No sākuma apskaties vai nav nodilušas oglītes, pēc tam skaties kontaktus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No sākuma apskaties vai nav nodilušas oglītes, pēc tam skaties kontaktus.
Es šaubos vai pats to spēšu paveikt man tās zināšanas par autiņiem diezgan švakas. Cik varētu maksāt to oglīšu nomaiņa?
5 vai 10 Ls nekas dārgs tas nav
A kurā servisā to labāk darīt?
Vispār jau tur ir vadības bloks ar oglītēm ko parasti maina kā vienu veselu. Negrifinan tikko vikingos bija ap 20 lašiem un darbs apmēram tikpat ...
LINIS rakstīja: A kurā servisā to labāk darīt?
Jebkurā piparbodītē kur ir elektriķis.
Prieksh kam jaamaina viss regulators, kura cena ir no 15 liidz bezgaliibai (videeji 30ls), ja var nomainiit ogliites pa 70 santiimiem (Gross auto)? Tiesa, ja taas arii ir ogliites.
es jau nu sāktu ar to, ka pārbaudītu visus resnos "+" un masas vadus un to stiprinājumus un tikai tad ķertos klāt ģenģeratoram]
Pašam bij līdzīga problēma- te lāde, te atkal nē, tad ieraudzīju, ka resnais "+" vads no aķa uz starteri daļēji pliks un ar "zaļo" iekšā.
Nomainīju to vadu- tagad viss gods godam
Tur jau tā lieta ka nav īsti skaidrs kas pa lietu. Un 20 lašu dēļ veselu dienu ņemties un būt bez mašīnas ... nerentējas. Ģenerators ir apakšā .... nu vienvārdsakot var izrādīties izdevīgāk ka salabo servisā un pašam pa to laiku nopelnīt piecreiz vairāk ..
Grecco rakstīja: Tur jau tā lieta ka nav īsti skaidrs kas pa lietu. Un 20 lašu dēļ veselu dienu ņemties un būt bez mašīnas ... nerentējas. Ģenerators ir apakšā .... nu vienvārdsakot var izrādīties izdevīgāk ka salabo servisā un pašam pa to laiku nopelnīt piecreiz vairāk ..
Nu ja pa dienu var nopelnīt 5x vairāk (~100 ls/dienā, 2500 ls mēnesī), tad protams ka nav jēgas ar auto ķēpāties.
Bet pie tādiem ienākumiem ir "mazliet dīvani" braukt ar 95 gada golfu....
Tas nav Golfs, bet gan Saab 9000 ar 3.0 .
Labrītt!!
Manuprāt ģenerātora diagnostiku pareizāk ir veikt autoservisā pie Elektriķa, katrā puslīdz jēdzīgā autoservisā tāds ir, ja kas, nevis virtuāli ineta diskusijās....
tas būss ātrāk, vienkāršāk un mazsāpīgāk..
vienkārši un saprotami
Sviesc: par to mazsāpīgumu var padiskutēt. Vai izdevīgāk ir 6dienas rītā pāris stundas padarboties svaigā gaisā un neļaut rociņām saliekties, vai dzīt uz servi, gaidīt vizmaz dienu (nezinu, kur var aizbraukt, salabot un savākt pēc šīm 2h - ja zinat tādu servi, iesakiet), bet parasti rindā uz nedēļām divām + remonts uz dienām trijām un pēc tam vēl uzrauties uz izmaksām, kas reizes 100 var pārsniegt remonta vērtību. Labi, ka ir tāds darbs, kur iespējams papildus nopelnīt jebkurā laikā, bet manuprāt, tā tāda muldēšana vien ir - 99% cilvēkiem alga nav atkarīga no tā, cik ilgi strādā.
Liels Jums paldies par padomiem autiņu šodien aizdzinu uz Alfa motoru Ganību dambī, vēlāk pavēstīšu kas par vainu bija un cik maksāja.
LINIS rakstīja: Liels Jums paldies par padomiem autiņu šodien aizdzinu uz Alfa motoru Ganību dambī, vēlāk pavēstīšu kas par vainu bija un cik maksāja.
Istā vieta,kur lielo rubuli atstāt.
krishus rakstīja: es jau nu sāktu ar to, ka pārbaudītu visus resnos "+" un masas vadus un to stiprinājumus un tikai tad ķertos klāt ģenģeratoram]
Pašam bij līdzīga problēma- te lāde, te atkal nē, tad ieraudzīju, ka resnais "+" vads no aķa uz starteri daļēji pliks un ar "zaļo" iekšā.
Nomainīju to vadu- tagad viss gods godam
Man bij līdzīgi , elektriķis noņēma ģeneratoru ,lika stendā u t t ... nevarēja īsti saprast ,kas par vainu .. max pārjauca ,tad itkā nottīrīja kontaktus un liekot atpakaļ pamanīja ,ka masas vads nopuvis ,varēja manīt ,ka džeks uzelpoja ... vaina atrasta . Pieļauju ,ka būtu pieticis tikai ar masas vada maiņu .
Šodien saņēmu autiņu. Ģeneratoram bija visi pinumi pa pieskari, rezultātā tika nomainīts ģenerators pret jaunu. Kopā 160Ls Alfamotorā.
LINIS rakstīja: Šodien saņēmu autiņu. Ģeneratoram bija visi pinumi pa pieskari, rezultātā tika nomainīts ģenerators pret jaunu. Kopā 160Ls Alfamotorā.
Jā.... Alfa! Kurš vēl ir redzējis visus pinumus "ar pieskari"?
Tu vismaz veco ģeneratoru izjauktā veidā redzēji???
Man jau gan liekas, ka ja cilvēks pelna 100ls dienā tad viņš te ar tādu kapeiku drāšanu kā tipa cik maksā oglītes nenodarbotos, bet pa taisno aizbrauktu uz servi un saremontētu ! Nu, bet tas tā, mans personīgais ( subjektīvais) viedoklis!
Par 160 latiem nevar nopirkt jaunu ģeneratoru?
LINIS rakstīja: Sveiki, manam 95gada 9k 3.0griffinam vakar panelī iedarbinot autiņu neizdzisa akumulatora ikona, un tagad braucot man rāda 11.7voltus. Pirms kādiem 2 mēnešiem man gadījās tāpat un dabūju pirkt jaunu akumulatoru lai tiktu līdz mājām, toreiz man servisā teica, ka esot ģenerators noklājies un jāmaina, bet pēc pāris stundām atkal viss bija kārtībā tā 2 mēnešus neko nelaboju jo viss itkā strādāja. Jautājums vai ja ģenerators ir beigts ir iespējams ka viņš periodiski strādā vai arī vaina ir kādos kontaktos vai vados(elektronikā)?? Iepriekš pateicos.
Interesanti, vai vēl kādam ir šāda pieredze?
Problēmas ar ģeneratoru
Sveiki, manam 95gada 9k 3.0griffinam vakar panelī iedarbinot autiņu neizdzisa akumulatora ikona, un tagad braucot man rāda 11.7voltus. Pirms kādiem 2 mēnešiem man gadījās tāpat un dabūju pirkt jaunu akumulatoru lai tiktu līdz mājām, toreiz man servisā teica, ka esot ģenerators noklājies un jāmaina, bet pēc pāris stundām atkal viss bija kārtībā tā 2 mēnešus neko nelaboju jo viss itkā strādāja. Jautājums vai ja ģenerators ir beigts ir iespējams ka viņš periodiski strādā vai arī vaina ir kādos kontaktos vai vados(elektronikā)?? Iepriekš pateicos.