BMW

akumulators 320i coupe

pepe Reģ.: 26.09.2002

tā kā man kam pajautāt, tad uzplīsšot te..

Lieta sekojoša... šorīt laimīgu seju gribēju uz darbu braukt. Iekāpju, ielieku atslēgu, pagriežu, atslēdzu sekretku un... mašīna izdod tikai klik-klik skaņu i vsjo.

Mana blondā galva iedomājās par akumulatora vainu... vai tas tā varētu būt. Meklēt servisu vai kā?

protams atbraucu uz šanci ar vilcienu un mašīna palika pie logiem. Tagad gribu painteresēties par akumulatora iegādi, bet es tak nezinu kādu pēc parametriem man vajag.

Lūdzu palīdziet un pasakiet kādu man skatīties...

 
marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

blondīne un bmw...

toč labāk brauc ar vilcienu...

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tavai mashinai jau nevajag nekaadu super duper uraana akji. Dodies uz pirmo normaalo veikalu un panem zinaamas firmas akji. Prasi, lai paardeveejs peec kataloga piemeklee vajadziigo. Droshi vien, ka tev vajag akji vismaz virs 60 amperstundaam, lai var ziemaa auto normaali palaist.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

ieej autodaļu veikalā, pasaki visu par savu auto un bodnieks pēc kataloga piemeklēs atbilstošu akumulatoru.

bet pirms tam pameklē kādu sakarīgu veci, kurš prot uz vietas noteikt - jāmaina to akumulatoru vai tikai jāuzlādē un jānovērš problēma elektroshēmā, kuras rezultātā tas aķītis apklusa.

Redliner Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

No 70 līdz 75 Ah atkarībā no ekstrām !!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc uzreiz aķis? Tā savādi sanāk - "šorīt laimīgu seju gribēju uz darbu braukt. Iekāpju, ielieku atslēgu, pagriežu, atslēdzu sekretku un... mašīna izdod tikai klik-klik skaņu i vsjo" - sanāk, ka signalizācija darbojās, jeb vai šitas būtu tik vecs bmw šrots, kam tādu nevajag? Tikpat labi var būt kaudzēm citu iemeslu - piemēram, starterim kāds relejs atdevis galus, vai arī kāds vads. Bet ja aķītis tiešām ir tukšs, tam arī var būt visādi iemesli - muteres golfiņam ir sanācis nosēdināt aķiti gan ar uz nakti atstātiem gabarītiem, gan salona apgaismes spuldzītēm - golfiņam jau no vācijas [atdzīts pirms 3 gadiem] ir 45 ah aķītis, no kura ampērstundām vismaz puse kaut kur aizceļojusi. Var arī būt vienkārši kaut kāds bojājums elektrosistēmā - pie pazīstama meistara vismaz kādus 3 mēnešus stāvēja pajauns bembis, kuram bija līdzīgs defekts - stāvēja, jo īpašnieks nevāca savu īpašumu Bez tam beigtu aķīti parasti pamana jau agrāk - kaut vai pēc startera darbības. Man aķīša maiņa sanāca februāra salā, pie -15 grādiem vecais nespēja pagriezt minerāleļļas atrabotkas Esošais Deta Senator ar savām 65 Ah aķītis uz goda, manas izklaidības dēļ šādus tādus pārbaudījumus sekmīgi izturējis.

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

Pats pirmais ko darām, kad atskan daudznozīmīgais "klik-klik", ņemam: labākajā gadījumā parupju smilšpapīru, sliktākajā - kaut vai mājas atslēgu, noņemam klemmes un paskrāpējam gan pašas klemmes, gan akumulatora spailes. Lūk.

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: BMW gadījumā opeļa remonta metodes neder. Ja jāmaina aķis, tad jāmaina. Nav ko muļķot auto īpašnieku. A to pēc tam sāksies - jāmaina klemmes, kur nopirkt smilšpapīru, cik raupju graudu ņemt, cik daudz jānoslīpē, varbūt labāk ar fleksi u.t.t.

Gan jau ka, Opelim klemes mēdz apsūbēt un kontakts vājināties, Buiķim gan ne, jo tas taču ir tāds autobūves brīnums!

pepe Reģ.: 26.09.2002
0 0 Atbildēt

problēma atrisināta... tā tiešām bija aķa vaina. paldies!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti