Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

voyager ir siksna vai ķēde?

Megaboriss Reģ.: 30.06.2004

Runa ir par apaļajiem voyageriem no 1996-2000 gadam. Kuriem motoriem ir siksna un kuriem ir ķēde? Esmu dzirdējis ka dažiem ir siksna un dažiem ir ķēde. Kā tur īsti ir?

 
1 2
pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!

Kā, kāda starpība? Ķēdi taču regulāri vajag ieeļļot, lai nečīkst!!!

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!

Ķēdes resurss gandrīz jebkuram ķēžmotoram ir ap pusmiljonu km. Pie nosacījuma, ja regulāri maina spriegotājrullīšus un nevelk ar auto pa bāņiem, kas noved pie ķēdes izstiepšanās.

spriegotājrullīšus ķēdei maina?

nekāds pusmiljons. piem Mercedesa motoriem jāmaina pēc 200 000

reāli jau viņa protams iet ilgāk, bet stiepjās, līdz ar to mainās sadales fāzes!

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

muļķības!!! svarīgākais ir nevis vai var vai vairs nevar nospriegot, bet tas cik grādus ir novirzījusies sadalene, jo ķēdes motoriem sadalene ir uz ķīļa, un ķēdei stiepjoties, sadalene atpaliek.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

un vēl lielākas muļķības ir tās ka regulāri jāmaina zobratus

Zobrati jāmaina tad, ja tāds gudrinieks kā tu ir nobraucis pus miljonu ar izstieptu ķēdi, un tapēc zobrati ir noēsti - tad tikai ķēdes maiņa nelīdz , bet jāmaina arī zobrati, bet atsevišķi zobratus neviens nemaina! Un spriegotāju - mierinātāju maina reizē ar ķēdi!

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

Magistrs rakstīja:

pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!

Ķēdes resurss gandrīz jebkuram ķēžmotoram ir ap pusmiljonu km. Pie nosacījuma, ja regulāri maina spriegotājrullīšus un nevelk ar auto pa bāņiem, kas noved pie ķēdes izstiepšanās.

spriegotājrullīšus ķēdei maina?

nekāds pusmiljons. piem Mercedesa motoriem jāmaina pēc 200 000

reāli jau viņa protams iet ilgāk, bet stiepjās, līdz ar to mainās sadales fāzes!

Mercedes motoriem nav vispar paredzets mainit kjeedi. vismaz ne musdienigiem. par kautkadiem antikiem 90to gadu sakuma shrotiem es nezinu.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shitas ritigi iespaardiija.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shitas ritigi iespaardiija.

labs arguments, vecīt

lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....

tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shitas ritigi iespaardiija.

labs arguments, vecīt

lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....

tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?

vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

žiguliem to verkji kas regulee kjeedes nostiepumu sauc par "mierinaataaju"....

kaa mersedesiem-nezinu...

zinu tikai to,ka kjeede jaamaina , kad izstiepums (lasi nodilums) paarsniedz pieljautos procentus....

un var gadiities, ka noskrien muljonu un nekas (pa taisnu celju konstantaa atrumaa) vai pie 150 kkm, ja miicaas tikai pa pilseetu...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..

vo - ideāls risinājums

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..

Un vispār šobrīd modē ir braukt ar velosipēdu.

nafigators Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

juha rakstīja:

Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..

Un vispār šobrīd modē ir braukt ar velosipēdu.

bet tiem tachu arii jaaelljo, zobrati dilst un pat paaraut dazhs labs iemanaas

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja:

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shitas ritigi iespaardiija.

labs arguments, vecīt

lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....

tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?

vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...

ja tu saki ka zini daudz, tad pasaki, pie 200 000 km, cik grādus kloķene ir pēc nulles, kad sadalene ir nulles stāvoklī, un cik pēc specifikācijām ir pielaide grādos? Pie cik grādiem jāmaina ķēde, un vai tiek pieļauta korekcijas ķīļu lietošana un kādu grādu ietvaros?

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: žiguliem to verkji kas regulee kjeedes nostiepumu sauc par "mierinaataaju"....

.

Garām, Ozi, garām.

Ķēdes spriegotājs un mierinātājs žiguļiem ir 2 dažādas detaļas.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja:

shearer rakstīja:

pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?

protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....

arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...

shitas ritigi iespaardiija.

labs arguments, vecīt

lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....

tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?

vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...

ja tu saki ka zini daudz, tad pasaki, pie 200 000 km, cik grādus kloķene ir pēc nulles, kad sadalene ir nulles stāvoklī, un cik pēc specifikācijām ir pielaide grādos? Pie cik grādiem jāmaina ķēde, un vai tiek pieļauta korekcijas ķīļu lietošana un kādu grādu ietvaros?

tu zini, man negribas ne tagad rakaties un bakstit kompi tevis delj, neko. tu pat nepateici kadam motoram. tak shto atslabsti un pienjem to faktu ka kjede pie 200tk nav jamaina.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

oi tu zini man negribas.... tak i znal, gudriniex

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Tak nekada ķede nav jamaina.Ja drusku fazes izmainas tas nav nekas traks.Tad kada jega tai ķedei ja jamaina tapat ka zobsiksna???Atradies gudritis.Nav ko visadus umkas klausities

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Tak nekada ķede nav jamaina.Ja drusku fazes izmainas tas nav nekas traks.Tad kada jega tai ķedei ja jamaina tapat ka zobsiksna???Atradies gudritis.Nav ko visadus umkas klausities

varētu padomāt ka motori tiek konstruēti ar ķēdi tikai tapēc lai būtu lētāk lietotājam...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Principa ja.Samazinatu eksplutacijas izdevumus.Siksnai plus ir tads ka klusaka,bet minus jamaina regulari.ķedei plus nav jamaina,bet skaļa.

alfons2 Reģ.: 23.02.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Principa ja.Samazinatu eksplutacijas izdevumus.Siksnai plus ir tads ka klusaka,bet minus jamaina regulari.ķedei plus nav jamaina,bet skaļa.

Tad jau ķēde vajag,lai neaizmigtu.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: varētu padomāt ka motori tiek konstruēti ar ķēdi tikai tapēc lai būtu lētāk lietotājam...

Pareizi jāsaka tā: motori ar siksnu ir konstruēti, lai ražotājam izmaksātu lētāk.

Megaboriss Reģ.: 30.06.2004
0 0 Atbildēt

Esmu dzirdējies tādu lietu, ķēdes mīnuss ir tas, ka pēc pārtrūkšanas tā sakrīt/savelkās tādā kā čupā un ieķīlējas un līdz ar to papildus vārstiem samaļ vēl arī visus zobratus uz kuriem viņa stiprinās un visu pārējo, savukārt siksna pēc pārtūkšanas nevar ieķīlēties, jo siksna tādā čupā nesakrīt. Par to skaļumu nezinu, ja ķēde ir normāla tad viņa nevar būt skaļa, ja ķēde ir uz izjukšana robežas tad viņa var žvadzēt.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti