mass rakstīja: Vibrācija un raustīšanās ir divas dažādas lietas. Vibrācijas parastais iemesls ir motora saskare ar kaut kādām virsbūves vai šasijas daļām. Moš esi uzsitis apakšu? Paduškas varētu būt pie vainas, kautgan dīvaini, ka viņas tā izdilst.
Bieži, kad motors darbojas tukšgaitā, jūtama tāda kā cilāšanās. Nju sajūta sežot mašīnā sajūta, ka kāds nedaudz cilātu mašīnai priekšu
Braucot ar vienmērīgu ātrumu, kad iebrauc nelielā bedrē tā seko raustīšanās. Iespiežot gāzi grīdā pazud raustīšanās.
Poduškas šā vai tā patiešam ir jāmaina, nodemonstrēja - laižot sajūgu vaļā, motora priekšējā poduška paceļas pa 3-5 cm. Otra savukārt sulojas.
VW Golf3 TDI raustās.
Nomoka TDI raustišanaās. Mašīna bijusi vairākos servisos un joprojām
netieku no problēmas vaļā.
Simptomi izpaužas sekojoši: braucot pa štrāsi pēkšņi sākās tāda kā vibrācija un neliela raustīšanās. Noņemot vai piespiežot gāzes pedāli vibrācija pazūd. Novērojums vēl ir tāds, ka siltā laika (ārā 25-30 grādu temp) vibrācija parādījas reti. Sevisķi izteikts ir kad ārā ir zem +15 grādiem.
Diognostika ir veikta, meistars apgalvoja, ka esot viss kārtībā. Tika
mainīts 2 reizes jauns degvielas filtrs, kā arī mainīts ir tā saucamais "klapans"-kas ir uz degvielas filtra. Bija aizdomas meistariem, ka vaina degvielas filtrā.
Pamanīju nesen tādu lietu - pa caurspīdīgo šlandziņu, kas iet no
degvielas filtra uz augstspiediena sūkni kopā ar degvielu ceļo gaisa
burbulīši. Pagāzējot gaisa burbuļu ir vairāk. Nomainīju šlandziņus, kas
pienākt pie degvielas filtra, kā arī tos kas pienāk pie bākas. Neesmu mainījis tās degvielas trubas (plastmasas), kuras nāk mašīnai piestprinātas apakšā.
Vieni meistari apgalvo, ka gaiss kopā ar degvielu esot normāla parādība un tas itkā neko neietekmējot. Savukārt, citi saka ko pretējo. Sliecos domāt, ka jatiek no gaisa degvielas sistēmā vaļā. Jautājums ir tāds, vai ir normāli ja uz sūkni ceļo gaisa burbuļi kopā ar degvielu. Kādas ir idejas lai novērstu šo sasodīto vibrāciju. Jau iepriekš pateicos!