu, ko, skrien labi. Samērā ekonomisks (pārsvarā nācās braukt garus gabalus). Sedanam salona skaņas izolācija ir labāka nekā universālim.

Nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka ja tu brauc ar dīzeli, tad bākā var liet "dajebko" ...un pēc tam gaudo, ka dzinēja remontā ir iegrūdis tik un tik naudiņas.

Viss ir elementāri:

1) regulāras tehniskās apkopes

2) uzpildīt normālu degvielu (nevis gāzt bākā nezināmas izcelsmes suslu)

3) utt.

...vienkārši apnika turpināt uzskaitīt visiem jau tāpat sen zināmas lietas

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

8 gadi nobraucu ar Ford Scorpio 2,5 D... 180 000 km un motora remontiem tika iztērēti 0,00 Ls!!! Sūkni nomainīju uz lietotu = 45 Ls, Nomainīju smidzinātājus (nevis sprauslas) = 40 Ls. Tas viss līdz pat momentam kamēr motors pilnīgi nosprāga - kompresija 16 - 19!!! (cik bija ieprieks nobraukts grīti spriest, bet zinātāji teic ka vismaz 1/2 miljona bij jābūt). Motoram uztaisīju kapitālo remontu un zvaigznītes, ķēdi, šāles, gāzu sadales mehānismu atstāju veco, jo nav vajadzības mainīt - izdilums ļoti minimāls!

Lielākā daļa benzīnnieku jau ap 200 000 km sāk sprāgt nost! Tā ka rēķiniet paši izmaksas!!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti