Normāliem cilvēkiem cena ir Ls 4000
Idiotiem Ls 5000
Pieteikšanos var veikt jau tagad.
Normāliem cilvēkiem cena ir Ls 4000
Idiotiem Ls 5000
Pieteikšanos var veikt jau tagad.
Tās benzīna mucas tur nejauši trāpījās kadrā vai tomēr nākošajam īpašniekam arī tādu vajadzētu, lai limuzīnu pabarotu?
Benzīna muca par sliktu nenāktu,bet par cik šis auto ir mazlitrāžas ar tādu mučeli pietiek ilgākām laikam kā citām zemu lidojošajām lidmašinām un tml. ierīcēm
Ideots, neuztraucies, arī tavā mistkastē uzspīdēs saulīte
nemotors prieksh taa bundzjas...
taads bija originaali?
aluslacejs rakstīja: Benzīna muca par sliktu nenāktu,bet par cik šis auto ir mazlitrāžas ar tādu mučeli pietiek ilgākām laikam kā citām zemu lidojošajām lidmašinām un tml. ierīcēm
Basņas,ka mazi dzinēji maz ēd, tu vari stāstīt savai gultas kastei.
ursis rakstīja: nemotors prieksh taa bundzjas...
taads bija originaali?
ne neoriginali,pats laikam ielika
p s c kas tie par jautajumiem..naak tak a8 ar 2.8
ursis rakstīja: nemotors prieksh taa bundzjas...
taads bija originaali?
Īstenībā ir braukts ar tādu un iet tāpat labi...Un vēl...Parādat kādu aparātu virs 2.2 motora + automātisko kārbu kurš pa pilsētu tērēs zem 14litriem...Patēriņš bija domāts par vidēji lielās klases mašīnu.
Marteens rakstīja:
Un vēl...Parādat kādu aparātu virs 2.2 motora + automātisko kārbu kurš pa pilsētu tērēs zem 14litriem...Patēriņš bija domāts par vidēji lielās klases mašīnu.
Offtopiks, bet varu padalīties Dodge Intrepid ES 3.2 motors ar automātu ēd ap 11-12 .. Ja neiespringst var pat ap 10 ja iespringst tad 13-14..
Nava protams nekāda _lielā_ klase (lai gan protams izmēri pienācīgi), bet nu uz jautājumu atbildēts..
Stāsti manim daugaviņa ...
Beidzat vienreiz liekuļot - momentelo reiz redzejis 12l un ta stasta - iesledz videjo patēriņa rādijumu un pavizinies pa korķiem - 1.8 golps 12 noēdīs ...
Jā - varu arī piebilst - man ar mehāniku 99" A6 2.7TQ aiziet vidēji 14-20 ..
Marteens rakstīja:
ursis rakstīja: nemotors prieksh taa bundzjas...
taads bija originaali?
Īstenībā ir braukts ar tādu un iet tāpat labi...Un vēl...Parādat kādu aparātu virs 2.2 motora + automātisko kārbu kurš pa pilsētu tērēs zem 14litriem...Patēriņš bija domāts par vidēji lielās klases mašīnu.
Čomam ir 00" A8 4.2 40V Q - vidējais tāpat ir 15-20 ...
wvfans rakstīja: Stāsti manim daugaviņa ...
Beidzat vienreiz liekuļot - momentelo reiz redzejis 12l un ta stasta - iesledz videjo patēriņa rādijumu un pavizinies pa korķiem - 1.8 golps 12 noēdīs ...
Tu to man? Vari izveikt zinātnisku pētījumu.. Ar konkrēto aparātu nobraucu divus+ gadus tākā šo to pa to laiku pamēriju.
A par momentāno patēriņu es tev varu pastāstīt tagad ar pašreizējo XC90 T6 ar 2.9 ir sanācis 70L/100
Nevaig tie ar saviem nemotoru golpiem līst..
blabla ... ar pashreizeejo niikuli max momentaalais pateerinjsh ir 30l/100km vairaak vienkaarshi neraada a mosh arii suuknis vairaak nespeej kachaat
R0ze rakstīja: A par momentāno patēriņu es tev varu pastāstīt tagad ar pašreizējo XC90 T6 ar 2.9 ir sanācis 70L/100
Nevaig tie ar saviem nemotoru golpiem līst..
Hmmm - būs šodien japaskatās šķiet XC90 2.9T vairāk pa 69.9 nerādīja ...
Marteens rakstīja:
ursis rakstīja: nemotors prieksh taa bundzjas...
taads bija originaali?
Īstenībā ir braukts ar tādu un iet tāpat labi...Un vēl...Parādat kādu aparātu virs 2.2 motora + automātisko kārbu kurš pa pilsētu tērēs zem 14litriem...Patēriņš bija domāts par vidēji lielās klases mašīnu.
Hmm, nau jau man automaac, bet ta ka videjais pilsetas paterins ir ap 9, domaju, ka ari ar automatu varetu zem 14 palist
R0ze rakstīja:
Marteens rakstīja:
Un vēl...Parādat kādu aparātu virs 2.2 motora + automātisko kārbu kurš pa pilsētu tērēs zem 14litriem...Patēriņš bija domāts par vidēji lielās klases mašīnu.
Offtopiks, bet varu padalīties Dodge Intrepid ES 3.2 motors ar automātu ēd ap 11-12 .. Ja neiespringst var pat ap 10 ja iespringst tad 13-14..
Nava protams nekāda _lielā_ klase (lai gan protams izmēri pienācīgi), bet nu uz jautājumu atbildēts..
Nu ko tu tur muldi!!! Nu ko var muldeet!!! 10L/100KM nu nekad dziivee varbuut vieniigi no centra pa krasteni liidz slaavu aplim, kruiizaa uz 70KM/H bet ne normaalaa darbdienaa kad piemeeram vajag no vien pilseetas gala uz otru cauri centram izbraukt nekad pateerins nebuus ne 10l/100KM un ne 11 un 12, taadas pasacinas nevajag te staastiit.
Dodge intrepid rij kaa tai govokj buutu jaarij un tas ir no 13-14l/100KM ja brauc briivdienaas pa tuksaam ielaam un ~20-22l/100KM darbdienaas kad jaapamiicaas arii pa centra korķiem. Pasam ir bijis taads eksemplaars.
Un neviena masiina ar automātu un v6 motoru pilseetaa neteerees mazaak par vidēji 15l/100KM
Un 10l/100KM vareeju izspiest tikai ar ford mondeo 1.6l mehānika un pasmasu ~1200KG
Dzonijs_007 rakstīja:
Pasam ir bijis taads eksemplaars.
Ganjau nemotors 2.7
Aiz kam ir tāda vieda fīča kā autosticks..
R0ze rakstīja:
wvfans rakstīja: Stāsti manim daugaviņa ...
Beidzat vienreiz liekuļot - momentelo reiz redzejis 12l un ta stasta - iesledz videjo patēriņa rādijumu un pavizinies pa korķiem - 1.8 golps 12 noēdīs ...
Tu to man? Vari izveikt zinātnisku pētījumu.. Ar konkrēto aparātu nobraucu divus+ gadus tākā šo to pa to laiku pamēriju.
A par momentāno patēriņu es tev varu pastāstīt tagad ar pašreizējo XC90 T6 ar 2.9 ir sanācis 70L/100
Nevaig tie ar saviem nemotoru golpiem līst..
nevajag te ar saviem bezmotoriem bezpiedziņām lielīties.
neviens no tevis pieminētiem šrotiem neiet un strēbj degvielu nejēgā.
tiesa A8 ar 2.8... nu nav diezkas bet par kautkādu sūda volvo 3x labāks
1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.
Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...
Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...
Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...
1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.
Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos
shibernieks rakstīja:
nevajag te ar saviem bezmotoriem bezpiedziņām lielīties.
neviens no tevis pieminētiem šrotiem neiet un strēbj degvielu nejēgā.
Es kāreiz nelielos un man ir pilnīgi vienalga kāds koram šrots vai megarulzs (un vai manējais ir šrots vai nē), bet bija jautājums un tika dota atbilde - kas ir nolasīta no auto to eksplutējot ne tikai vienu momentu / principā sakrīt ar ražotāju (protams ir vairāk nekā ražotājam) / tiek ņemti verā visi korķi utt..
Tākā ej staipies ar saviem audjikiem citur, mani tas neinteresē..
R0ze rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Pasam ir bijis taads eksemplaars.
Ganjau nemotors 2.7
Aiz kam ir tāda vieda fīča kā autosticks..
nee bija 3.2 motors un kompis raadiija loti nepatiikamus ciparus kas bija biezi virs 20l/100KM atziimes protams pa šoseju vareeja dabuut ap 8.0l/100KM un arii māžojoties ar autostick pa tukšām ielām svētdienas vakarā varēja palīst zem 13l/100KM tobis 12.8 bet nu taa bija galeejiiba nevis norma.
RX-7 rakstīja: 1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.
Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...
Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...
Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...
1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.
Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos
Droši vien ka vaºētu arī ielīst 7.0l/100KM pa rīgu braucot kā dievkociņs pa krasta ielu kruīzā uz 70
Bet tas gan taisnība ka no maziem motoriem jēgas nekādas, kaut vai mazda 626 ar 2.0 motoru + automāts un saab 9-5 3.0 automāts
Mazda pilsētā patērēja 12-17l/100KM atkariibaa no korķiem pa šoseju ~6-7l/100KM
Saab patērē 13-19l/100KM pa pilsētu un ~8l/100KM pa šoseju ietaupiijums nieciigs.
Ja taupa tad taupa ar vērienu un tad jāpērk WV lupo ar 3 cilindru diizeli un mehaanisko kaarbu kas izsleedzas pie katra krustojuma
wvfans rakstīja:
Hmmm - būs šodien japaskatās šķiet XC90 2.9T vairāk pa 69.9 nerādīja ...
Rāda max 99.9.. māžojotes sanāca līdz 95L/100 .. tad var dzirdēt kā motors iesūc degvielu..
RX-7 rakstīja: 1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.
Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...
Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...
Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...
1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.
Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos
1. A8 4.2 max. ātrums 250 elektroniski ierobežots. (norauts ierobežotājs?)
2. A8 4.2 (32v) patēriņš ko rūpnīca ir norādījusi- vidēji 11,6 jauktā ciklā
3. nav tāds 3.6 motors iekš A8 D2 ir 3.7.
4. 6.0 w12 nav tikai L versijā
5. esmu A8 4.2 40v lietotājs ikdienā vidējais patēriņš ko rāda kompis ir 17-19l/100km braucot nesēņojot un ar auto viss ir labākajā kārtībā
pārdodu mazlitrāžas limuzīnu
A8 2.8 Q 1996