Toyota Celica GTS

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
 
siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

nakuj braukt virsū tam pajolim

ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...

tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...

patiesi?

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: es tev laikam iedevu aplamu info, auto tev par svaigu, tā kā sorry, meklē iekš US lapām

njaa, taa arii sapratu....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.

vot, pļē, guru ieradās

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.

jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc

Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

nezinu, kur Pirmais info smeļ, bet 01 celikai vajadzētu būt smadzenei

kura IR programmējama

bet ja kas viš zina o čjom bazar

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.

jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc

Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.

MB ir pat ar 7iem, toļko vopros o ceņe

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

p.s. apsveicu šīri emanuēlos!

piters tāc

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja: nakuj braukt virsū tam pajolim

ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...

tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...

Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko "otro elpu".

Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

siamriP rakstīja: nakuj braukt virsū tam pajolim

ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...

tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...

Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko "otro elpu".

Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.

te tu uz sūdu uzrausies

meklē iekš US, tur puiki nopietni to tavu zālespļāvēju ceļ

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: nezinu, kur Pirmais info smeļ, bet 01 celikai vajadzētu būt smadzenei

kura IR programmējama

bet ja kas viš zina o čjom bazar

vārstu vadība NAV elektroniska

ņeuhj pudrīt puikam smadzenes

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

Yetti rakstīja: nezinu, kur Pirmais info smeļ, bet 01 celikai vajadzētu būt smadzenei

kura IR programmējama

bet ja kas viš zina o čjom bazar

vārstu vadība NAV elektroniska

ņeuhj pudrīt puikam smadzenes

ka nau ta nau

mošk jamiem īsāku siksnu?

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja:

siamriP rakstīja: nakuj braukt virsū tam pajolim

ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...

tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass \"pārprogrammēt\" tur neko nevar...

Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko \"otro elpu\".

Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.

nu neesi tu ne gudrs, ne arī smuks....

hakuj tev tādu tačku, kurā sevi cienošs zaķis nemaz iekšā nesēžas

tā vietā lai izteiktu mistiskus minējumus iauto dižkomentētāju stiliņā ļautiņu būtu pacentušies saprast kā tas viņu pepelacs īsti strādā

brīvajos brīžos pameklē te elektronisku vadību www.celicas.co.uk/...

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Velti domā, ka 6-pakāpju tirptronikas būtu labāks - pašam ir tāds, nekam neder. Pilnīgs sviests ir tas`manuālais režīms. Ātrāk paātrinos ar D vai, nepieciešamības gadījumā, ar Sporta režīmu. Līdz DSG bik pietrūkst, bet neskumstu

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

siamriP rakstīja:

Yetti rakstīja: nezinu, kur Pirmais info smeļ, bet 01 celikai vajadzētu būt smadzenei

kura IR programmējama

bet ja kas viš zina o čjom bazar

vārstu vadība NAV elektroniska

ņeuhj pudrīt puikam smadzenes

ka nau ta nau

mošk jamiem īsāku siksnu?

tad jau švakāku atsperi.... bet vārsta "pacelšana" pie maziem abarotiem nav efektīva

NEW Reģ.: 18.09.2002
0 0 Atbildēt

Esmu lasījis, ka Corollam uz VVtLi motoru liek kompresorus, kas kompensē jaudas bedri līdz 6K apgriezieniem. Vai Celicām tas ir iespējams - no idea.

Fabrikat Toyota

Verkaufsbezeichnung Corolla 1.8 VVTL-i Compressor TS

KBA Herstellerschlüssel 5048

KBA Typschlüssel 0

Hersteller-Adresse (D) Toyota Deutschland GmbH, Toyota Allee 2, 50858 Köln, Tel.: 02234-102-0

Hersteller-Adresse (Int.) Toyota Motor Corp., 1, Toyota-cho, Toyota, Aichi, 471, Japan

Produktionsbeginn -

Produktionsende 2007

Karosserie

Aufbau Limousine mit Schrägheck

Türen 3,5

Sitzplätze 5

Motor & Kraftübertragung

Bauart Reihe

Zylinderzahl 4

Einbaulage Frontmotor quer

Hubraum 1796 cm³

Leistung 165 kW (224 PS)

-

Bohrung x Hub 82,0 x 85,0 mm

Verdichtung 11,5:1

Ventile/Zylinder 4

Lage der Nockenwelle und Ventile hängende Ventile, zwei obenliegende Nockenwellen

Gemischaufbereitung Einspritzung, Multipoint

Aufladung Keine

max. Dehmoment 230 Nm

bei 3600 U/min

Lichtmaschine - A

Batterie - Ah

Spezifische Leistung 91,8 kW/l

124,7 PS/l

Antriebsart Frontantrieb

Schaltgetriebe/Gänge 6

Automatik/Gänge Keine

1. Gang -

2. Gang -

3. Gang -

4. Gang -

5. Gang -

6. Gang -

7. Gang -

Rückwärtsgang -

Achsübersetzung -

Lenkübersetzung -:1

Partikelfilter -

Fahrleistungen

0 auf 100 km/h 6,9 s

Höchstgeschwindigkeit 235 km/h

Leistungsgewicht 0,0 kg/kW

0,0 kg/PS

Fahrwerk

Vorderachse Querlenker

Federbein

Querstabilisator

Hinterachse Schraubenfeder

Querstabilisator

Servolenkung Serie

Bremsen vorne innenbelüftete Scheibenbremsen

Bremsen hinten Scheibenbremsen

Serienbereifung 195/55 R 16 V

Felgen vorne -

Felgen hinten -

Sicherheit

Antiblockiersystem (ABS) Serie

Antriebsschlupfregelung Serie

Elektronisches Stabilitäts-Programm Serie

Seitenairbags Nicht erhältlich

Kopfairbags Serie

Verbrauch

Kraftstoffart Super

¨-Verbrauch L/100 km 9,0

Innerorts L/100 km -

Außerorts L/100 km -

CO2 Emission 216 CO2 g/km

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

NEW rakstīja: ..blablabla

ar ko kompresors atšķiras no turbīnas?

tas nau jautājums I un pārējiem, pļē

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

DeSuns rakstīja:

shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.

jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc

Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.

MB ir pat ar 7iem, toļko vopros o ceņe

Lexusiem ir pat 8

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Petka rakstīja: Velti domā, ka 6-pakāpju tirptronikas būtu labāks - pašam ir tāds, nekam neder. Pilnīgs sviests ir tas`manuālais režīms. Ātrāk paātrinos ar D vai, nepieciešamības gadījumā, ar Sporta režīmu. Līdz DSG bik pietrūkst, bet neskumstu

vienkārši nejēdz lietot

džamšuc

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

marrutkis

Lexusiem ir pat 8

tu, ciri, pacel ko līdzīgu un tad od

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

TRIP-TONIKS mgagagag... kas ir? sēnes ēdi?!

marrutkis Reģ.: 28.08.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

marrutkis

Lexusiem ir pat 8

tu, ciri, pacel ko līdzīgu un tad od

es tev to pašu par MB varētu teikt

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

un jā, par vārstu vadību cik dzirdēts - nav kodējama.

btw visi tagad sapērk 1,6 VTTIL-GTS-I-LXSTU-HVZ-SPORT mopēda motorus un domā, ka no s%da izspiedīs konfekti?

1.8 vidēji ņemot nevar būt strašna jaudīgs - a tu ko domāji, kāpēc viņam parādās "otrā elpa" un pie tik lieliem apgriezieniem, un vispār nafig tahometrs līdz 9k? pabrauc ar lielāka tilpuma motoriem - sapratīsi par ko es runāju!!!! paskaties sava pepelaca jaudas līkni, redzēsi, ka tie 200zs ir tukša muldēšana, jo lai sasniegtu viņus tev to motoreli vajag no iekšas uz āru izgriezt!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

1) Vispaar Celica klubs nav miris ( patreiz tada klusaa sezona)

2) Pirmais teica taisniibu par VVTLi - taa sisteema kas taisa to otro elpu ir Variable Valve Lift (VVTi ir tikai Variable Valve Timing, kas ir visiem paareejiem motoriem) un taa straadaa uz elljas spiedienu. Un buutiiba ir taada ka vaartsu atveerums tiek buutiski palielinaats.

3) es varu iespejams sameloties tachu atminjaa ir ka to elljas spiediena mainju panaaca ar solenoiiida paliidziibu t.i. faktiski ir jaabuut mainaamam shiis sitemas "atvershanas" laikam. Tikai aizdoma, ka tas ir oprimaals, un neko labaaku tu no shii motora nedabuusi aaraa.

4) Shim Celicaam gan nenaaca, bet Corollaam T-Sport ar sho 2ZZ-GE motoru bija arii no ruupniiicas uzlikc Superchargers ( Tas cita strapaa nav tas pats kas turbiina)

5) Protams muusdienaas ir visaadi verkji jaudas palielinaashanai shim motoram, gan Supercharger, gan turbo (aka turbiina), tachu reaali shis motors jau taa ir diegan kapriizs (ljoooooti jaaseko elljas iimenim un staavokim liidzi, ja paraadas paaraak daudz metaala skaidinju, jaataisa remonts - noteikti klokjees sliidgultnji ir nokalpojushi savu utml. )

6) TRIP-TONIKS - nav taadas lietas autobuuvee ir TIP-TRONIKS, ja par aatrumkaarbu runa. Cita starpaa shim noteikti jaabuut arii iespeejai "overdrive off". Bet savukaart ja tev ar to nepietiek - hmm, nu tad vai nu ej aarsteejies vai njem citu mashinu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti