Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Toyota Celica GTS

DeSuns Reģ.: 20.11.2002

Toyota Celica GTS

 
1 2 3
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ja ir veelme un saprashana, tad no

toyota.japancats.ru/...

var izlobiit kaa tas izskataas, un tad salikt kopaa kaut vai Wiki zinaashanaam. Ja tas nepaliidz, tad varbuut nafig arii nevajag.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: un jā, par vārstu vadību cik dzirdēts - nav kodējama.

btw visi tagad sapērk 1,6 VTTIL-GTS-I-LXSTU-HVZ-SPORT mopēda motorus un domā, ka no s%da izspiedīs konfekti?

1.8 vidēji ņemot nevar būt strašna jaudīgs - a tu ko domāji, kāpēc viņam parādās "otrā elpa" un pie tik lieliem apgriezieniem, un vispār nafig tahometrs līdz 9k? pabrauc ar lielāka tilpuma motoriem - sapratīsi par ko es runāju!!!! paskaties sava pepelaca jaudas līkni, redzēsi, ka tie 200zs ir tukša muldēšana, jo lai sasniegtu viņus tev to motoreli vajag no iekšas uz āru izgriezt!

Nerauj krenkji, no tiem motoriem var ljooti daudz izspiest, tikai tas kas tas nav BIG BLOCK CHEVY, ar kuru var apieties ar krievu metodeem - ar "zhani" aka kuvaldu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

AA un veel kas zemt haubes tev nav 200Zs bet ~ 192 pie ~ 8200 apg./min., Un tikai uz Corolla Compressor (tas verkjis ar Supercharger) shis motors splauj aara ~ 225Zs. Tas pats motors uz Lotusa man liekas deva aaraa veel drusku vairaak.

Un visniknaak notjuuneeta Celica ar sho motoru deva virs 500Zs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mja un tiir informaacijai VVTi un VVTLi ir TOYOTA motoru ar mainaamaam gaazes sadales faazem apzimeejums.

Hondaam apmeeram tas pats, tikai mazliet savadak realizeets saucas VTEC. Pie kam tautaa staigqa uzskats ka VTEC ir mazliet jeedziigaakas konstrukcijas nekaa VVTLi.

Kaut gan jau savaa dziljaakaja buutiiba visu (iznjemot made in RU) razjotaaju motoriem taada vai mazliet citaadaka implementaacijaa ir shis sisteema. BMW liekas bija VANOS utt. utjpr.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

protams, ka var izspiest visus 500 a to i no hondas 2.0 ir dzirdēts, ka izspiež 700 un vairāk dzelzs ķēves. bet 1) tas ir nenormāls pi5iens - gan laika gan naudas ziņā, 2) motora resurss krasi samazinās.

izspiest jau visu ko var, bet vai vajag? labāk pacelt kādu jaudīgāku motoru un to bik pietjūnēt, ja vispār būs vajadzība

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

kautkaac mutnijs beedustaasc

manam fteka gondas cirvim aut., ierubijot D3 ( tas pac overdrive vien i ) rezjiimu mators turaas 'vajadziigajos' abarotos un viss notiekaas a citaadi ir tas fteka mators waj nau -tramvajs kas tramvajs

jaunais Reģ.: 14.11.2001
0 0 Atbildēt

celica pilniigs suuds, ne vadadaams, ne arii vizuaali baudaams. par celicaclub neizteikshos

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

jaunais rakstīja: celica pilniigs suuds, ne vadadaams, ne arii vizuaali baudaams. par celicaclub neizteikshos

iedzer aspiriinu un izgulies , warbuut tad viss nebuus tik slikti

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: AA un veel kas zemt haubes tev nav 200Zs bet ~ 192 pie ~ 8200 apg./min.,

Paldies par sakariigo info ieprieksh, viens no retajiem kas vismaz ko sakariigu par teemu atbildeeji.

Bet vispaar man jaabuut mazliet virs standarta 192Zs, jo ieprieksheejais saimnieks bij uzspeejis uzlikt shim AEM aukstaa gaisa padevi.

Par terminologjiju kopumaa runaajot, nav tak svariigi kaa es te ko nosaucu vai nezinu preciizu apziimeejumu (piemeeram shim AEM) un tas ka vispaar cilveeks ko nezin tak ir iemesls lai sheit uzrakstiitu un pajautaatu, taapeec tak pastaav iauto foruma sadalja!

Vot tik besii shii attieksme kopeejaa, ka pajautaajot kaadu jautaajumu, sakariigu atbildi vienaa lapaspusee nekad nesanjemsi. Rodas iespaids ka nemaz jautaajumu nav izlasiijushi,sapratushi, tik bliezh kautkaadus paargudros tekstus no seerijas- nopeerc citu mashiinu, tava tak ir suids. Galvenais ka neviens sheit nav nekaads baigais speciaalists, taads amatieru pulcinsh ar nenormaali augstu pashnoveerteejumu kas tiek izraadiits nicinoshaa formaa uz nezinaataaju.

Bet ir ok! toties jautraak palasiit.

Veel tam juuzveris par tiem motorlielumiem un apgriezieniem- nu peec tava teiktaa jau sanaak ka F1 arii taadas suudiigas mashiiniites vien ir, baigaash shujmashiinas tak, duuc liidz tiem saviem divdesmittuukstoshiem abgriezienu...

Nu bet paldies visiem kas deva veertiigu info.

Skaidrs ka to ko veelos var panaakt, tikai te neviens man to nepateiks, kaa.

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

DeSuns rakstīja: ... nopeerc citu mashiinu, tava tak ir suids. ...

Skaidrs ka to ko veelos var panaakt, tikai te neviens man to nepateiks, kaa.

nu re, pats arī atbildēji uz savu jautājumu....

p.n.

tu vispār lasi ko tev te iesaka, vai tikai tirz savu tiržamo???

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

DeSuns waj tad Tu ko saakumaa mineeji par to ka kaac 'shkjuuneris" jau ir pagraabstijies gar Tavu autosu ??

Tur jau i taa shtelle kur daudzi ieberzjaas - kautko sashkjuunee , izraujot no kopeejaa konteksta , un tad briinaas ka nepiggaa neiet . Normaali cilveeks , pirms chipot waj kaa citaadi pieshkjuuneet , kaartiigi izpeeta to shtelli un tad dara TO

Es, piemeeram , saviem drapakiem izveeleejos taadu chiposhanu , kura nesamazina dzineeja resursu un neprasija citu sisteemu paarbuuvi . Piemeeram , ar razjiigaagu sprauslu , turbiinu , iepluudi/izpluudi , manam golpam , var izvilkt aprox.250zs !!?? a napig ikdienai un weel FWD tas ir wajadziigs ?? jau ar 'mazo shkjuuninga paku ' -aprox140zs un 340nm , vish i pietiekams un lietojams bez regulaariem 'wtf ko nu laj dara' remontiem , - prosto seedies un brauc , itkaa nekas nau dariidc

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Zinaamaa meeraa TDi ir taisniiba. Principaa FWD ir verts iet tikai lidz kaadiem 250 -300 Zs, peec tam vairs no taas jaudas jeegas nav.

Bet lai kaut kur liktu sho jaudu ar standart gumijaam ar vairs nepietiks, jaaliek kas plataaks, un tas savukaart visdriizaak pachakarees vadiibu, viss saaks aatraak dilt utt. Vai tas ir tas ko tu veelies ?!?!? MOsh vienkaarshi nopako savu verkji un ieliec normalu muziku, un paarstaaj skriet kaa veejsh. Jo personiigi es vispaar nesaprotu kaada jeega tuuneet automaatu, bet nu labi neiesliigshu diskusijaas par sho. Ja gribi ko vairaak uzzinaat www.celicaclub.lv Forumos, lai gan sevishkji ar Gen7 motora tjuuningu neviens nav aizraavies ( ienjemot laikam Vami). Protams visupirms pasties vai kaut kas jau nav aprunaac ieprieksh.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Veel tam juuzveris par tiem motorlielumiem un apgriezieniem- nu peec tava teiktaa jau sanaak ka F1 arii taadas suudiigas mashiiniites vien ir, baigaash shujmashiinas tak, duuc liidz tiem saviem divdesmittuukstoshiem abgriezienu...

tik nepiemirsti, ka f1 motora resurss ir apmeeram 800km

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

DeSuns - es ceru, ka par F1 dzinējiem tas bija joks

duriks tu esi, ja salīdzini savu šrotmobīli par pāris k-eiro, ar sporta mašīnu, kurai mazākā skrūvīte maksā tik cik tavs superturbotjūnētais pepelacs.

jebkura šķūnēšana prasa nopietnus laika, darba un finansu ieguldījumus un kā jau WALA teica - padomā vai tev vispār to vajag. ko dūdas vizināsi vai būsi pirmais rajona džeks?

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

ai, nu garlaiciigi lasot komentus toch nav

Atkaartoshos veelreiz- es neveelos palielinaat manas automashiinas Zs! Nepilni 200 ir un pietiek, kaa jau te daudzi man gudri meegjinaaja paarliecinaat ka man vairaak tak uz prieksheejiem ritenjiem nevajag. Jaa nevajag un arii neprasiiju! Taa probleema mana ir ieksh taa ka gruuti man pie tiem 200Zs nonaakt ar 4pakaapju kaarbu.

Paldies visiem par noderiigo informaaciju. Kautkad varbuut tomeer iedziljinaashos tajaa visaa daudz dziljaak un irakshos ieksh taa motora un paartaisiishu taa kaa man tiik. Visticamaak ka uz vasaraspusi vairaak. Ziemaa tas nav man vajadziigs.

juuzveris Reģ.: 02.08.2007
0 0 Atbildēt

a ko domāji - nūģi te savākušies?!?!

bet nu principā te viens kko ieminējās - augsti apgriezieni, lielāks eļļas spiediens, utt. tāpēc arī pie lielākiem apgriezieniem ir labs cēliens, bet tas nāk ar lielāku defektācijas procentu. ja viss būtu ideāli, tad nebūtu motoru virs 2.0 - čučinātu ar saviem 1.6 300hp motoriem un miers

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

galvenais ir jautriiba

laj Teu weicas

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: DeSuns - es ceru, ka par F1 dzinējiem tas bija joks

duriks tu esi, ja salīdzini savu šrotmobīli par pāris k-eiro, ar sporta mašīnu, kurai mazākā skrūvīte maksā tik cik tavs superturbotjūnētais pepelacs.

Nu es pilniigi noteikti nedomaaju savu autinju saliidzinaat pat ne ar Ferari, kur nu veel F1. Tachu nicinoshai atieksmei pret manu autinju nav pamata.

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

siamriP rakstīja:

tu vispār lasi ko tev te iesaka, vai tikai tirz savu tiržamo???

lasu lasu!

Veelreiz paldies tiem kas te ievietoja kaadu informaaciju (nevis savas ambiicijas).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

juuzveris rakstīja: a ko domāji - nūģi te savākušies?!?!

bet nu principā te viens kko ieminējās - augsti apgriezieni, lielāks eļļas spiediens, utt. tāpēc arī pie lielākiem apgriezieniem ir labs cēliens, bet tas nāk ar lielāku defektācijas procentu. ja viss būtu ideāli, tad nebūtu motoru virs 2.0 - čučinātu ar saviem 1.6 300hp motoriem un miers

Brrr, nu tu te kaut ko ne to staasti tas spiediens kas ar apgriezieniem aug nav tas pats kas regulee VVTLi sisteemas vaarstu atveerumu. Cita starpaa par sho sisteemu ir atrodams ljoti daudz aprakstu. Man pat laikam kads barinsh meetaajas uz compa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te ir viens sakariigs saits

www.newcelica.org/...

Te veel par citaam paaudzeem ar:

www.celicatech.com/...

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Te ir viens sakariigs saits

www.newcelica.org/...

Te veel par citaam paaudzeem ar:

www.celicatech.com/...

o, paldies- atklaaju ka man nav ne Triptoniks ne tiptroniks, bet gan "4-speed Sportshift electronically controlled transmission (ECT) "

DeSuns Reģ.: 20.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Te ir viens sakariigs saits

www.newcelica.org/...

Te veel par citaam paaudzeem ar:

www.celicatech.com/...

o, veelreiz paldies- tur arii atradu Repair manuaalus. Noderees.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

7gen GTS Celicai ir ķēde vai zobsiksna?

Cik palsaījos pa forumiem, vairākums saka, ka ķēde, bet kāds ir tās kalpošanas ilgums, tā arī neatradu

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kāds zin kādu servisu, ka ir Celicas (2000) diagnostikas aparatūra un softs? Vajag kļūdas nolasīt.

Amserv tikai uz 3dienu var piedavāt, Wess vēl nav atbildi devis.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti