VW Golf3 TDI raustās.

traxis Reģ.: 20.09.2007

Nomoka TDI raustišanaās. Mašīna bijusi vairākos servisos un joprojām

netieku no problēmas vaļā.

Simptomi izpaužas sekojoši: braucot pa štrāsi pēkšņi sākās tāda kā vibrācija un neliela raustīšanās. Noņemot vai piespiežot gāzes pedāli vibrācija pazūd. Novērojums vēl ir tāds, ka siltā laika (ārā 25-30 grādu temp) vibrācija parādījas reti. Sevisķi izteikts ir kad ārā ir zem +15 grādiem.

Diognostika ir veikta, meistars apgalvoja, ka esot viss kārtībā. Tika

mainīts 2 reizes jauns degvielas filtrs, kā arī mainīts ir tā saucamais "klapans"-kas ir uz degvielas filtra. Bija aizdomas meistariem, ka vaina degvielas filtrā.

Pamanīju nesen tādu lietu - pa caurspīdīgo šlandziņu, kas iet no

degvielas filtra uz augstspiediena sūkni kopā ar degvielu ceļo gaisa

burbulīši. Pagāzējot gaisa burbuļu ir vairāk. Nomainīju šlandziņus, kas

pienākt pie degvielas filtra, kā arī tos kas pienāk pie bākas. Neesmu mainījis tās degvielas trubas (plastmasas), kuras nāk mašīnai piestprinātas apakšā.

Vieni meistari apgalvo, ka gaiss kopā ar degvielu esot normāla parādība un tas itkā neko neietekmējot. Savukārt, citi saka ko pretējo. Sliecos domāt, ka jatiek no gaisa degvielas sistēmā vaļā. Jautājums ir tāds, vai ir normāli ja uz sūkni ceļo gaisa burbuļi kopā ar degvielu. Kādas ir idejas lai novērstu šo sasodīto vibrāciju. Jau iepriekš pateicos!

 
1 2 3
traxis Reģ.: 20.09.2007
0 0 Atbildēt

mass rakstīja: Vibrācija un raustīšanās ir divas dažādas lietas. Vibrācijas parastais iemesls ir motora saskare ar kaut kādām virsbūves vai šasijas daļām. Moš esi uzsitis apakšu? Paduškas varētu būt pie vainas, kautgan dīvaini, ka viņas tā izdilst.

Bieži, kad motors darbojas tukšgaitā, jūtama tāda kā cilāšanās. Nju sajūta sežot mašīnā sajūta, ka kāds nedaudz cilātu mašīnai priekšu

Braucot ar vienmērīgu ātrumu, kad iebrauc nelielā bedrē tā seko raustīšanās. Iespiežot gāzi grīdā pazud raustīšanās.

Poduškas šā vai tā patiešam ir jāmaina, nodemonstrēja - laižot sajūgu vaļā, motora priekšējā poduška paceļas pa 3-5 cm. Otra savukārt sulojas.

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Ja nav nosleepums kuraa servisaa tad biji

art

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Ja nav nosleepums kuraa servisaa tad biji

art

curmis Reģ.: 29.03.2004
0 0 Atbildēt

Varu ieteikt vienu gudru meistaru Madonā. T.26541049

traxis Reģ.: 20.09.2007
0 0 Atbildēt

curmis rakstīja: Varu ieteikt vienu gudru meistaru Madonā. T.26541049

Paldies par infu!

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

traxis rakstīja:

Dorisa rakstīja:

traxis rakstīja: Nesaprotu kāpēc no bākas degviela ar burbuļiem nonāk degvielas filtrā

Kaut kur ir sūce. Protams ka jāsāk ar burbuļiem.

Visideālākais augstspiediena sūknis nenodrošinās stabilu motora darbību, ja degvielā būs gaisa burbuļi.

Viens servisa specialists to pašu teica. Teica, itkā elektronika esot "jūtīga" pret gaisu.

Cik reizes mašīna bija servisos- tik pat viedokļi /katrs atšķirīgs/ par šo vainu izskanēja. Domāju tā: jātiek vaļā no burbuļiem un ja pēc tam, kad vaina novērsta, turpināsies raustīšanās, tad specialistam būs darbs ar sūkni.

Manam 1.9TDI pēc filtra nomaiņas parasti nedaudz gaiss pa tam trubām cirkulē, bet tas laikam pats kaut kā atgaisojas. Nezinu, kā 1.9TDI, bet opelim meistari stāsta, ka gaiss ir otrais nāvējošais iemesls augstspiediena sūknim. Pirmais ir slikta degviela.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Klau, pirms tu meklē sūkņa meistaru, ielien audi-style vai vw forumā un atrod INC. Aizskrien līdz Jelgavai pie viņa. Nodiagnosticēs. Man vienam kolēģim viņš palīdzēja un arī tajos forumos visi viņu liela.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti