Vot domāju, kas varētu būt cēlonis... Ventilators par vēlu ieslēdzas?...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vot domāju, kas varētu būt cēlonis... Ventilators par vēlu ieslēdzas?...
Mož dzesēšanas sistēma aizkaļķojusies? vw golpam kādreiz līdzīgi bija gadījies, jo tika daliets destilēts (?) ūdens pie dzesēšanas šķidruma...
Tika izskalota sistēma un problēma pazuda
nu pirkts martā. līdz šim kreņķu nav bijis.
Šodien brālis vedīs uz servisu, tur arī lai skatās kas/kā.
Biju domājis ar to opeli izgāzt pa Eiropu - kā nekā liels, ērts, navigācija... sagādāju jau visas pilnvaras... še tev.
Labi vēl, ka šaize neizvērtās k-kur šveicē varētu atstāt 4ciparu skaitli remontos
Braukšu ar Alfu svojo - eto svojo.
nu pag, kur ir kreņķis? Ar auto ir braukti 4 mēneši (kādi 12kkm) un nekādu nelaimju nav bijis. Pirms pirkšanas tika aizvests pie Hanza auto - tie izkratija, pie komja pieslēdza - kein problem.
Tā kā nav gluži "tikko pirkts"
šķiet, ka nelaime ir termostatā
Nu Liekas ka bus galva jaceļ nost.Ja termostats butu beigts tad temperatura tikai celtos,vai otra varianta ja ir vaļa tad butu pa zemu.
Gnoms rakstīja: skaidrojums:
tu lv pērc auto un uzticoties pārdevēja teiktajam mauc pa EU?
Kur ir problēma? Es esmu izgāzis ar otro gofu 5k km, ar veco audi 80 kādus 30k km pa eiropu, ar skodu 10k. Pagaidām vēl neviens no auto nav pievīlis ceļā. Gribi teikt, ka tikai ar jaunu auto var braukt ceļojumā?
Gnoms rakstīja: pļeģ, jūs ko pasakā dzīvojiet?
Pēc tevis sacītā man ir jānobrauc kādi četri gadi ar LV pirktu autiņu un pēc tam tika jāmēģina riskēt braukt uz EU valstīm?
Bija reiz gadijums ar BMW 2,5TD motoru. Karsa nepartraukti lidzko bija siltaks laiks. Pat motoru saka parjaukt. Vaina bija vienkarsi banala - radiators pilns ar puukam un musaam...
nez, es jau papriekshu izraveetu termostatu un tad paluureetu, kas notiek, galvu vienmeer paspees nocelt
man omegai bija bembuka motors, un tam bij termomufta, vai shim ir, nezinu.Neilgi peec tam kaa paardevu, chomaks omei bij mainiijis radiatoru, arii bija temperatuura kaapusi...tagad viss ok. Veel jau pastaav variants, ka gljuko temp deveejs, kas sleedz ventilatoru iekshaa. Vecaas omegas praktiski nevareeja paarkarseet, za to ziemaa bij auksti, a shitaas uzsilst aatri, a vasaraa akal probleemas, taada nu taa motora konstrukcija. Jaasaak ir ar vienkaarshaako variantu- tb tosola liimeni, termostatu, radiatoru nevis uzreiz jaakjibina motors.
superb rakstīja: Bija reiz gadijums ar BMW 2,5TD motoru. Karsa nepartraukti lidzko bija siltaks laiks. Pat motoru saka parjaukt. Vaina bija vienkarsi banala - radiators pilns ar puukam un musaam...
Ar tādu banālu problēmu ir sakārušies daudzi !!! Un lai cik jocīgi arī neliktos, bet tā mēdz gadīties , ka vienīgā vaina motora karšanai vasaras periodā ir ar pūkām un mušām aizsistais radiators !
2.2 DTi karst
Vakar ne no šā ne no tā omegai sāka karst dzinējs. Krustojumā stāvot T aiziet līdz galam, iedegas lampiņa, pēc mirkļa T norkrīt un atkal viss ok. Un tā visu laiku. Principā zem 95-100 pilsētā nenokrīt.
Ventilators strādā.
Manas domas:
1) Termostats (kad ierubīju pečku, T nokrita)
2) Dzinēja ķēde izstiepusies... itogo dzinējs nepareizi strādā un karst.
Vēl kādas idejas? Kur lai ved diagnosticēt? Pie dīlera? Kur tie taksisti savas omegas remontē?