Nūū, tūlīt saskries viedie experti un nokonsultēs, ibo lielākā daļa ar tādiem pārvietojas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nūū, tūlīt saskries viedie experti un nokonsultēs, ibo lielākā daļa ar tādiem pārvietojas...
Biju gan tādā gan tādā ierāpies.
Ja griba atgriezties sajūtās,kuras bija ap 1990. gadu, var pirkt Ladu.
Es tač teicu?! Experti-ierāpotāji klāt! Pirmais vārds, kā vienmēr, DEX!
opcija--trose pa 3Ls, kursh diileris veel kautko taadu piedaavaa????
autoizstadee biju iekaapis--seedeklis , kaa izseedeeets matracis....miiksts
alisters rakstīja: Es tač teicu?! Experti-ierāpotāji klāt! Pirmais vārds, kā vienmēr, DEX!
Aizej un iedzer biešu sulu.
Nu biju es tur, nu smird pēc padomijas.
Baisulis rakstīja:
alisters rakstīja: Es tač teicu?! Experti-ierāpotāji klāt! Pirmais vārds, kā vienmēr, DEX!
Aizej un iedzer biešu sulu.
Nu biju es tur, nu smird pēc padomijas.
Par cik biešu sulas nebija, iedzēru vīnogu sulu!
alisters rakstīja:
Par cik biešu sulas nebija, iedzēru vīnogu sulu!
Nu,vismaz kaut kas
Visvairāk par tām Kalinām(laikam tā ir domāta ar "jauno ladu") var uzzināt,palasot reālu krievu presi,piemēram,Avtorevju.Neko labu jau neraksta-piemēram,salīdzinot ar Ford Focus,ekspluatācijas izdevumi esot lielāki,ātrumkārbu defekti pirmajos 50Kkm utt..
Za Ruļom ar var palasīt Tur vienā rakstā Kalina bij mīlīgi nosaukta par "bloxnatjik"- "blusainītis". Ar visu slaveno logu apskalošanas motoriņu kas izbeidza 1x 15 000km.
logu apskalošana nāk kā extra?!
mee reeec pa zemi
Tukš muldēšana...
Loganā nesmu sēdējis,bet ar Kalinu pabraukāju...
Nekas īpašs nav,bet darba vajadzībām vizinat tirsu pilnīgi pietiek... nu ne direktoram,bet kaut kādiem sagādniekiem vai kurjeriem toč pietiek...
Pat neskatoties uz to,ka Kalinai pēc nedēļas nomainīja ātrumkārbu,man tas verķis šķiet tikamāks nekā tas spainis Logans.
Tiesa priekš 1.6i motora Kalinka pašvaki griežas.
Bet visā visumā... atbilstoši cenai un līzim bez pirmās iemaksas,uzskatu ka Lada bāž kloķi tam sūda Loganam.
Tik nezkādēļ krievu pašu testos Lada Loganam pakāš bez ierunām..
farruhs rakstīja:
Bet visā visumā... atbilstoši cenai un līzim bez pirmās iemaksas,uzskatu ka Lada bāž kloķi tam sūda Loganam.
Guzis rakstīja: Tik nezkādēļ krievu pašu testos Lada Loganam pakāš bez ierunām..
farruhs rakstīja:
Bet visā visumā... atbilstoši cenai un līzim bez pirmās iemaksas,uzskatu ka Lada bāž kloķi tam sūda Loganam.
Po tie krievu testi...
Pirmais iespaids... jau pēc skata Lada izskatās biku labāk nekā Logans. Lada eksplautācijā ir lētāka. Līzis bez pirmās iemaksas.
Un vairāk vai mazāk pārbaudīta vērtība...
Neba jau nu es to vāģi tagad baigi slavēju,bet tāds ir mans viedoklis.
Pox par iespaidu..
Nejau ar iespaidu brauc bet mašīnu.
Jaunības cīnņas ar žiguļa apkuras krāna maiņu -12 C (kad tosols sasaldē nagus līdz nemaņai), un mūžīgā cīņa ar ķīlējošam bremzēm liek vēlarvien uzskatīt Ladas par neveiksmīgu eksperimentālu autobūves projektu.
Es jau gan nezinu, ka tur ir ar tam parbauditajam vertibam - Ziguli bija labi, kamer tie bija Fiatu kopijas. Sakot ar 2108/9 tie jau bija nejedzigi meginaumi neatpalikt no rietumu autobuves. Dacia Logan taja pat laika ir musdienu tehnologijas (Renault), kas iegulditas ka ES atbasts rumanu autobuve. Neesmu braucis ne ar vienu no siem un ari nedomaju, tomer piespiedu gadijuma izveletos Loganu.
nu bet taa hechbekkaljina atgaadina veco corsu B ta jau labaak panjemt kaadu mazbrauktu peedeejo gadu izlaiduma corsa B (1999 vai 2000 gada) par 3..5k eur ar kondishku, elektriskajiem logiem, veel visaadaam sextraam un buus tev gandriizvai kalinas hechbeks tikai ilgspeeleejoshaaks nekaa nolikt 5k ls jeb 7k eur par kaljinu bez kondishkas
citāti no ladas aprakstiem:
Barošanas sistēma Dalītā iesmidzināšana
Riepas 175/70 R13
Papildus bremžu lukturis +
Aizmugurējā stikla tīrītājs +
Virsbūves antikorozijas apstrāde NOZĪMĒ Spārnu ieliktņi (1 kompl.).
UN Velkamā trose PAPILDAPRĪKOJUMĀ
.. nu šestjorkai pečkas krāns bija īsts šedevrs, kurš bija spējīgs piepildīt žigas salonu ar patīkamu tosola smārdu un tā nomaiņai vajadzēja apgūt dažus kursus ginekoloģijā
911 rakstīja: .. nu šestjorkai pečkas krāns bija īsts šedevrs, kurš bija spējīgs piepildīt žigas salonu ar patīkamu tosola smārdu un tā nomaiņai vajadzēja apgūt dažus kursus ginekoloģijā
ar atbilstošiem instrumentiem un taisnām rokām - 15 minūšu darba.
Dorisa rakstīja:
911 rakstīja: .. nu šestjorkai pečkas krāns bija īsts šedevrs, kurš bija spējīgs piepildīt žigas salonu ar patīkamu tosola smārdu un tā nomaiņai vajadzēja apgūt dažus kursus ginekoloģijā
ar atbilstošiem instrumentiem un taisnām rokām - 15 minūšu darba.
pilniigi piekriitu,nekaada hemoroja.
Aga.. Javien to nav jādara aukstā garāžā ziemas vidū. Turklāt nekur nebij garantijas ka uzliktais jaunais krāns neizbeigsies tuvākajās 2 nedēļās.
Dorisa rakstīja:
911 rakstīja: .. nu šestjorkai pečkas krāns bija īsts šedevrs, kurš bija spējīgs piepildīt žigas salonu ar patīkamu tosola smārdu un tā nomaiņai vajadzēja apgūt dažus kursus ginekoloģijā
ar atbilstošiem instrumentiem un taisnām rokām - 15 minūšu darba.
es 240 tai volvai ziemas viduu un pagalmaa pečkai motorinju mainiiju, un tur ir pus panelja jaaizjauc, vismaz pirmajaa reizee, lai saprastu kas un kaa....
Garaazha buutu kuurorts
Guzis rakstīja: ..Jaunības cīnņas ar žiguļa apkuras krāna maiņu -12 C (kad tosols sasaldē nagus līdz nemaņai)...
Ooo, atceros, kā ВАЗ 2103 sāka tecēt pečkas krāns ziemas laikā un blakussēdētājs turēja burciņu apakšā... un kad dzinējs uzsila, tad turētājam oi kā nagi dega! Bet nomainīt toč nebija baigais gemorojs.
... Ehhh toreiz 3. žiksis likās baigi kūls.
Jaunā LADA
Jaunaa LADA