Links laikam neiet.
Ja kādam sanāk uzmest aci www.chrysler.lv, tad Grand Voyager tas, kurš pa 24 900 eur (pelēkais)
Links laikam neiet.
Ja kādam sanāk uzmest aci www.chrysler.lv, tad Grand Voyager tas, kurš pa 24 900 eur (pelēkais)
1) Vecs models (tūlīt būs jaunais)
Faktiski tas ir feisliftots 1995 gada CV
2) 2 zvaigznes euroncap
3) Chrysler pats to neražo, bet pasūta Styer rūpnīcai Austrijā
4) Salons ir lēts un grab pat jaunam
5) konkrētais dīzelis ir visai skaļš, vidēji ēd ap 10 (+/-2),un neteikšu ka būtu baigais skrējējs.
Ja ņem, tad tikai Grandu, kam beņķi ielokās.
Ja man būtu nevis 5 bērni, bet tikai 4, es ņemtu Hondu FRV, kam ir labāka apdare, kvalitāte un motors + vēl tas nav 12 gadus vecs auto.
Ja nekļūdos, tad TDI ir liela pieredze ar CV dīzeļiem!
Šamais ir 2005.gada modelis... Respektīvi, jaunākais uz doto brīdi.
kasinsh79 rakstīja: Šamais ir 2005.gada modelis... Respektīvi, jaunākais uz doto brīdi.
...kurš no 95. gada cv atšķiras ar lampām un grīdā ielokāmiem beņķiem. Un motoriem.
Bundža ir tā pati vecā.
Notestē to CV un pajautā sev, vai tas auto ir to 25 000e vērts.
jaapiekriit ka voyageris ir tieshaam 12 gadus veca mashiina. lai arii 2005. gada razhojums.... pa sho laiku kluvis zemaaks. daargaaks daljaas utt.. eed 10 litrus. skaljs iekspusee nav diezko. ir nepatiikama vibraacija tukshgaitaa, kaa jau 12 gadus vecai mashiinai. dzineeja jaudas man skjiet, ka pietiek. auto kaarbai 4 robi . vaardu sakot labaak gaidiit jauno, kas tuuliit buus. kaut gan maz ticams, ka beidzot buus izdomaajushi 2008. gada mashiinu. pats braucu ar 2006. gada un visu laiku domaaju, kas man vinjaa patiik. taa arii neesmu sapratis
Labs aparaats, salonaa nekas tur negrab, ideaala shtelle ir tas, ka seedeklji ielokas griidaa, nav jaanjem aaraa, ja ko grib vest. Tik - ir tas, ka tas 2.8 diizelis nefiga neiet, eed ~ 11l/100. Nedaudz neeertaaks kaa ieprieksheejais, benkji plaani. neviens cits minivens ieskaitot FRV nestaav liidzi ietilpiibas un komforta zinjaa.
Shis laikam bij domaats:
kvatra rakstīja: Shis laikam bij domaats:
www.chrysler.lv/...
Tas ir autonomas autiņš
Master_D rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Šamais ir 2005.gada modelis... Respektīvi, jaunākais uz doto brīdi.
...kurš no 95. gada cv atšķiras ar lampām un grīdā ielokāmiem beņķiem. Un motoriem.
Bundža ir tā pati vecā.
nu nu (katram ir pilnīgi cits kuzovs):
lidz 1996. nāca cv1
no 1996.-2001. cv2
un tad jau cv3 (šķiet 2007. modelim ir kaukāc feislifts)
Nu jāa... Cik cilvēku, tik viedokļu.
Varbūt kāds var izskaidrot, kur slēpjas tā popularitāte šim modelim?
Izbraukšu noteikti, taču vispirms iauto biedrīšu pieredze lieti noderētu
Labs jautājums, kur slējas popularitāte? Nekur citur šito autiņu nav tik daudzkā Latvijā. Un katram jaunākam paliek arvien neērtāki un neērtāki sēdekļi.
Chraizleriz ir lotereja , daarga !!?? ,
Kaa koncepts eertai ikdienai un celjojumiem - nekas labaaks nau izdomaac
Kvalitaate konkreetajam gadam -so so , man naacaas paarlasiit stuures reiku pie 80kkm (75kkm no tiem DE ) , TC matoraa staastija ka tas esot NORMAALI ?????fkc un lai gatavojot 0,6kls , onkulji vasiiliji to izdarija pa 0.1kls prieksheejaas reaktiivaas kjegas bukses ~20-30kkm un tad pa ls20 (autofavorita) jaamaina , konkreetais 2,8crd 24h testaa uzraadija 10,5l/100km , izbesija tas ka , kameer mators nau piesilis , pechka nepuuta
karoch ,neskatoties uz visaam uteem , man tas verkjis patika , bet TCmators ,gan kaa diagnosticeetaajs gan kaa remonteetaajs ,gan nepatika , caur ko bez ilgas domaashanas tika notirgoc un teema sleegta
P.S. 2ned atpakalj bij 1,5kkm trips ar renootrafigu - wisi kopaa raudaajaam par teemu 'atceries kaa mess ar vojageru braucaam '
Popularitaate, hren vinj zin. Nav jau ko likt pretiim no citiem modeljiem, neviens nebuus tik ietilpiigs un eerts , nu iznjemot citus USA busus. Nav daargs remontos, piemeeram, prieksheejaas plauktu bukses maksaa 10 ls gab., bremzju diski ~25ls gab. Piekare priekshaa gan nav izturiiga, atsaites un stabilizatota stienja bukses sanaak diezgan biezji mainiit.
Jaa un besii aaraa lielais pagrieziena raadiuss
F***! Neesmu drošs, ka man patiks regulāras vizītes pie auto daktera
Viens gan skaidrs - gan salona ietilpība, gan komforts - līmenī.
Vizuāli arī liekas ļoti OK
Domaaju, ka liekot originaalaas daljas, taa piekare turees ilgaak, man sanaak daudz braukt un ne pa tiem labaakajiem celjiem, ~ 70 tk gadaa
Manis testētajam pasažiera durvīs bija autonomā apkure, itogo salonu piesildija momentā.
Līganums man patika, patika apgriešanās rādiuss.
Nepatika diesel vibrācija stāvot krustojumā ar nospiestu bremzi. Tas Itāļu CRD vispār paskaļš - it sevišķi priekš 2007. gada auto.
Beņķi feini locījās, tomēr no otras puses - grabēja tas buss, grabēja. Turklāt jauns.
Ja patīk - ņem taču. Tikai liec aiz auss - TC motoram pieder autonoma, kas iznomā CV un reizē arī nodrošina salonu ar demo auto.
Un varu saderēt, ka tevis noskatītais ekzemplārs ir no šīs autonomas. Secinājumus par līdzšinējo lietošanas kultūru izdari pats
2006. gada. Negrands. Šim auto ir pilnīgi taisna salona grīda. Bīdāmās sānu durvis. Plašs jo plašs salons. 7 vietas. Dzinējs 2.8 CRD ar automātu ir ar pilnīgi normālu dinamiku. Degvielas patēriņš ārpusē no 7.5, pilsētā līdz 12 l. Atsevišķi dīzeļi var pilnībā darboties ar 100% biodīzeli (lietošana uz lietotāja atbildību). Atsevišķiem modeļiem sānu durvju atbīdīšana un aizbīdīšana no tālvadības pults. Elektriskais vadītāja sēdeklis ir saregulējams ērtai sēdēšanai.
Skatoties pēc bildēm iespējams negranda sēdekļi salonā ērtāki sēdēšanai.
Manis testētajam pasažiera durvīs bija autonomā apkure, itogo salonu piesildija momentā.
Līganums man patika, patika apgriešanās rādiuss.
Nepatika diesel vibrācija stāvot krustojumā ar nospiestu bremzi. Tas Itāļu CRD vispār paskaļš - it sevišķi priekš 2007. gada auto.
Beņķi feini locījās, tomēr no otras puses - grabēja tas buss, grabēja. Turklāt jauns.
Ja patīk - ņem taču. Tikai liec aiz auss - TC motoram pieder autonoma, kas iznomā CV un reizē arī nodrošina salonu ar demo auto.
Un varu saderēt, ka tevis noskatītais ekzemplārs ir no šīs autonomas. Secinājumus par līdzšinējo lietošanas kultūru izdari pats.
Pametāt man kārtīgu vielu pādomām
Līdz šim, jāatzīst, esmu bijis uzticīgs tikai vācu izstrādājumiem, nu labi, bija arī jauns japāņu brīnums savulaik tam visam pa vidu
Šis ir kaut kas, kam jātiek pāri
Tas avensis, kas tavā galerijā, gan nav nekāds japānis. Sborka V United Kingdom...
Chrysler Grand Voyager Limited 2.8CRD
Chrysler Grand Voyager Limited 2.8CRD