pārdodu mazlitrāžas limuzīnu

aluslacejs Reģ.: 01.08.2003

A8 2.8 Q 1996

 
Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

5. esmu A8 4.2 40v lietotājs ikdienā vidējais patēriņš ko rāda kompis ir 17-19l/100km braucot nesēņojot un ar auto viss ir labākajā kārtībā

šitas izklausaas tuvaak patiesiibai

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

shibernieks rakstīja:

RX-7 rakstīja: 1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.

Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...

Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...

Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...

1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.

Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos

1. A8 4.2 max. ātrums 250 elektroniski ierobežots. (norauts ierobežotājs?)

2. A8 4.2 (32v) patēriņš ko rūpnīca ir norādījusi- vidēji 11,6 jauktā ciklā

3. nav tāds 3.6 motors iekš A8 D2 ir 3.7.

4. 6.0 w12 nav tikai L versijā

5. esmu A8 4.2 40v lietotājs ikdienā vidējais patēriņš ko rāda kompis ir 17-19l/100km braucot nesēņojot un ar auto viss ir labākajā kārtībā

Es arī domāju, ka 250 km/h ir limits, bet re ka nekā Secinājums: vai nu ierobežotājs noņemts (diez' vai, jo auto jauns pirkts Latvijā un tjūneri to nav aiztikuši), vai arī '95. gadā vēl nebija tādu likumu, kas prasītu ražotājam uzstādīt ierobežotāju...

Rūpnīcas uzrādītais patēriņš tiešām tāds varētu būt ideālā jauktā ciklā - pa šoreju uz 90 km/h viens pats, nevienu neapdzenot u.t.t., cauri pilsētai pa galveno ielu bez sastrēgumiem un luksoforiem uz 50 km/h

Tiešām - biju domājis 3.7 motoru, nevis 3.6, kāda nav...

D2 ar 6.0 L W12 motoru saražoja tikai 750 gab. Ja saki, ka arī īsajā A8 tos monstrus lika, lai nu tā būtu...

17-19L/100km ir patēriņš, nesēņojot, bet sēžot korķī

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Audi, ar ļoti retiem izņēmumiem, ir divu veidu:

- rij maz un ņifiga neiet;

- rij daudz un ņifiga neiet.

Tas ne tikai par Audi, bet par visām markām Un tie ļoti retie izņēmumi tad arī ir normālas mašīnas

Huligaans Reģ.: 01.04.2006
0 0 Atbildēt

e39, 528, 2,8. eed 9,3 l uz 100km videeji

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: nemotors prieksh taa bundzjas...

taads bija originaali?

Ko pateiksi par C4 A6, kuram šitas bija stiprākais motors? Nemašīna? Un ko teiksi par tiem, kas brauc ar C4 A6 1.9 TDI? [pazīstu vienu tādu, btw]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti