škoda 4+4

klio Reģ.: 08.05.2007

škoda 2003.g Nāk ziema un ir padomā paņemt 4+4 autiņu pašlaik skatos uz škodu oktaviju pamaz gan ar pilnpiedziņu ir ss un reklama tiki paritis ! viena no tam 2003.g zaļa garais variants 4+4visas fīčas itka ir tikai gribētos dzirdēt no kāda lietotāja pieredzi ?

1.kā ar patēriņu?

2. ritošā?

3.cena-9999 eiras vai adekvāta cena?

 
Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

1. Kur var 'paņemt' ?

2. Kas ir 'garais variants' ?

3. Kas ir 'eiras' ?

4. Kas tas ir 4+4 ?

klio Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: 1. Kur var 'paņemt' ?

2. Kas ir 'garais variants' ?

3. Kas ir 'eiras' ?

4. Kas tas ir 4+4 ?

1ss un rklama.lv pamekle ir

2 unversālis

3 eiro

4 pilnpiedziņa

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

klio rakstīja:

1ss un rklama.lv pamekle ir

Tur tak pērk un pārdod

klio Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Škodu var ņemt tikai jaunu.

Ja ss ir tikai pārītis, tad iedomājies cik "daudz" detaļu būs pieejamas šrotos vai nedīleru veikalos.

nu iepatikās man viņa saklausijies gudrus servisa večus nebija slinkums pazvanīju iz gros auto un paintresējos kas un ka pat ļoti normāli ja kas ka nekā taspats vien volksvagens vien ir!

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Ņem un lasi.

www.iauto.lv/...

Virus Reģ.: 19.12.2002
0 0 Atbildēt

Ja vajadziibas gadienaa plaanosi apmekleet Shkoda servisu Karlo motoraa, tad labaak nenjem shkodu, vaajpraats ne serviss... ja gaads zin kur shkodas labaak taisa, padodiet zinju...

Kamazs Reģ.: 11.01.2004
0 0 Atbildēt

Par to vienu Škodu no ss.lv sludinājumiem, zaļo universāli.

Ir sanācis tā, ka man bijusi ar to autiņu liela saskare. Nē, īpašnieks neesmu, bet braukt sanāca bieži un arī vizināts esmu, kā arī bija iespēja līdznovērot auto visā tā piederības vēsturē.

Nopirkt gadījās auto ļoti labā stāvoklī -- tiešām ar niecīgu nobraukumu, darba auto sievietei, kura jamo nebija braukusi -- šajā gadījumā tas bija reāls keiss.

Tehniski autiņš vismaz pavasarī bija OK. Kas ir domāts ar visām ekstrām gan nesaprotu. Tur ir elektriskie log, radio/cd, kondicionieris, ESP un ABS – tas ir viss, bet par dižām ekstrām šīs fīčas laikam jau grūti nosaukt. Ir viena baigā neekstra – dzeltens auduma salons, kas nevērīgi izturoties dikti ātri smērējas un paliek netīri dzeltens. Bet uz pārdošanu auto tika aizvests uz ķīmisko tīrīšanu, pēc kuras izskatījās atkal diezgan jauki. Šur tur lūzt plastmasa sīkumi, uz grambām nedaudz iegrab. Nedarbojas kreisā spoguļa apsilde. Ziemā un dubļos 4x4 labi šancē, vienīgi tas auto diezgan zems un gadās uz vēdera aizķerties. 1.8 turbo motors ceļ visnotaļ labi. Patēriņš vidēji vislaiku turējās 9 – 10 litru robežās – 50/50 Rīga, lielceļš. Ir gadījies 8 litrus uz simtu dabūt, bet nu braucot garu gabalu zem 100 km/h. Kas ir slikti – virsbūves krāsa bojājas. Uz pakaļējo ratu arkām, bagāžnieka durvīm un kas jocīgi viena paliela plaisa arī uz jumta.

Auto, subjektīvi bija ļoti labs -- braukt patīkami, viegli, nekādu lielo remontu nav bijis (ne motoram, ne piekarei), 100% nav sists, un tas 1.8 Turbo -- tas ir labs motors. Pilnīgi pietiek gan mierīgai, gan aktīvai braukšanai. Šo mašīnu var droši ņemt, bet varbūt ne gluži par tādu naudu.

klio Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

Kamazs rakstīja: Par to vienu Škodu no ss.lv sludinājumiem, zaļo universāli.

Ir sanācis tā, ka man bijusi ar to autiņu liela saskare. Nē, īpašnieks neesmu, bet braukt sanāca bieži un arī vizināts esmu, kā arī bija iespēja līdznovērot auto visā tā piederības vēsturē.

Nopirkt gadījās auto ļoti labā stāvoklī -- tiešām ar niecīgu nobraukumu, darba auto sievietei, kura jamo nebija braukusi -- šajā gadījumā tas bija reāls keiss.

Tehniski autiņš vismaz pavasarī bija OK. Kas ir domāts ar visām ekstrām gan nesaprotu. Tur ir elektriskie log, radio/cd, kondicionieris, ESP un ABS – tas ir viss, bet par dižām ekstrām šīs fīčas laikam jau grūti nosaukt. Ir viena baigā neekstra – dzeltens auduma salons, kas nevērīgi izturoties dikti ātri smērējas un paliek netīri dzeltens. Bet uz pārdošanu auto tika aizvests uz ķīmisko tīrīšanu, pēc kuras izskatījās atkal diezgan jauki. Šur tur lūzt plastmasa sīkumi, uz grambām nedaudz iegrab. Nedarbojas kreisā spoguļa apsilde. Ziemā un dubļos 4x4 labi šancē, vienīgi tas auto diezgan zems un gadās uz vēdera aizķerties. 1.8 turbo motors ceļ visnotaļ labi. Patēriņš vidēji vislaiku turējās 9 – 10 litru robežās – 50/50 Rīga, lielceļš. Ir gadījies 8 litrus uz simtu dabūt, bet nu braucot garu gabalu zem 100 km/h. Kas ir slikti – virsbūves krāsa bojājas. Uz pakaļējo ratu arkām, bagāžnieka durvīm un kas jocīgi viena paliela plaisa arī uz jumta.

Auto, subjektīvi bija ļoti labs -- braukt patīkami, viegli, nekādu lielo remontu nav bijis (ne motoram, ne piekarei), 100% nav sists, un tas 1.8 Turbo -- tas ir labs motors. Pilnīgi pietiek gan mierīgai, gan aktīvai braukšanai. Šo mašīnu var droši ņemt, bet varbūt ne gluži par tādu naudu.

paldie Kamazs par atbildi tiko biju aizbraucis novertēju tiešam lielākais minus ir dzeltenais drebes salons nubet tā ir tirama lieta !

pārējais itkā okei ir pa kādai skrambiņai bet nu normas robežās izbraucu cēliens jau labs gaita pa bruģi norma tik vienreiz iegrabēja durvju plasmasa ,vismaz pagaidam izdevās nokaulēt uz 9500 eiro vēl jau varetu pakaulēties

UBJU Reģ.: 14.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu diezvai par 10ke pirktu shkodu.

autonet.lv/... tad jau labak sho vismaz brauck kā cilvēks.

klio Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

UBJU rakstīja: Nu diezvai par 10ke pirktu shkodu.

autonet.lv/... tad jau labak sho vismaz brauck kā cilvēks.

10000eiras un sitas ir pilnpiedzina?

BadShark Reģ.: 05.09.2001
0 0 Atbildēt

klio rakstīja: 10000eiras un sitas ir pilnpiedzina?

Tā uz pakaļgala rakstīC...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk volvo nekā pirmo oktāviju.

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Plaisas krāsā var rasties arī no virsbūves vērpšanās, labākajā gadījumā no sliktas nokrāsošanas.

nu jaa, ja visrsbuuve saak taa veerpties, ka kraasa lobaas , tad diez kas nav...ja nav 7x ar rulliti perveets...

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Vai kāds no šī topika komentētajiem ir bijis 1 oktāvijas īpašnieks?

Visticamāk nav.

To Maģistrs: Kāpēc škodu tikai jaunu var pirkt? Jaunas detaļas maksā samērā lēti. Nafig lietotas pirkt?

Par 4x4 labumu vai sliktumu nezinu, bet auto.ru savulaik lasīju, ka 4x4 sistema arī ir no VW tapat kā visa piekare.

Manai oktaviai piekares detaljas 1:1 golf 4, audi a3, audi tt, seat leon, toledo. Atsperes atšķiras.

Ja gribi ekonomisku auto, tad tā ir laba izvēle.

Esmu nobraucis nedaudz vairāk par 50k km. Nomainīju bukses, kas maksā kapeikas, priekšējos amīšus, atbalsta gultņus, vienu stūres pirkstu, bremžu diskus un kolotkas (kopējais noskrējiens 200K, kas diezin vai ir reālais), vienu priekšējo gultni. Kopumā varbūt nedaudz pāri 250ls ieskaitot darbu pie garāžu meistara - uz servi nav obligāti jādzen, jo mašīna ļoti vienkārša.

Kā lielāko mīnusu varu minēt neadekvāti zemo klīrensu mašīnas purnam - tāda pati kaite ir arī visiem pieminētajiem auto ar šādu piekari.

Otrs liels mīnuss ir sliktā skaņas izolācija

Auto ir samērā paciets

Nedaudz grab plastmasa pie bagažnieka

Maz vietas aizmugurē sēdošo kājām.

Neko citu tādu sliktu nevaru pateikt par auto.

+ bagažnieks nemērā liels tāda izmēra auto

+man ir visas ekstras izņemot parking sensorus, koža roža, kruīzs, klimats utt.

+man 1.9TDI, iespejams čipots - pa štrāsi uz 110km kruīzā 4.5l/100km. Pilsēta ap 7 - 9l/100km spiežot grīdā.

+ detaļas maksā kapeikas.

Nākošo pirkšu jaunu un visticamāk superbu. Jaunais superbs izskatās, ka būs smukāks par passat.

Skoda ir mašīna tiem, kam nevajag neko pagarināt un tiem, kas novērtē labu ieguldītās naudas un kvalitātēs attiecību.

Protams, tas nav mersis, audi vai BMW, komfortā noteikti atpaliek, bet maciņu tik plaši vaļā vērt kā vācu trijiekam nevajadzes noteikti. Elegances vai laurin Klement Superbs varētu arī pakonkurēt komforta ziņā ar šo trijnieku.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti