kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
Kā, kāda starpība? Ķēdi taču regulāri vajag ieeļļot, lai nečīkst!!!
Magistrs rakstīja:
pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
Ķēdes resurss gandrīz jebkuram ķēžmotoram ir ap pusmiljonu km. Pie nosacījuma, ja regulāri maina spriegotājrullīšus un nevelk ar auto pa bāņiem, kas noved pie ķēdes izstiepšanās.
spriegotājrullīšus ķēdei maina?
nekāds pusmiljons. piem Mercedesa motoriem jāmaina pēc 200 000
reāli jau viņa protams iet ilgāk, bet stiepjās, līdz ar to mainās sadales fāzes!
muļķības!!! svarīgākais ir nevis vai var vai vairs nevar nospriegot, bet tas cik grādus ir novirzījusies sadalene, jo ķēdes motoriem sadalene ir uz ķīļa, un ķēdei stiepjoties, sadalene atpaliek.
un vēl lielākas muļķības ir tās ka regulāri jāmaina zobratus
Zobrati jāmaina tad, ja tāds gudrinieks kā tu ir nobraucis pus miljonu ar izstieptu ķēdi, un tapēc zobrati ir noēsti - tad tikai ķēdes maiņa nelīdz , bet jāmaina arī zobrati, bet atsevišķi zobratus neviens nemaina! Un spriegotāju - mierinātāju maina reizē ar ķēdi!
pinguin rakstīja:
Magistrs rakstīja:
pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
Ķēdes resurss gandrīz jebkuram ķēžmotoram ir ap pusmiljonu km. Pie nosacījuma, ja regulāri maina spriegotājrullīšus un nevelk ar auto pa bāņiem, kas noved pie ķēdes izstiepšanās.
spriegotājrullīšus ķēdei maina?
nekāds pusmiljons. piem Mercedesa motoriem jāmaina pēc 200 000
reāli jau viņa protams iet ilgāk, bet stiepjās, līdz ar to mainās sadales fāzes!
Mercedes motoriem nav vispar paredzets mainit kjeedi. vismaz ne musdienigiem. par kautkadiem antikiem 90to gadu sakuma shrotiem es nezinu.
tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
pinguin rakstīja:
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...
žiguliem to verkji kas regulee kjeedes nostiepumu sauc par "mierinaataaju"....
kaa mersedesiem-nezinu...
zinu tikai to,ka kjeede jaamaina , kad izstiepums (lasi nodilums) paarsniedz pieljautos procentus....
un var gadiities, ka noskrien muljonu un nekas (pa taisnu celju konstantaa atrumaa) vai pie 150 kkm, ja miicaas tikai pa pilseetu...
auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..
Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..
vo - ideāls risinājums
Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..
Un vispār šobrīd modē ir braukt ar velosipēdu.
juha rakstīja:
Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..
Un vispār šobrīd modē ir braukt ar velosipēdu.
bet tiem tachu arii jaaelljo, zobrati dilst un pat paaraut dazhs labs iemanaas
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja:
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...
ja tu saki ka zini daudz, tad pasaki, pie 200 000 km, cik grādus kloķene ir pēc nulles, kad sadalene ir nulles stāvoklī, un cik pēc specifikācijām ir pielaide grādos? Pie cik grādiem jāmaina ķēde, un vai tiek pieļauta korekcijas ķīļu lietošana un kādu grādu ietvaros?
Ozz rakstīja: žiguliem to verkji kas regulee kjeedes nostiepumu sauc par "mierinaataaju"....
.
Garām, Ozi, garām.
Ķēdes spriegotājs un mierinātājs žiguļiem ir 2 dažādas detaļas.
pinguin rakstīja:
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja:
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...
ja tu saki ka zini daudz, tad pasaki, pie 200 000 km, cik grādus kloķene ir pēc nulles, kad sadalene ir nulles stāvoklī, un cik pēc specifikācijām ir pielaide grādos? Pie cik grādiem jāmaina ķēde, un vai tiek pieļauta korekcijas ķīļu lietošana un kādu grādu ietvaros?
tu zini, man negribas ne tagad rakaties un bakstit kompi tevis delj, neko. tu pat nepateici kadam motoram. tak shto atslabsti un pienjem to faktu ka kjede pie 200tk nav jamaina.
oi tu zini man negribas.... tak i znal, gudriniex
Tak nekada ķede nav jamaina.Ja drusku fazes izmainas tas nav nekas traks.Tad kada jega tai ķedei ja jamaina tapat ka zobsiksna???Atradies gudritis.Nav ko visadus umkas klausities
batka rakstīja: Tak nekada ķede nav jamaina.Ja drusku fazes izmainas tas nav nekas traks.Tad kada jega tai ķedei ja jamaina tapat ka zobsiksna???Atradies gudritis.Nav ko visadus umkas klausities
varētu padomāt ka motori tiek konstruēti ar ķēdi tikai tapēc lai būtu lētāk lietotājam...
Principa ja.Samazinatu eksplutacijas izdevumus.Siksnai plus ir tads ka klusaka,bet minus jamaina regulari.ķedei plus nav jamaina,bet skaļa.
batka rakstīja: Principa ja.Samazinatu eksplutacijas izdevumus.Siksnai plus ir tads ka klusaka,bet minus jamaina regulari.ķedei plus nav jamaina,bet skaļa.
Tad jau ķēde vajag,lai neaizmigtu.
pinguin rakstīja: varētu padomāt ka motori tiek konstruēti ar ķēdi tikai tapēc lai būtu lētāk lietotājam...
Pareizi jāsaka tā: motori ar siksnu ir konstruēti, lai ražotājam izmaksātu lētāk.
Esmu dzirdējies tādu lietu, ķēdes mīnuss ir tas, ka pēc pārtrūkšanas tā sakrīt/savelkās tādā kā čupā un ieķīlējas un līdz ar to papildus vārstiem samaļ vēl arī visus zobratus uz kuriem viņa stiprinās un visu pārējo, savukārt siksna pēc pārtūkšanas nevar ieķīlēties, jo siksna tādā čupā nesakrīt. Par to skaļumu nezinu, ja ķēde ir normāla tad viņa nevar būt skaļa, ja ķēde ir uz izjukšana robežas tad viņa var žvadzēt.
voyager ir siksna vai ķēde?
Runa ir par apaļajiem voyageriem no 1996-2000 gadam. Kuriem motoriem ir siksna un kuriem ir ķēde? Esmu dzirdējis ka dažiem ir siksna un dažiem ir ķēde. Kā tur īsti ir?