Marchiks_ rakstīja: Kas ir tehniskā stabilitāte?
Es to biju domājis cik mašīna bieži lūzt, un kaut kā tamlīdzīgi.
Marchiks_ rakstīja: Kas ir tehniskā stabilitāte?
Es to biju domājis cik mašīna bieži lūzt, un kaut kā tamlīdzīgi.
kkaaadaa autopildaa bija rakstiits, ka vieniigais pluss sai masiinai ir dizains....
paareejais-labaak nevajagot
man jau ar vinja vizuaali patiik, bet kad palasaas...www.carsurvey.org/...
Cik zinu tad auto ir labs dizains (tas protams, ir gaumes jautaajums), bet tas laikam arii ir viss Tehniski diezgan neizturiigs auto.
Un ar servisu ari galigi svaki
kurš kraislers tehniski nav mēsls?
No manas saskarsmes - pluss ir tikai AREJAIS dizains. Salons ir tads, ka labak neizteiksos, lai nenopelnitu banu
Par dizainu es jums visiem piekrītu, ka tas ir ok, bet par tiem mīnusiem ko jūs tik skaļi piesaucat neko prātīgu nedzirdu.
Šīs diskusijas mērķis ir uzzināt šīss mašīnas latviešu īpašnieku, vai cilvēku, kuri kaut ko zin par šiem autiņiem viedokļus.
Internetā esmu lasījis un lasījis, bet skaidrībā netieku, tieši tāpēc ir svarīgi kā šī mašīna darbojas skarbajos LV apstākļos un taml.
Neko biežāk par citiem auto tas nelūzt. Vismaz pusotra gada laikā kaut kādas "īpašās PT Cruiser" vainas nav novērotas. Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l). Ja gadīsies palielāks benzīna motors un ar automātisko kārbu, patēriņš būs jūtamāks. Attiecībā uz skarbajiem LV apstākļiem - pagājušajā ziemā tas dīzelis pieleca bez jebkādām problēmām, ritošo daļu pusotra gada ekspluatācijas laikā vēl nav bijusi nepieciešamība aiztikt. Ja runā par vietām, kur remontēt un veikt tehnisko apkopi - neiesaku vest pie oficiālā Chrysler dīlera "TC Motors": dārgi, ilgi un nekvalitatīvi. Un attieksme reti pretīga, no sērijas "Tev vajag, tu arī pielāgojies". Remontē viņus arī daudzās citās vietās, vienīgi kompim pieslēgt var ne visur.
man ar kādu laiku bija vēlme tādu iegādāt,bet painteresējos un...pārgājateica,ka neizturīgs auto.Kā nekā Golpa klase...
Vot ar tiem kompjiem ir tas lielakas problemas.Nedod dievs sak čakareties elektriba.Paziņam bij problemas un nekur nevareja atrast vainu.Teica ka itka kompis jamaina(laikam 1000ls)bet točna nevareja pateikt.Ta ari cilveks brauc un mokas
anonimikis rakstīja: kurš kraislers tehniski nav mēsls?
vienam te baigs naids uz chrusleriem)
Gandrīz gadu lietojam. Nekas neplīst vēl. (2002.g.).
izskatās ka atkal lielaaki tirseeji ir tie kuri nekad ar to chrysleru nav braukuši kāa vienmeer vajag kaut ko aptirst.
redz ka tie kas reaali lieto neeko sliktu nevar pateikt
P.S. man tas chryslers bijis nebijis tikai paardomas par to ka lielaaki specuki ir tie kas nekad nav konkreeto auto lietojuši.
meklee Autobild tur par PT Cruiseru bija apraksts
R99 rakstīja: Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l).
Tas nu gan nav nekāds mazais patēriņš...
Ja nav sveša krievu val. palasies te www.ptcruiserclub.ru/... viņiem vairāk PT lietotāju
Ieteicams nenemt 2001-2003 gada izlaiduma 2.0 benzinnieku. Varēsi baudīt tikai mašinas dizainu. Baudas no braukšanas dēļ kārbas būs minimāli. Jāuzmanās ar automašīnām no Lietuvas un ASV. Ir redzēti nobrauktie eksemplāri jau pie 80-100 000 km, jo autiņu normāli nekopa!
2002-2005g. 2.2 CRD dīzeļiem ir 121zs un pietiekoši laba dinamika pie mērena patēriņa. Ap 7 l pie autiņa pašmasas ap 1600kg.
No 2005.gada 2.2 CRD jau ir 150 zs un daudz patīkamāks salons, mūzika un dinamika!
2.2 CRD ir MB ražojums ar saviem plusiem un mīnusiem (apkopju izmaksas un sarežģītība) - bet teicam dzinējs! Pietrūkst tikai 6-ais robs kārbā.
Ar pirmo esmu nobraucis 22000km un tad pārdevu to tālāk. 2.īpašnieks 4 gados nobraucis 160 000km un pie ritošās remonta ķēries tikai pie 100 000 km nobraukuma.
Ar tagadējo 10 mēnešos nobraucu 33 000km un esmu mainijis bukses, jo mašina dabuja paciest uz Jelgavas ceļiem.
Starpcitu - tā iemesla dēļ, ka bundžā ir daudz bleķu - virsbūve ir ļoti cieta un salons nečīkst arī pie 60-70 000km nobraukuma.
VWfans rakstīja:
R99 rakstīja: Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l).
Tas nu gan nav nekāds mazais patēriņš...
Ko darit. Desa ir dargaka par auzu biezputru. Bet nu katram pec spejam un iespejam...
PTCruiser rakstīja: Ieteicams nenemt 2001-2003 gada izlaiduma 2.0 benzinnieku. Varēsi baudīt tikai mašinas dizainu.
.....
Starpcitu - tā iemesla dēļ, ka bundžā ir daudz bleķu - virsbūve ir ļoti cieta un salons nečīkst arī pie 60-70 000km nobraukuma.
...
Paldies par izmeļošu atbildi, tieši tas ko sagaidīju.
Tad tik turpināšu izpēti, lai beigu beigās kaza dzīva un vilks paēdis.
PTCruiser rakstīja: Ieteicams nenemt 2001-2003 gada izlaiduma 2.0 benzinnieku. Varēsi baudīt tikai mašinas dizainu. Baudas no braukšanas dēļ kārbas būs minimāli. Jāuzmanās ar automašīnām no Lietuvas un ASV. Ir redzēti nobrauktie eksemplāri jau pie 80-100 000 km, jo autiņu normāli nekopa!
2002-2005g. 2.2 CRD dīzeļiem ir 121zs un pietiekoši laba dinamika pie mērena patēriņa. Ap 7 l pie autiņa pašmasas ap 1600kg.
No 2005.gada 2.2 CRD jau ir 150 zs un daudz patīkamāks salons, mūzika un dinamika!
2.2 CRD ir MB ražojums ar saviem plusiem un mīnusiem (apkopju izmaksas un sarežģītība) - bet teicam dzinējs! Pietrūkst tikai 6-ais robs kārbā.
Ar pirmo esmu nobraucis 22000km un tad pārdevu to tālāk. 2.īpašnieks 4 gados nobraucis 160 000km un pie ritošās remonta ķēries tikai pie 100 000 km nobraukuma.
Ar tagadējo 10 mēnešos nobraucu 33 000km un esmu mainijis bukses, jo mašina dabuja paciest uz Jelgavas ceļiem.
Starpcitu - tā iemesla dēļ, ka bundžā ir daudz bleķu - virsbūve ir ļoti cieta un salons nečīkst arī pie 60-70 000km nobraukuma.
Hm,bet kas tad vēlāk-pēc tiem 60-70 Kkm-sāk čīkstēt arvien vairāk vai kā?
Bet Audi un W ar 8 alumīnija svirām ir biežāki servisa apmeklētāji kā Chrysleri. Piekare tik vienkārša ,ka saremontēs jebkurš servis,un orģināldaļas piekarei ir normālā cenā.Viss lūst tiem kas nevīžīgi brauc.
Tā ir. Chrysler PT Cruiser ir būvēts uz Neon platformas un ritošā daļa tam ir vienkārša kā 3pirkstu kombinācija.
Priekšā viss ir remontējams jebkurā servisā. Aizmugurē ir garensija ar vienu vertikālo atsaiti un viss..
Tehniski mašīna patiešām ir ļoti viennkārša.
Attiecība uz to, kas notiek pēc 60-70 000 km... dzīvē neesmu redzējis nevienu auto, kuram uz mūsu ceļiem pie 100.000 km kaut kas nečīkstētu salonā (es te nedomāju auto ar cenu virs 150.000 EUR).
Vienu negatīvo īpašību piemirsu gan - pagrieziena radiusu.. Tas šis klases auto neprātīgi liels un parkošanas pirmajā laikā var sagādāt problēmas. Bet autiņa dizains to visu atsver.
Par pagrieziena R. Ar vienu paziņu salīdzinājām, jo viņš arī sūdzējās, ka baigi liels esot... Tā kā man tā nelikās, mēs vienkārši pagriezām līdz galam stūres un paskatījāmies, kā stāv riteņi. Tā arī bija, ka viņa PT (dīzelis) riteņi bija mazāk izgriezušies nekā manam PT (benzīns). Neko vairāk nepētījām- nospriedām, ka laikam dīzeļa motora novietojums, lielums vai kas cits ar to saistīts neļauj tos riteņus pagriezt uz sāniem tik cik benzīniekam. Varbūt arī kāds cits iemesls, bet tas, ka visi PT negriežas vienādi, ir fakts.
aga, ta veel taads siikums, lai sajuugu nomainiitu jaacelj laukaa motors bet nu sajuugu nemainam katru dienu, taa kaa ir ok
Crysler PT cruiser
Sveicināti!
Man ir radusies vēlme iegādāties Crysler PT cruiser automašīnu, tādēļ pirms es to daru, gribēju noskaidrot citu cilvēku viedokļus, jo īpaši to, kuri paši brauc ar šo automašīnu.
Es vēlētos, lai padalaties pieredzē par šīs mašīnas vispārējo kvalitāti, kā arī par tehnisko stabilitāti. Interesētu informāciju cik auto ir prasīgs, izturīgums, kā arī, ja ir problēmas tā uzturēšanas izmaksas. (dažādi salīdzinājumi ar piem. citām automašīnām un taml.)
Kā arī ceru uz jebkādu citu informāciju, kas parādītu šīs automašīnas gan pozitīvās lietas, gan negatīvās iezīmes.
Paldies par komentāriem, veiksmīgu dienu!